Afgelopen zondag ben ik op date geweest en toevallig wist ik dat meneer jarig was die dag. Heb Rituals voor hem gehaald, aangezien hij daar van houdt. Rituals Samurai. Ik geloof dat ik een kerel nog nooit zo gelukkig heb gezien met een doos met zeep.
Sale begint (helaas) maandag dus vandaag alleen een klein schaaltje en een handlotion gekocht. Maandag weer even langs
Jolien87
Geplaatst: 20-06-15 08:17
Mijn bestelling 2x olive secret 2x t'ai chi Lao tzs Diwalo delight Qing fa Xiu xi massage olie Hammam massage olie
Alleen ik heb het donderdag voor 20.00 besteld, bij mijn orderstatus staat wel verwerkt maar nog niet verzonden, maar ik heb geen mail gehad dat de order is ontvangen. Nu via facebook contact gehad en ze gaan het voor me uitzoeken. Ik zou het alleen jammer vinden als ik opnieuw moet bestellen en een aantal producten er niet meer is.
Bij de Bijenkorf hebben ze nu ook sale op Rituals. Wat ik wou bestellen bij Rituals was uitverkocht en bij de Bijenkorf hadden ze het ook in de aanbieding voor dezelfde prijs en hebben veel meer producten op voorraad.
Jolien87
Geplaatst: 20-06-15 11:05
Het kan ook per filiaal verschillen wat er in de SALE is.
Toch vervelend obelix, dat jij er ook last van hebt. Ik heb net nog eens ingelogd maar zie nog steeds dezelfde bestelstatus staan. Via een facebook-pb heb ik mijn ordernummer aan Rituals doorgegeven en ze zeiden dat ze er direct achteraan gingen maar ik heb nog steeds niets gehoord. Zojuist dus nóg maar een berichtje gestuurd dat er nog niks gebeurd lijkt te zijn. Ik vind het niet erg als het wat later wordt geleverd, maar ik wil wel zeker weten dat de boel inmiddels niet uitverkocht is en ik naast de pot pies.
turtlelito
Geplaatst: 20-06-15 11:05
Ik heb ook donderdag besteld, status besteld maar niet verzonden, wel een mail gehad. Dus ik ga ervan uit dat het goed is.......
Ik heb ook een mail gehad maar verder nog geen bericht. Ben benieuwd
Mazikeen
Geplaatst: 20-06-15 19:53
Ik heb ook donderdag besteld, wel na achten maar ik heb al een mail en ik kan zien dat het dinsdagavond wordt bezorgd. Wat raar dat jullie nog geen bericht hebben. Ze zullen het wel enorm druk hebben, zag op de fb dat meerdere mensen klachten hadden.
Toevallig van Arvato Benelux B.V.? Mijn pakketje is te laat, zou tussen 8.30 en 10.30 worden bezorgd maar zit nu nog te wachten. Met een hond die nu toch ook wel erg graag naar buiten toe wil, maar je zult altijd zien dat de postbode er is zodra ik aan het lopen ben.