Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Leuk! Bewust thuis?
Zijn binnen handschoenen aan te raden ivm zweet, weet iemand dat?
Kickboksen lijkt me ooit op zich ook nog best leuk maar klappen en stoten op m'n hoofd zou ik echt echt echt niet trekken ( is een reden voor overigens)....

Niet dat ik spierpijn erg vind, maar het lijkt me wel lastig aangezien ik m'n lichaam zo erg nodig heb zeg maar...
(hoewel de tweede dag is spierpijn het ergst he
)

Je bent aan het einde van een training al behoorlijk verzuurd en dan moet je ook nog van die oefeningen doen. Soms moet ik mezelf echt oprapen
Ik wacht misschien toch maar eventjes met kickboksen, moet echt niet aan een blessure denken, dat kan ik echt niet gebruiken
Lastig die verantwoordelijkheid, heb je wat dat betreft maar geluk met een zittend beroep haha
Hoe vaak raden jullie aan 1 of 2x per week? En duurt de training bij jullie ook een uur?
vind dat best lang voor zo'n intensieve sport haha
Maar ging heerlijk, vele malen beter dan de week ervoor, dat was echt... tragisch
Ik zoek nog iets om hier thuis tussendoor op de zak te doen. Evony schreef:Mixje90 schreef:@coconut, ga je dan gewoon freestyle aan de gang op de zak of...? :p
Ik train afentoe op de zak met de audio trainingen van Bas Rutten. Rondes van 2 minuten en dan 1min pauze. Hij heeft ze ook van 3min, maar dat trek ik conditioneel nog niet :p
Is dat een app ofzo?