Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou ja in ieder geval veel succes! Ook al zou er bij mij ook wel een paar kilootjes af kunnen, ben bang dat ik het niet echt vol hou.. 
Ik heb zo'n glasvijl van de action, en die bevalt eigenlijk heel goed voor mijn nagels. Alleen dus wel jammer dat ie aan het afslijten is..
Maar goed, die gebruikte ik dus ook voor mijn nagelplaat omdat het daar zo zacht en mooi van werd.. Whupps
Tazzey schreef:Een glasvijl is heel fijn van structuur waardoor je de lagen van de nagel niet beschadigd daarbij is hij ook slijtvast en zeer goed te reinigen. Dit als je een goede hebt, de goedkopere van de Hema en Action ed zijn niet heel best.
De glasvijl is niet bedoeld om je nagelplaat mee te vijlen.
De set die jij bedoeld is om je nagelplaat te laten glanzen. Ik heb een drie stappen set van KOH en die bevalt zeer goed. Ik zou daar geen andere meer voor willen.
Tazzey schreef:Glasvijlen kunnen wel helpen tegen het splijten inderdaad. Ga er alleen niet vanuit dat het binnen een week opgelost is.
Ik ben gisteren aan het knutselen geweest. French flower.
. Heb m'n nagels sowieso al (erg) kortgewiekt dus misschien dat dat al helpt. Ik denk eigenlijk ook dat het aan mijn remover ligt, heb een aceton vrije van de ah.. Ik ga van de week eens kijken voor die van essence, die is altijd goed bevallen en die ruikt zo lekker naar kokos haha.
(Sorry moest even hahaha)