Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:24

Gezellig al die mensen die vanavond gaan shredden. Ik shred om 20.00 uur.

Inderdaad veel lange mensen hier, leuk!

Sansje schreef:
Mikkie ik heb gewoon op YouTube gezocht op bedtime yoga. Gisteren die van yogatic gedaan. Was te doen :)
Die yoga sessie leek mij ook wel interessant om dezelfde reden als Mikkie. Dankje Sansje :)

Neroo schreef:
Mss ook leuk om voor foto's te showen? Waar iemand vandaan komt, waar ze nu zijn en waar eventueel weer willen zijn?
Dat is wel een leuk idee, maar kan het topic ook onoverzichtelijk maken. Misschien kan iedereen een Pb sturen (mag naar mij :) ) en dan maakt diegene één lijst? Maar niet iedereen wil z'n foto en alle gegevens doorgeven denk ik, en dat snap ik ook wel..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:28

Jemig jullie zijn echt goed bezig! Ik ben ook 1.80 en was vorige week 75.5 kilo, ik wil graag naar de 70 kilo toe. Was vorig jaar van 79 naar 70 gegaan, daarna altijd een jojo-effect grhad 70-75.
Laat mn eten ook nog even zakken en dan dag 8!

Amaryllis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:29

Obese begint ook eerdaags weer :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:30

Ik ga me ook niet wagen aan zelf foto's maken. Ik heb een keer foto's laten maken door een kennis. Toen ik nog niet zo lang m'n gewicht kwijt was. In mijn hoofd zat het er nog aan, dus dat was erg leuk. Zeker aan te raden om zoiets te doen :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:31

Dat ga ik ook weer volgen, vond het vorige seizoen erg leuk :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:45

Wat een knappe verhalen komen er hier allemaal voorbij zeg!

Hier niet last van extreem overgewicht en het verschijnsel dat mensen niet geloven dat je dat weegt, komt me bekend voor. Ik ben 1.70 en woog vorig jaar 78 kilo. Daar schrok ik echt enorm van. Door middel van shakes ben ik teruggegaan naar 72 en dat weeg ik nu nog ongeveer. Maar wil toch echt weer onder de 70 kilo. Daarnaast heb ik als stok achter de deur hier een paar mooie rijlaarzen staan waarvoor mijn kuiten nog ongeveer een cm dunner moeten worden. Helaas gaan mijn kuiten het langzaamste. ;( Dus als iemand nog een goede tip hiervoor heeft :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:45

Super zeg al die goede prestaties hier wbt afvallen!

Ik woog 3,5 jaar geleden het meest, zo'n 110 kg. Vanaf mijn vijfde altijd veel dikker geweest dan normaal. Op mijn 15e dus het hoogtepunt, 110 kg. Laatste jaar van de MAVO en daarna een nieuwe school. Toen ben ik in een 8 maanden tijd ongeveer 40 kg afgevallen. Daarna gejojo't tussen 64 en 84 kg. Januari 2012 weer op de 70 ongeveer, in juli begonnen met andere pil en hups 7 kg erbij. Nu zijn ze er weer af en 'moet' er nog drie. Maar vooral strakker worden, heb vrij veel hangend 'vel' en veel cellulitis e.d.

En net dag 12 gedaan, woep woep. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:46

Heleen_B schreef:
Wat een knappe verhalen komen er hier allemaal voorbij zeg!

Hier niet last van extreem overgewicht en het verschijnsel dat mensen niet geloven dat je dat weegt, komt me bekend voor. Ik ben 1.70 en woog vorig jaar 78 kilo. Daar schrok ik echt enorm van. Door middel van shakes ben ik teruggegaan naar 72 en dat weeg ik nu nog ongeveer. Maar wil toch echt weer onder de 70 kilo. Daarnaast heb ik als stok achter de deur hier een paar mooie rijlaarzen staan waarvoor mijn kuiten nog ongeveer een cm dunner moeten worden. Helaas gaan mijn kuiten het langzaamste. ;( Dus als iemand nog een goede tip hiervoor heeft :D

Die tip voor de kuiten wil ik ook wel! Heb echt ballonkuiten in vergelijking met de rest van mijn lichaam.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:47

Wow C... Indrukwekkend!! Knap zeg

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:51

Ik heb juist het tegenovergestelde van iedereen hier.
Ben 1.75m en woog altijd tegen de 60kg. Maar hoopte altijd zo ver mogelijk boven de 60 te komen, soms haalde ik 60.5 of 61 (`s avonds en met kleren aan) maar vaker was het 59kg.
Heb nu geen weegschaal meer, dus al 2 jaar niet gewogen, maar denk dat er nu wel een paar kg bij is gekomen en dat vind ik dus helemaal niet erg. :) Alleen beetje jammer dat die kilo`s allemaal op 1 plek terecht zijn gekomen.
Hoop dus dat ze daar weer een beetje verdwijnen en zich over de rest van mijn lijf verdelen. :+
Laatst bijgewerkt door asjemenou op 14-01-13 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:52

CCCCC schreef:
Super zeg al die goede prestaties hier wbt afvallen!

Ik woog 3,5 jaar geleden het meest, zo'n 110 kg. Vanaf mijn vijfde altijd veel dikker geweest dan normaal. Op mijn 15e dus het hoogtepunt, 110 kg. Laatste jaar van de MAVO en daarna een nieuwe school. Toen ben ik in een 8 maanden tijd ongeveer 40 kg afgevallen. Daarna gejojo't tussen 64 en 84 kg. Januari 2012 weer op de 70 ongeveer, in juli begonnen met andere pil en hups 7 kg erbij. Nu zijn ze er weer af en 'moet' er nog drie. Maar vooral strakker worden, heb vrij veel hangend 'vel' en veel cellulitis e.d.

En net dag 12 gedaan, woep woep. :)

Knap zeg, lijkt me lastig om het cirkeltje te doorbreken als je altijd al dikker bent geweest dan normaal. Respect _/-\o_

Linni_

Wat goed van iedereen die zoveel afgevallen is zeg! petje af!
Ik heb altijd ongeveer 67 kg gewogen, tot ik 2 jaar geleden gestopt ben met roken, toen is er zo'n 4 kg aangekomen, en nu ik sinds bijna een jaar niet meer rij nog eens 3 kilo, waarvan ik er inmiddels weer 1,5 kwijt ben. Ik wil graag terug naar in iedergeval onder de 70..

Sall

Wat een mooie persoonlijke verhalen! Bijzonder om te lezen!
Ik ben maar een kabouter vergeleken bij de meesten hier!
Ik tik net de 1.60 aan.
Woog vroegah altijd rond de 52 kg en vrat als een bootwerker, werd zwanger, een wolk van een baby en 12 kilo rijker.
Na een postnatale depressie, incl eetstoornis :o het na 4 jaar aangedurfd om nog een x zwanger te worden, ook dat hakte er weer bij mij in..
Met hulp die ES eronder gekregen, maar die kilo's bleven.
Ik toon niet zo zwaar, maar alles zit op mijn buik en taille.

De kids zijn nu 17 en 12, sinds een paar jaar ben ik ook zo'n 8 kilo lichter. Ik was een tijdje weer bijna op mijn oude gewicht, maar dat was ook door stress. Nu sinds mijn paard is verkocht holt mijn conditie achteruit en wil ik graag die laatste kilo's kwijt en dat zwembadje..
Ik hoef echt niet meer mijn oude gewicht terug, ik ben zelf ook niet meer de jongste ;-)

Zo.. Heel verhaal :o

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:56

Ik heb twee oudere zussen met obesitas en een andere zus heeft ook een ES (gehad)
Het ontspannen omgaan met eten en mijn gewicht is pas sinds de laatste jaren

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:57

Heel knap iedereen! Vooral CCCCC, echt wauwie!

Ik wordt heel verdrietig als ik de foto's zie van een jaar geleden, was toen echt mooi en afgetraind..
Nu zoveel dikker geworden :(

Enige voordeel is, dat ik mijn eigen voorbeeld plaatjes heb van hoe ik er uit wil zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:58

Buhhh ja, als ik terug denk aan vroegah idd (lees: 5 jaar geleden, ben nu net 20 haha) ;(

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:00

Sansje schreef:
Mikkie ik heb gewoon op YouTube gezocht op bedtime yoga. Gisteren die van yogatic gedaan. Was te doen :)

Ah thanks. Ga ik die straks ook even opzoeken.

Zo net klaar met dag 8. Zit nog even uit te puffen op de rand van m'n bed. Volgens mij heb ik weer een hoofd als een tomaat. ZO maar even afoelen in de buitenlucht samen met m'n hondenbeest.
Ik merk wel dat ik echt een paar keer nodig heb om de oefening goed te snappen. Dus die 10 dagen dezelfde oefening is voor mij niet zo verkeerd. Ik snap de beweging wel, maar kan het nu beter uitvoeren zeg maar, dus heb er ook meer aan.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:00

Sall schreef:
Ik heb twee oudere zussen met obesitas en een andere zus heeft ook een ES (gehad)
Het ontspannen omgaan met eten en mijn gewicht is pas sinds de laatste jaren

Super knap dat je van je ES af bent! :j

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:02

Holy oliebol julie gaan snel zeg!
Voor de mensen die mij niet herkennen; heb een aantal pagina's terug voor het eerst gepost

Nou, mijn verhaal zal er ook maar eens aan geloven. Ik woog 3 jaar geleden 62 kilo (ben 1.70). Ik had een héél erg laag self-esteem, wat problemen, at zeer weinig maar was niet superslank omdat ik redelijk veel alcohol dronk (zeg maar gerust té veel). Tijd later kreeg ik een vriend, werd constant mooi en lief en knap genoemd en daardoor kreeg mijn zelfvertrouwen een boost. Maar dit werkte ook niet. Ben in TWEE jaar 20 kilo aangekomen (2 maand geleden zat ik op 83.4). Laatste tijd ook steeds vaker minder leuke opmerkingen gehad over mijn figuur, waardoor mijn zelfvertrouwen weer zakte. En je raad het; ik val weer af :') Ik ben niet zo erg als 3 jaar geleden hoor, maar een gezonde dosis zelf-negativiteit helpt mij met afvallen :+

Ik moet gewoon mijn balans zien te vinden tussen zelfvertrouwen en een mooi figuur.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:03

This is my story.

Altijd wel stevig geweest maar niet extreem.
Op mijn 14/15 jaar wederom een poging gedaan en toen woog ik bij de lengte die ik nu nog steeds heb het slankste.

Ik woog hier om en nabij de 70 kilo
Afbeelding

En toen jaar of 4 jaar. Emotie eter, eenzaam thuis, gewoon in de knoop met jezelf en dat op een verkeerde manier uiten.
Hoppaa. 122 kilo.
Afbeelding

En nu na een gastric bypass op 1 oktober 99 kilo and still counting!

Van nu heb ik geen duidelijke foto, enkel van mijn hoofd en stukje bovenlijf
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4425_n.jpg

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:05

Iedereen in mijn gezin is te zwaar. Mijn oudste zus is net zo lang als ik en weegt ongeveer 150 kilo. Ze zit gewoon ontzettend in een depressie en probeert wel veel/vaak om af te vallen. Ze wil niet naar een dieetist oid. Wij en vooral mijn moeder in het bijzonder hebben al vaak geprobeerd om haar te helpen. Ze is ooit eens 70!! kg afgevallen maar is alles weer terug aangekomen.

Ik heb nog een zus die ook te zwaar is/was, die woog na haar derde zwangerschap 105 kg en weegt nu een jaar later ongeveer 83 kg! Heb haar vaak advies gegeven wbt eten en vaak samen gaan skeeleren/zwemmen. Ze heeft nu een totaal ander kapsel en is gewoon een heel ander mens!

Ik kom trouwens af en toe nog mensen tegen van de basisschool of middelbare en die herkennen me nooit, haha. Altijd leuk!

Oh en ik heb inderdaad 3 jaar geleden ook een ES gehad (anorexia, maar vooral het geestelijke). En ik heb nog steeds een haat/liefde verhouding met eten, ik denk alleen dat het nooit helemaal weg zal gaan.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:05

Nerootje, wat ben je goed bezig!
Super hoor!!
:(:)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:06

Raponsje schreef:
Als je te weinig eet is het inderdaad heel moeilijk om af te vallen.
Je lichaam wil dan namelijk geen afstand doen van je vetjes omdat het bang is geen nieuwe reserve meer op te bouwen.

)

Ben ik ook bang voor, ik merk dat als ik wat meer eet over de dag het sneller gaat. ( 2 kilo kwijt met de kerst door heel de dag beetje te eten :') ).
Dus goed op letten!

sannx94 schreef:
Nou dames jullie hebben mij zo ver gekregen :D
Ik heb zojuist dag 1 afgerond :o en ik moet zeggen.. Vond m best te doen.
Alleen mijn armen gaan het heeeel zwaar krijgen! :P

Ik ga straks bij mn vriend mijn cm's opmeten dan kan ik dat eventueel plaatsen.
Ben benieuwd naar het resultaat ik heb er zin in. Officieel ben ik wat kilootjes te zwaar en gewicht verliezen en strakker is je vel komen is nooit erg, toch? :o

Goed gedaan, welkom bij de club :D

Respect voor Raponsje en Phor en meerdere hun verhalen! Gewicht verliezen blijft altijd een strijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:07

Kom ik aan met mijn praktische vraag _O-

Als ze de staande oefeningen doet, dan staat mijn laptop gewoon op mijn bureau.. Maar wat doen jullie bij de oefeningen op het matje? Gewoon snel laptop pakken en naast je op de grond zetten ofzo? Hellup? :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:08

Nueve schreef:
Kom ik aan met mijn praktische vraag _O-

Als ze de staande oefeningen doet, dan staat mijn laptop gewoon op mijn bureau.. Maar wat doen jullie bij de oefeningen op het matje? Gewoon snel laptop pakken en naast je op de grond zetten ofzo? Hellup? :+

Het scherm beetje buigen zodat je het vanaf de grond ziet zeg maar :P
En goed luisteren :))