Oh ja RPM bestaat ook nog! Paar keer gedaan maar geen leuke instructeurs :/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind het ook wel een beetje vervelend, maar het went op zich wel. Mijn bril zakt ook niet zo erg af. M'n vorige wel, dat was echt om gek van te worden. Reminds me, ik moet nog even naar de opticien om 'm even te laten stellen want afgelopen week zakte hij dus wel af 
Het geluk is niet echt met me deze week haha. merel_gomez schreef:Eileen_: leuk, gewoon step of B. step?
Gister uurtje pump gedaan, was lekker klein clubje 9 man!
Voor de gene die bril dragend zijn, sporten jullie met een bril?? Ik kan geen lenzen in of althans ik krijg ze niet in mijn ogen en daarbij mijn ogen rakend ontzettend geïrriteerd door het vloeistof.
Nu kan ik echt niet zonder bril, dan zie echt heel wazigMaar vind het wel heel vervelend...
Kheb bodystep gedaan
ga dan wel zelf aan de slag.
vind ik prsoonlijk ook een heerlijke combinatie.Was alleen om half 8 al klaar wakker... Dan is het wachten haha
De balie was ineens vet hoog, ik kon er niet overheen kijken iig. Het leek ook allemaal heel oud en vervallen, en in de kleedkamer hingen allemaal botten. En in de kluisjes lagen lichaamsdelen
ohja de groepslesdocent was ook echt heel erg eng. misschien had ik gisteravond geen American Horror Story moeten kijken

M'n rug voelt een stuk losser!