magda_90 schreef:Die man gaat zeker in zijn geheel naar binnen.
Is heel veilig..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lelijke_heks schreef:"ach schat, zullen we het een keer zonder doen?"
"neij!! Dan zul je eerst een trampoline moeten kopen"
Mijn vriend heeft dan weer een stortdouche aan het plafond... Dus tenzij ik in de handstand met gespreide benen onder de douche ga staan.... Zal het niet lukken
Komt je vriend binnen "Eh schatje, wat doe je?"Amaris schreef:Als wij sex hebben voordat we nog het huis uit gaan, dan doen we het wel met condoom. Want anders is het allemaal zo 'soppig' zeg maar als ik dan door de stad loop of lekker bij de griek zit te eten. Op de een of andere manier blijft er altijd een achterhoede soldaatjes achter, en die besluiten pas later naar buiten te marcheren.
*jukkie*
lelijke_heks schreef:"ach schat, zullen we het een keer zonder doen?"
"neij!! Dan zul je eerst een trampoline moeten kopen"
Mijn vriend heeft dan weer een stortdouche aan het plafond... Dus tenzij ik in de handstand met gespreide benen onder de douche ga staan.... Zal het niet lukken
Pascal schreef:Amaris schreef:Als wij sex hebben voordat we nog het huis uit gaan, dan doen we het wel met condoom. Want anders is het allemaal zo 'soppig' zeg maar als ik dan door de stad loop of lekker bij de griek zit te eten. Op de een of andere manier blijft er altijd een achterhoede soldaatjes achter, en die besluiten pas later naar buiten te marcheren.
*jukkie*
Hahahahahahhahahaa![]()
Dan spring ik gewoon nog ff gauw 5 minuten onder de douche...
En zelfs met de douche straal erop wil het nog wel is gebeuren dat iets in een verdongen hoekje zat en uren later ineens voorbij komt zeilen..
Jolliegirl schreef:En waarom nog geen relatie?word dat niet eens tijd dan?
!! dus bind zich steeds meer.
AlexandraM schreef:o mijn god... betrap me net dat ik op de vind ik leuk knop wilde klikken lienbono hahaha.... Hoezo ik ben veel op facebook (al is t maar omdat mn telefoon me automatisch op de hoogte houd)
Amaris schreef:BarbaLala schreef:Nou ben ik trouwens wel benieuwd, wie van de dames heeft ook seks als ze ongesteld is?
En hoe gaat dat dan, word dat niet één kliederzooi?
*steekt vinger op*
Het kan vriendje echt geen bal schelen.
En mij ook niet. Gastendoekjes zijn toch donkerrood