Heb een kleine handdoek gepakt, natgemaakt met koud water, goed uitgewrongen en hem lekker losjes om m'n hoofd heen geslagen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zwerte schreef:Oh slapen is een ramp met zulk weer. Ik heb hetzelfde, kan alleen goed slapen onder een deken. Een laken voldoet gewoon niet, voel ik me nog te bloot onder. Ik heb het liefst de slaapkamer echt koud, zodat ik met pyama aan onder een lekker dik dekbed kan liggen.
Dankzij mijn nieuwe vriend de airco gaat het nog wel ok gelukkig. Die staat nu gewoon 24/7 aan....
Ik heb er ook echt genoeg van, ik wil weer naar buiten verdorie! Achtste maand op een rij te warm, dat is toch belachelijk? Het is gewoon heel juli bloedheet geweest hier, echt niet leuk meer.

rapido schreef:Zwerte schreef:Oh slapen is een ramp met zulk weer. Ik heb hetzelfde, kan alleen goed slapen onder een deken. Een laken voldoet gewoon niet, voel ik me nog te bloot onder. Ik heb het liefst de slaapkamer echt koud, zodat ik met pyama aan onder een lekker dik dekbed kan liggen.
Dankzij mijn nieuwe vriend de airco gaat het nog wel ok gelukkig. Die staat nu gewoon 24/7 aan....
Ik heb er ook echt genoeg van, ik wil weer naar buiten verdorie! Achtste maand op een rij te warm, dat is toch belachelijk? Het is gewoon heel juli bloedheet geweest hier, echt niet leuk meer.
Je kan wel elke dag van de zomer gaan lopen sjacherijnen over hoe warm het is maar
A is je vriend en omgeving je wel een keer zat met je gezeur
B heb je geen invloed op het weer dus heeft het ook geen nut verder te zeuren er over!
Het is nu eenmaal zomer en daar kan niemand wat aan doen.
Je kan ook denken; Heerlijk, lekker vanavond bbqen..op een terras gaan zitten in de stad...zwemmen..enz..enz
Ga eens positief over de zomer denken en je zal zien dat alles best mee valt!
ReJo schreef:@Rapido; Daarom is het soms fijn als je op bokt gewoon lekker kan zeuren..
Zwerte schreef:rapido"
[quote="Zwerte schreef:Oh slapen is een ramp met zulk weer. Ik heb hetzelfde, kan alleen goed slapen onder een deken. Een laken voldoet gewoon niet, voel ik me nog te bloot onder. Ik heb het liefst de slaapkamer echt koud, zodat ik met pyama aan onder een lekker dik dekbed kan liggen.
Je kan wel elke dag van de zomer gaan lopen sjacherijnen over hoe warm het is maar
A is je vriend en omgeving je wel een keer zat met je gezeur
B heb je geen invloed op het weer dus heeft het ook geen nut verder te zeuren er over!
Het is nu eenmaal zomer en daar kan niemand wat aan doen.
Je kan ook denken; Heerlijk, lekker vanavond bbqen..op een terras gaan zitten in de stad...zwemmen..enz..enz
Ga eens positief over de zomer denken en je zal zien dat alles best mee valt!
rapido schreef:ReJo schreef:@Rapido; Daarom is het soms fijn als je op bokt gewoon lekker kan zeuren..
Natuurlijk is het fijn eens oeverloos te zeuren maar je moet niet blijven zeuren want dat is niet goed voor jezelf, je gezondheid en je omgeving!
Positief denken maakt het leven zoveel leuker!! En echt iedereen kan dat!! (leren)
rapido schreef:ReJo schreef:@Rapido; Daarom is het soms fijn als je op bokt gewoon lekker kan zeuren..
Natuurlijk is het fijn eens oeverloos te zeuren maar je moet niet blijven zeuren want dat is niet goed voor jezelf, je gezondheid en je omgeving!
Positief denken maakt het leven zoveel leuker!! En echt iedereen kan dat!! (leren)
Zwerte, laat je niet opnaaien. Daar is het te warm voor, en je bereikt er niks mee. Ik heb gelukkig lang niet zoveel last van warm weer als jij, maar het onbegrip van mensen is gewoon heel erg vervelend. Laat ze maar, gewoon bij jezelf blijven en de dagen aftellen tot koeler weer. Komende week wordt het beter toch?
rapido schreef:nee sorry ik zit verkeerd, dit is een topic voor zeikerds! Snel weg wezen dus
Ik snap helemaal niets van dit soort geneuzel. Altijd maar antwoord geven op vragen die totaal niet gesteld zijn, fantastisch

(en dit bedoel ik niet sarcastisch, ik vind wit juist mooi)