Marrit89 schreef:Tat_jana schreef:Mag ik mij hier ook weer melden ? Weeg nu 84 kilo en zou graag weer naar de 70 willen.. ( 65 voor mij nog beter maar wil niet over drijven ).
Ik ben 24 jaar oud en 1.68 groot.
Ik ben dus erg opzoek naar tips en tricks...
Dat klinkt als mijn situatie. Begin gewicht 86 kilo, wil weer terug naar de 70 (mogelijk 67)kilo.
Ben 23 jaar oud en 1.68 groot.![]()
Ik ben net begonnen met Weight Watchers, mijn probleem was dat ik te weinig at. Nu in 1,5 week van 5 kilo kwijt
geraakt. Daar zit ook 2/3 kilo vocht bij (ik houd extreem veel vocht vast).
Ik ben nu dus vooral bezig met meer eten, maar wel zo dat het verantwoord is. 's Ochtends rijstwafels met mager beleg, tussendoor veel fruit en water, brood met mager beleg voor lunch, weer veel fruit en water tussendoor, en 's avonds goed gezond eten.
Vind het dieet niet moeilijk, wel was ik bang dat ik de verkeerde dingen zou gaan eten omdat ik meer moest eten. Maar dit valt mee!
Hey Tat_jana en Marrit89 ik kan me ook aansluiten bij jullie!. Dit klinkt ook als mijn situatie haha!. Ik ben alleen wel redelijk afgevallen. Alleen heb 5 weken vakantie gehad en ben in 5 weken vakantie 6kg aangekomen. Het lijkt onmogelijk maar mijn weegschaal geeft nu ondertussen alweer een week lang 6kg teveel aan!. Dus het word weer tijd dat ik meer op bokt kom om elkaar te helpen in deze afvalrace!.... Het heeft mij namelijk eerder ook echt geholpen door hier over het afvallen te praten.