Elektrisch roken (e-sigaret)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:01

ligt er aan welke je hebt :=
ik heb een evod, die schroef ik gewoon open en giet hem leeg en houd ik onder de kraan...even uitschudden/blazen en ik kan hem weer vullen :P
heb er nu 1 van de buuf liggen die we nog moeten open zien te krijgen ivm eventueel vervangen coil ...geen idee wat het is en hoe het werkt

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:23

Menino schreef:
Jongens, ik vind mijn e-ding heel chill... maar nu had ik me toch een partij ranzige liquid... iemand een idee hoe ik mijn atomizer kan legen ? Het vullen heb ik ook nog niet echt handigheid in haha.

Welke heb je erop zitten?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 15:19

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:31

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 18:33

Ik heb mezelf met de kerst getrakteerd op een e-sigaret en heb sinds gisteren geen normale sigaret meer gerookt, maar man, dat valt wel echt tegen hoor! Er zit best smaak aan en ik heb 16 mg nicotine gekozen, maar toch geeft het niet de bevrediging die een gewone sigaret gaf. Ik heb het er dan ook erg moeilijk mee eerlijk gezegd! Maar dit is toch wel gezonder en goedkoper en hopelijk een opstap naar helemaal stoppen, dus ik probeer het vol te houden... :7 :brr:

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 02:10

Welke e-sigaret heb je dan als je het moeilijk hebt met 16 mg? Ik rookte dat in mijn e-roll (maar wel kunnen stoppen met gewoon roken hiermee) maar toen ik overstapte naar een ego batterij met goede clearomizer kon ik direct terug naar 6 mg.
En een tip: Ik rookte gewoon een peuk als ik trek Had. Hebmezelf aangewend om eerst de damper te pakken en als ik daarna nog trek Had in een echte dan deed ik dat. Werd van lieverlee steeds minder en ineens Was Ik gestopt. Niet eens bewust.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:52

ik heb deze:
Afbeelding

Is wel een goeie, zit ook echt wel smaak aan, maar ik mis gewoon echt wat.. Nog steeds geen gewone sigaret gerookt, maar ik vind het nog steeds heel moeilijk.

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:15

Die heb ik ook maar heb er een grotere clearomizer op. Rookt Nog lekker vind ik. Ik heb er de gs v-core op.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 06:51

Misschien heb je behoefte aan een zwaardere trek, ik mis ook iets met mijn bottomcoil. Met mijn Justfog clearomizer heb ik een zwaardere trek en warme damp, vind ik persoonlijk 100 keer fijner.
Gaan er nog mensen demonstreren as zaterdag?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:44

Ik heb er nog niet heel veel verstand van merk ik :)

Vanmorgen een andere liquid gehaald, de vorige was Tobacco en nu heb ik camel 18 mg meegenomen. Maar die smaakt eerlijk gezegd nogal zoetig, ook niet echt je-van-het :(

Nou ja, tot nu toe hou ik het nog mooi vol, dit is dag 4 zonder "echte" sigaret. Na 20 jaar stevig roken had ik het niet eens verwacht dat ik dit vol zou houden (ben zelf nogal sceptisch), maar zo lang het gaat, gaat het en wie weet ga ik dit nog eens lekkerder vinden haha.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:49

Murosh, kan je daar niet proeven dan? De tabaco vind ik echt ranzig

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:57

Uhm dat werd me niet aangeboden nee.. De tobacco vond ik erg scherp, maar dat zoete van die camel smaak vind ik ook niks.

Ze hadden ook nog marlboro en chesterfield smaak, kan iemand vertellen of dat ook zo zoet is?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:00

Waar woon je ergens? Bij ecig4u in Woudrichem kan je volop proeven :j

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:14

De plaatsnaam die je noemt klinkt erg ver weg haha. Ik woon in zuidoost groningen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:19

Das erg ver idd ;)

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:23

Mijn moeder heeft de elektrische sigaret gekocht met keurmerk, pas op zonder keurmerk zitten er vaak slechtere stoffen in!
Mijn moeder rookte niet meer , had er de neiging niet meer in. Maar soms deed ze nog wel eens een sigaretje samen met mijn oma.
toen haar e sigaret kapot was toen is ze weer wat meer gaan roken maar doet het ook nog met de e sigaret.

Mijn pa is begonnen met de e-sigaret en na een week probeerde die er een in het café, hij nam er een trekje van en vond het zo smerig hij d8 dit kan toch niet 20-30? jaar gerookt en nu vies? hij nam nog een hijs en heeft hem meteen weg gegooid. Sindsdien nooit meer gerookt hij probeert nu met nicotine in de elektrische sigaret af te bouwen!

Veel van mijn tante's doen het ook en vinden ook dat het goed werkt.

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:24

veel mensen die ik ken vinden aardbei lekker trouwens

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:36

Goede tip Lovepaard123! Op welk keurmerk moet ik letten?
Zie onderaan deze pagina, valt deze daaronder?

http://www.greensmoke.nl/

Ik heb deze even te leen van een vriendin en moet zeggen, vind t supergoed te roken. Zj heeft gewoon tabak met koffie gemengd en het geeft een lekkere smaak en door de dampen, 'rook' die je uitblaast, geeft het dezelfde psychische vervanging voor het echte roken..
dit is ook de 1e e smoker, welke mn hersens pikken als vervanging van het echte roken..althans, het echte is nog niet gestopt, maar het scheelt me al zo ontzettend veel.
Denk er dus over om deze volgende maand ook te bestellen..

Wat ik alleen een beetje een vreemde gewaarwording vind, een peuk rook je op..deze gaat niet op (ja op den duur, haha), dus ben geneigd steeds aan dat ding te hijssen..rook je dan niet meer als het ware? Leg hem nnu bewust steeds weg..want kreeg de indruk dat ik opeens meer rookte, dan normaal :P
Hoe ervaren jullie dat?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:55

in het begin zat ik de godganse dag met dat ding in mijn kwek :roll:
smaakjes proberen etc , lurken maar, maar dat is echt de eerste paar weken zo, het word vanzelf minder :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:14

Oef gelukkig, haha..heb m al weggelegd en zo nu endn pak ik wat..werd er wat high van ;) ook niks gewend, geen koffie, geen alcohol..dus dit was wel even apart hoor, haha.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:30

ik damp minder als dat ik voorheen rookte :+
ik rookte op mijn gemakje ruim een pakje peuken per dag weg(zeg een 30 sigaretten per dag sowieso)
nu heb ik hem ook al weer een uur a anderhalf uur niet aangeraakt :)
het is echt de nieuwigheid/gadget factor denk ik , denk dat het bij mij een drie weken heeft geduurd tot ik het wat "normaler"ging gebruiken qua frequentie , nu zit ik er wat meer mee in de vingers als ik een nieuw lekker smaakje heb

ik rook trouwens nog wel gewone sigaretten, maar dat zijn er max 10 per week.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:15

Wat knap! Ik rook idd ook een pakje per dag..en hoop middels die esmoker dat tot een pakje per week of nog meer te reduceren..in mijn omgeving is dat gelukt, hoor mensen alleen na het eten en bij het opstaan smorgens en verder niet..ideaal, om van de kosten maar niet te spreken :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:26

ow, ik zou nog 1 of twee namen roepen van kleine e sigaretten, maar je hebt de innokin AIO, te krijgen in zwart, zilver en wit en de E-roll
ook in die kleuren volgens mij, maar daar zijn vrij veel goeie ervaringen over te vinden van gebruikers
zelf wil ik misschien de innokin er nog bij kopen , is handig voor als ik op stap ben ipv de evod :+
die zijn ook best wel lookalike tov gewone sigaretten trouwens,

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:44

naah jij spreekt echt abracadabra hoor, haha *gaat ff googlen*

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:48

die innokin AIO ziet er wel heel degeljk en echt uit! Lees alleen niks over dat dampen..dat is wat ik aan die green smoker zo fijn vind..dat je echt wat inhaleert en uitdampt..dat psychische in de maling nemen..ik had van mn zusje en nog wat mensen een soort getest, waarvan 1 dat niet deed, klein beetje rook maar..en die was ook erg zwaar..mn hersens pikte dat gewoon niet en greep dan ook gelijk naar een gewone sigaret..
*gaat verder kijken naar de andere merken*