Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woogy schreef:de cafeïne is voor mij meer een probleem, mijn hoofd zeurt ernaar en door die piek voel ik me veel beter. Suikers laten gaat prima, ik kan met mate een snoepje of koekje eten en kan het ook prima laten staan. Alleen die rottige rot blikjes. Kauwgum kauwen hielp voor mij helaas niet. Ik weet dat het er nu vooral aan ligt hoe rot ik me voel en hoe makkelijk het is om er gewoontes van te maken. Voor werk gauw een blikje, op weg naar stal, op stal eigenlijk...elk moment dat ik in de auto zit intussen. Stabiliseren is voor mij nu belangrijk dan weet ik dat ik het zo weer kan laten
Ik krijg enorme darm klachten van koffie plus ik hou niet van warme dranken. 
Het enige positieve aan de hele zaak nu is dat het niet/heel moeilijk slechter kan
M'n pb-box staat altijd open voor je!
Arie heeft een nieuw huisje gevonden in Juni is gecastreerd en zal in de toekomst endurance gaan lopen. Geen drachtige merries helaas
Ons veulen van dit jaar is gewoon een droom, wat een heerlijke meid is dat. Het zwarte hengstje gaat ook geweldig de goede kant op, hoop downs gehad maar gaat nu in een stijgende lijn omhoog
Gaan werken is nu geen optie, zoontje kan niet naar school toe omdat alle spullen nog in het appartement liggen waar ik dus niet aankan en een appartement vinden is niet simpel als je pas je inkomen kan garanderen als je een dak boven je hoofd heb.
Woogy, kan geloven dat het genant is. Helaas is dit een fase waar je door moet om er vanaf te komen
, duimen jullie mee?