[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:41

Niet banketstaaf bedoelt, maar stel dat wij nu allemaal zeggen "uuulgh lelijk" zou je het dan niet doen? Of als wij allemaal zeggen "jaaa, gaaf!" zou je het dan wel doen? Ik zou doen wat ik zelf mooi vindt en er lak aan hebben wat een ander vindt :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 07:53

Ja denk het wel ;).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:05

Ik vind het juist mooi als je oren niet symmetrisch zijn qua gaatjes/piercings
Ik heb links twee gaatjes en een tragus en rechts alleen twee gaatjes. Als ik er nu wat bij doe (twijfel over een derde gaatje) dan komt die rechts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:26

Corelli schreef:
Ik vind het juist mooi als je oren niet symmetrisch zijn qua gaatjes/piercings
Ik heb links twee gaatjes en een tragus en rechts alleen twee gaatjes. Als ik er nu wat bij doe (twijfel over een derde gaatje) dan komt die rechts

Ik vind het juist wel mooi als er aan beide kanten 3 gaatjes zitten, alleen een piercing moet dan wel weer aan 1 kant zitten.
Ik heb ook een forward helix rechts , en aan beide kantjes drie gewone gaatjes, maar zoals je ziet meningen verschillen. ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:28

Hier weer een andere mening want ik vind een gewoon gaatje al genoeg. :+ Eventueel met een piercing er bij maar dan of aan een kant of twee verschillende aan beide kanten.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:13

@Ssmarty: Maar denk je dan wel dat het verstandig is om een piercing te nemen, als je hem alleen neemt wanneer anderen het mooi vinden? Ik vind het wel een heel eerlijk antwoord van je hoor, maar ik snap niet zo goed waarom je het wel of niet laten zetten van een piercing (en op welke plek), overlaat aan de mening van anderen op een forum. Als ik dan al advies van iemand zou willen hebben, zou ik advies vragen aan mensen die mij goed zouden kennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:27

Hm, sinds vanochtend heb ik een soort buldje achtig iets achter mijn forward helix, het was eerst een doorzichtig vliesje, nu is het donkerder, paarsachtig ?
Hij doet geen pijn ofzo, tenminste ik zit er niet aan , misschien dat hij dan wel pijn doet, maar dat ga ik niet proberen omdat ik hem zoveel mogelijk met rust probeer te laten.
Heb wat foto's gemaakt maar die zijn een beetje wazig, maar is het denken jullie een teken dat hij geneest , of juist aan het ontsteken is ?
Afbeelding
Afbeelding

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:12

Ssmarty, ik vind juist gewone gaatjes onderaan het mooist als die gelijk zijn. Ik heb in elk oor twee gelijke gaatjes, links een helix en recht een tragus. Ik heb heel lang zonder tragus rondgelopen en wel met helix, ik vind dat persoonlijk wel mooi. Die gaatjes onderin je oor zie je het meest, ook met haar los dus die moeten bij mij wel gelijk zijn. De rest zie je toch niet zo goed.

Ik zag vandaag nog een meisje in de trein met drie keer een forward helix in haar linkeroor, ik blijf het mooi vinden maar ik ben bang dat het te druk wordt met mn helix en tragus..

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:15

Bedankt iedereen voor de reacties :).

joyce2 schreef:
@Ssmarty: Maar denk je dan wel dat het verstandig is om een piercing te nemen, als je hem alleen neemt wanneer anderen het mooi vinden? Ik vind het wel een heel eerlijk antwoord van je hoor, maar ik snap niet zo goed waarom je het wel of niet laten zetten van een piercing (en op welke plek), overlaat aan de mening van anderen op een forum. Als ik dan al advies van iemand zou willen hebben, zou ik advies vragen aan mensen die mij goed zouden kennen.

Extra gaatjes komen er sowieso, dat laat ik niet van de mening van anderen afhangen.
Het is meer dat ik twijfel tussen 2 of 3 gaatjes en dan ben ik wel benieuwd wat anderen mooi vinden :).
Het is niet zo dat als er twee mensen zijn die tweede gaatjes niet mooi vinden, dat ik dat dan ook niet ga doen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:20

Goed nadenken en als je er over uit bent naar Pijkie gaan in H'wijk. ;)
Die kunnen je evt ook adviseren (wel even vragen naar de piercer). :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:22

Ik denk dat ik gewoon naar de juwelier in Ermelo ga, net zo makkelijk :).

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:26

Ik bedoelde meer voor wanneer je een piercing zou nemen. :)
Die mogen nl niet door van Dam oid gezet worden. ;)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:33

Nee weet ik, maar dat was ik ook niet van plan ;);

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:53

Anders laat je de 3e eerst in je ene oor schieten, en als je het asymmetrisch niet mooi vindt, de andere ook nog? :') Ik noem maar wat. Als je zo twijfelt kun je misschien beter nog wachten tot je zeker weet wat jij écht wil :)
Een vriendin van me heeft in haar ene oor 3 gaatjes en in haar andere oor slechts 1. Weer een andere vriendin heeft in het ene oor geen gaatjes en de andere gestretcht (niet supergroot hoor) :)) Past bij hen :j Ik weet niet precies wat ik nu mooier vindt.
Ik denk er zelf nooit zoveel over na wat anderen ervan gaan vinden, ik bedenk dat ik een gat erbij wil laten boren en dan moet en zal het ook gebeuren :o Wil zelf ook eigenlijk iig een tweede forward helix erbij en ik weet dat veel mensen (in mijn directe omgeving in ieder geval) dat echt way too much gaan vinden :+
Hik alleen nog tegen de genezing aan haha O:)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 07:55

@Lien, dat is een goed idee!
Ik wil morgen naar de juwelier gaan en dan laat ik eerst tweede gaatjes schieten en dan zie ik wel of ik er nog meer wil :D.
Ik laat het jullie weten!

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:29

ik heb een probleempje met me helix, gisteren heeft de politie der aan getrokken/der uit geprobeerd te halen, maar dat ging niet, dus toen ging die bloeden.... is dat erg? het doet geen pijn als ik der maar niet aan zit

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:03

ik zou het ontsmetten / zeezouten. als je 'm eruit wilt halen zou ik even een piercer laten adviseren :)

ben wel benieuwd wat de politie met jouw oor moet? :o

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:08

Waarom trekt de politie jouw piercings eruit? :+

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:15

Waarom zit de politie aan jou oor? :+ :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:19

Haha ja hier dezelfde vraag :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:59

Politie aan een helix...
Hmm Apart.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:59

haha, niemand geeft echt antwoord op de vraag... iedereen wil weten waarom de politie aan je oor zat :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:47

ik zal even snel antwoord geven.

Nee dat geeft niet.
Het bloed is in principe positief. Als er al vuil inzat/ inkwam door het aanraken door de politie, is het schoon gebloed.
Lekker even met rust laten.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:01

xMyrth schreef:
haha, niemand geeft echt antwoord op de vraag... iedereen wil weten waarom de politie aan je oor zat :+

Je hoort ook niet dagelijks dat een politie aan iemands oor of piercing gaat lopen zitten. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:03

gaat lopen zitten _O-

Even off topic, sorry.. :o