Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 09:53

Met de eerste twee keer steps voelde ik me echt een debiel (en zag er ook zo uit) met al die snelle pasjes en dat geswitch tussen rechts op/links op, maar toen zag ik ineens het licht en nu gaat het echt vanzelf :')

Oh ja RPM bestaat ook nog! Paar keer gedaan maar geen leuke instructeurs :/

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:30

Bodybalance wat moet ik me daarbij voorstellen ?

DimpleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:08

Combi van yoga, tai chi en en Pilates. Dus oefeningen voor een goede core stability.
Met vloeiende bewegingen/oefeningen warming up, daarna ook 2 sessies buikspieren, maar ook stabiliteit oefeningen

Google anders even of check you tube. Ik moest het zelf even een keer of 2/3 doen voordat ik het kon waarderen. Het geeft me rust in mijn lijf :j

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:36

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Targaryen

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:42

Da's balen kitty_gomez! Hier is de gym een paar maanden terug ook terug gegaan naar 1 uur step en van de week zei de instructrice dus dat het er per 1 december er helemaal uit gaat. Geen vervanger beschikbaar... Zou haast gaan overwegen om zelf de instructeursopleiding te gaan doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:44

Ik heb gisteren rustig onder begeleiding wat oefeningen gedaan én ga woensdag bij de rustige les weer van start :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:13

Bij ons gaat er ook een uur bstep van af. Ik ga vanavond weer balancen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:58

Fijn Jans, succes! +:)+

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:08

Ik heb vanochtend voor het eerst step geprobeerd! :D Vond t leuk, ga t wel vaker doen denk ik. Vond het ook helemaal niet zo moeilijk, had heel moeilijk verwacht omdat dat hier werd gezegd haha :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:22

Balance was weer heerlijk. Instructrice werd fanatiek met buikspieren trainen. Vind ze van deze release best zwaar. Maar instructrice had de grootste lol. Was weer een Heerlijke les.
Fijn Jans!
Leuk eilleen dat de step goed ging :)
Ik hoop zondag of maandag ook weer te kunnen pumpen of sh'bammen. Tot nu toe nog niet gelukt sinds ik k.o ben gegaan.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:31

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:01

Ik heb mijn bril nooit op. Sta altijd vooraan dus dan zie ik het wel aardig :+

Maar misschien dat ik 'm wel eens op ga doen, hoop dat hij dan niet afzakt door mijn gezweet, haha.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:21

Ik sport met bril ja. Heb -6 en een best wel aardige cilinder. Ik kan in principe wel lenzen, maar die zijn zo duur dat ik me er niet aan ga wagen :P Vind het ook wel een beetje vervelend, maar het went op zich wel. Mijn bril zakt ook niet zo erg af. M'n vorige wel, dat was echt om gek van te worden. Reminds me, ik moet nog even naar de opticien om 'm even te laten stellen want afgelopen week zakte hij dus wel af :+

Ik wil sporten, maar ben door m'n rug gegaan ofzo. Geen idee. Kan bijna niet traplopen of überhaupt iets. Vanochtend wel paardgereden, maar ik rij op een reiningpaard en 1x een beetje je voeten uitdrukken is genoeg om 'm te laten stoppen (en dat doet pijn). Volgens mij heb ik wel 100x "oh auw verdorie" geroepen :') Het geluk is niet echt met me deze week haha.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:35

Aah balen Warboel!
Ik ga vandaag weer sporten. Meteen maar pump en sh'bam :D zin in!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:39

merel_gomez schreef:
Eileen_: leuk, gewoon step of B. step?

Gister uurtje pump gedaan, was lekker klein clubje 9 man!

Voor de gene die bril dragend zijn, sporten jullie met een bril?? Ik kan geen lenzen in of althans ik krijg ze niet in mijn ogen en daarbij mijn ogen rakend ontzettend geïrriteerd door het vloeistof.
Nu kan ik echt niet zonder bril, dan zie echt heel wazig := Maar vind het wel heel vervelend...

Wat is t verschil? :+ Kheb bodystep gedaan

Lijkt me best vervelend idd, met bril sporten..
Vervelend Warboel! Sterkte met je rug
En veel plezier SsSimonee :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 10:09

Hier hebben ze op zondag alleen bodystep dus die sla ik lekker over :evaw: ga dan wel zelf aan de slag.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:15

Bij ons pump en shbam :) vind ik prsoonlijk ook een heerlijke combinatie.Was alleen om half 8 al klaar wakker... Dan is het wachten haha

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:21

Hier hebben ze sinds vandaag wellnessworkout. Geen idee wat dat moet voorstellen (eerder was er Sunday Bootcamp, missxhien gewoon t zelfde). Maar zondag sport ik toch nooit omdat ik dan hele dag bij de paarden ben :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:39

Ik ga zo toch maar gewoon sporten! misschien helpt het. Was ook om half 8 wakker en toen dacht ik dat ik me vet verslapen had. Daarna suuuuuper raar gedroomd over de sportschool. Echt heel vaag :? De balie was ineens vet hoog, ik kon er niet overheen kijken iig. Het leek ook allemaal heel oud en vervallen, en in de kleedkamer hingen allemaal botten. En in de kluisjes lagen lichaamsdelen >;) ohja de groepslesdocent was ook echt heel erg eng. misschien had ik gisteravond geen American Horror Story moeten kijken :=

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:58

Haha warboel wat n droom! En balen zeg.

Ik ga straks bodycombat en shbam geven, heb er zin in!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 19:24

Bodypump was zo lekkere les! wat een heerlijke nieuwe release zeg. Sh'bam wat last van astma.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:14

Toppers zijn jullie, sporten op zondag! Dat doe ik echt nooit :o

Sporten met bril lijkt mij lastig. Gelukkig kan ik zonder.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:31

Ik wilde vandaag ook graag weer pumpen. Helaas heb ik afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik aanstaande vrijdag een tentamen in moet halen (mij was verteld dat dit pas in januari zou zijn), dus ik ben deze week alleen maar aan het blokken :n

Sporten met bril vind ik ook helemaal niks waard! Een meisje uit mijn pumpgroep doet dit wel.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:50

Shake hands dressagelady! Moet donderdag een tentamen herkansen, de laatste voor m'n bachelor. Aan de bak dus :/ (maar wel sporten savonds om even af te blazen). Gek joh dat het ineens zo verschoven is!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:20

Ik heb vandaag weer lekker gepumpt :) M'n rug voelt een stuk losser!

Mja ik kan dus echt niet zonder bril en lenzen zijn ook niet echt een optie dus heb weinig keus helaas :n
Succes met de tentamens dames! Heb ook een beste deadline, maar dat is een boek maken dus dat moet gewoon af zijn! Hoef ik gelukkig niks voor te leren.