Waarschijnlijk iets goedkoper (en geen verzendkosten) en je kunt alles in het echt bekijken.
Evony
Geplaatst: 29-09-14 19:43
Voorkeur van HQ hair vind ik dat het van engelse komaf is. Europa heeft zijn consumenten recht heel goed geregeld, en jij hebt als consument gewoon heel veel rechten. Als er dan iets mis is sta je snel in je gelijk en kan je je goed beroepen op EU regelgeving. Kunnen ze wel moeilijk gaan doen maar ze handelen dan gewoon in strijd met het recht.
Heeft iemand meer info van die workshop van mac. Hoeveel kost het en hoe kanje ervoor opgeve etc
SuSem
Geplaatst: 29-09-14 20:40
Op de site staan de mogelijkheden onder storelocater en services ofzo
Djilna
Geplaatst: 29-09-14 21:51
Oké mijn wishlist (onder constructie dus ) UD Naked Benefit Hoola (denk ik ) MAC oogschaduws: Woodwinked Creme de Violet Antiqued Blackberry Coppering en nog een rijtje Blushes: Prism Fleur Power MSF Soft&Gentle of Global Glow of Cheeky Bronze Lipsticks Fresh Moroccan Costa Chic Brick-o-la Sophisto Sin Viva Glam IV of VI En nog een lipstick van YSL Volupte, maar ben nog niet over de kleur uit Oja en die prachtige blush in hartvorm van Too Faced
Volgens mij ben ik hier de enigste die geen super fan is van MAC. Heb er niks tegen, maar MAC word niet bij Sephora verkocht en ik ga daar het liefste naartoe. Er zit een MAC counter tegenover de Sephora maar ze hebben daar geen spaar programma oid zoals Sephora. Ik heb misschien 5 spulletjes van MAC.