Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mocht hij het er niet mee eens zijn dan moet je een verwijsbrief vragen. Maar ook dit is lastig want niet alle internisten zijn bekend met een B12 tekort. Weet niet of je dicht bij Dronten woont maar daar zit een hele goeie internist (die ook hematoloog is) die uit het hele land patienten ontvangt (maar wel een lange wachtlijst heeft)                                                         
) Hopelijk ben ik dan over een tijdje niet meer zo moe.                                                         
 ) en ik heb gemerkt dat de terugslag dan heel hard is. 

:" hmm, vandaag gewoon te heftig gesport/te veel paarden behandeld/raar gegeten/naar de efteling geweest... daarom ben ik vast zo moe en heb ik zoveel spierpijn 
 . Om dan twee dagen later je kopje nauwelijks meer op te kunnen tillen 
                                                         Jargeau schreef:Dus de dokter vond dat ik wel minder kon gaan spuiten. Ha ha, niet dus. Dus krijg ze nu voorlopig nog om de maand. Over een tijdje kijk ik wel of het minder kan.

gekvanfleur schreef:even een vraagje, gezien mijnn waarden daalden maar nog niet laag genoeg had ik van de smelttabletten van vitakuid gekocht.
Nu sliktr ik die een week en ik kreeg steeds meer last zeker als ik net geslikt had van mieren onder mijn huid en raar gevoel in vingertoppen. dus gestopt. ten helemaal geen last tot ik weer de eerste prikkels voelde en nu weer proberen, maar wer meteen veel last van die mieren en anderr irritante gevoelens, hoe kan dat?
                                                         gekvanfleur schreef:gekvanfleur schreef:even een vraagje, gezien mijnn waarden daalden maar nog niet laag genoeg had ik van de smelttabletten van vitakuid gekocht.
Nu sliktr ik die een week en ik kreeg steeds meer last zeker als ik net geslikt had van mieren onder mijn huid en raar gevoel in vingertoppen. dus gestopt. ten helemaal geen last tot ik weer de eerste prikkels voelde en nu weer proberen, maar wer meteen veel last van die mieren en anderr irritante gevoelens, hoe kan dat?
iemand die dit weet?

ben benieuwd hoe die voelen bij het prikken...                                                         
 Het kan best zijn dat je na die 5 ampullen nog niet veel verbetering voelt. Dat kan best even tijd nodig hebben. Sommige voelen na 1 of een paar al verbetering anderen pas na een stuk of 15 injecties. Wel goed dat je Tekeda hebt gevraagt 

). Maar ik zou het liefst naar Auwerda zelf gaan...