Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nja, beter een slechte workout dan helemaal geen workout... Toch?
Dus ik voel met jullie mee. Ik doe vandaag even niet omdat ik niet kan (s'ochtends wel wat oefeningen gedaan), dus morgen weer aan de slag!
Ik merk in ieder geval na een dag zitten dat de spierpijn erger wordt, terwijl ik gisteren hele dag had bewogen en minder last had. Nicole schreef:Hoe doen jullie dat bij zeer erge spierpijn? Kom momenteel bijna niet eens de trap op en de planning was morgen ochtend les/dag 3 te gaan doen maar als zo bekijk lukt me 1 min niet eens zo pijn doet alles.. Vriendlief zegt ook dat dan absoluut niet goed is om daar te gaan omdat je andere de gehele 60 dagen spierpijn hebt en geen kans van herstellen hebt..
Maar voelt als "opgeven" wil zo graag maar m'n lichaam zegt eh eh momenteel, weet niet hoe morgen is..
snoep en chips gaan er hier PRRRIIMA in! haha
Dus: Omkleden maar en bezig
En ik ben blij dat ik het heb gedaan want hij ging goeeeeed
Heb 2x een extra pauze in moeten lassen en dat is toch wel even een PR-etje voor mijzelf. Dat was dag 7
(heb van het weekend heel slecht 3x niet gedaan
.. Nu denk ik toch om elke dag te doen zodat ik straks weer bij ben)

MightyJoe schreef:Ik had ook heel erg spierpijn in het begin maar na de warmup en strech was het zo goed als weg
En de oefeningen doen tot op de hoogte waarop het geen pijn doet. Ik zit even te puzzelen hoe ik die van vandaag in ga passen. En vooral hoe ik die van zaterdag in ga passen (Superbikes in Assen, ik sta als vrijwilliger op de baan kaarten te controleren
) 
thnx all. 
Wat ik nou precies verbrand bij iedere oefening zou ik niet weten.