Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jargeau schreef:Dus de dokter vond dat ik wel minder kon gaan spuiten. Ha ha, niet dus. Dus krijg ze nu voorlopig nog om de maand. Over een tijdje kijk ik wel of het minder kan.
gekvanfleur schreef:even een vraagje, gezien mijnn waarden daalden maar nog niet laag genoeg had ik van de smelttabletten van vitakuid gekocht.
Nu sliktr ik die een week en ik kreeg steeds meer last zeker als ik net geslikt had van mieren onder mijn huid en raar gevoel in vingertoppen. dus gestopt. ten helemaal geen last tot ik weer de eerste prikkels voelde en nu weer proberen, maar wer meteen veel last van die mieren en anderr irritante gevoelens, hoe kan dat?
gekvanfleur schreef:gekvanfleur schreef:even een vraagje, gezien mijnn waarden daalden maar nog niet laag genoeg had ik van de smelttabletten van vitakuid gekocht.
Nu sliktr ik die een week en ik kreeg steeds meer last zeker als ik net geslikt had van mieren onder mijn huid en raar gevoel in vingertoppen. dus gestopt. ten helemaal geen last tot ik weer de eerste prikkels voelde en nu weer proberen, maar wer meteen veel last van die mieren en anderr irritante gevoelens, hoe kan dat?
iemand die dit weet?