Ik wacht met smart op de podcasts van www.girlslove2run.com
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus loop ook met die van 2006, vind t wel prima eigenlijk
. Ik ben ingeschreven voor de 20km van Brussel, eind mei, dus ik heb een heel uitdagend doel voor ogen
. Ik ben absoluut geen getraind loper, dus mijn doel is ook gewoon de 20km uitlopen. Het zal dus eerder in 3uur zijn, dan in 2uur..... Ben nu (adhv schema van Ascics) heel rustig aan het opbouwen, met nu de eerste paar weken vrij korte afstanden en heel traag tempo (kwestie van pezen/gewrichten/spieren eerst wat op te bouwen), om dan daarna in km's op te bouwen. Goed, ik ben ook geen absolute starter (loop zonder veel moeite 30/40min), dus ik heb een basisje om mee te starten! 

Ik kom ook even in jullie topic kijken.
Nu wel spierpijn, stond op de terug weg enorme wind. Vanavond salsa , kijken hoe dat gaat
en dan wil ik eigenlijk morgen ook weer hardlopen. Nu zo in de winter heb ik er wel moeite mee om me ertoe te zetten.

Goed bezig!
Heb 3.61km in 28.15 gelopen volgens mij app 

Maar ik heb gelukkig nog wat tijd, en het gaat mij er meer om om het uit te lopen dan op tijd o.i.d! Ik hoop dat ik het binnen 2 uur haal, maar zolang ik de finish haal is het voor mij goed!

Mijn grootste probleem was ook echt dat ik die klok elke minuut in de gaten hield waardoor de tijd zo langzaam ging. Vanaf het moment dat ik een half uur aan een stuk ging lopen hoefde dat niet meer en was het zo voorbij!
Alhoewel dat bijna geen sport is.
Samir schreef:Neem van mij aan, lukt wel!Mijn grootste probleem was ook echt dat ik die klok elke minuut in de gaten hield waardoor de tijd zo langzaam ging. Vanaf het moment dat ik een half uur aan een stuk ging lopen hoefde dat niet meer en was het zo voorbij!
Trainen jullie naast het lopen ook nog met andere sporten ofzo? Ik probeer 2x te hardlopen, 2x te fitnessen en dan af en toe Wii Sport.Alhoewel dat bijna geen sport is.
. Voelt niet echt aan als sporten, maar is gewoon héél erg leuk. 
Respect!