Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woeps schreef:agenda aanschaffen alles opschrijven, en leren plannen
RoosDami schreef:Hoi ik meld mij hier ook even. Ik ben bijna15 en heb 1pony en zit op havo (3) Ik heb ADD . Ik heb een vraagje: wat is jullie mening over ritalin? Ik kijk er namelijk tegen op om dat te slikken... Geef graag je eerlijke mening!
WowAmigo schreef:Oh god ja, laatste vakantie: om 15:30 bij de boot zijn. Staan we daar om half 5... (want ik had de 5 onthouden)
(ik vind het allemaal zo herkenbaar dat ik me serieus afvraag of ik niet ook toevallig een klein beetje met ADD behept ben...)
Boompje1985 schreef:ja en door die onzekerheid doe ik dus alles dubbel checken....(daar word m'n vriend wel eens gek van maar dat maakt me niet uit)!
En op tijd herinnering plaatsen in je telefoon (eigenlijk als je het in je agenda schrijft maak je gelijk een agenda item met alarm in je telefoon)! Probeer dan nog maar iets te missen ja is veel geregel maar je hebt wel meer rust in je donder!
Embe schreef:Ehm, DarkDreamer wil je natuurlijk niets opdringen maar ehhh, dit klinkt inderdaad allemaal ADD-ig. Zijn nl meesters in het uitstellen, voornamelijk routinematige klussen of 'rot'klussen. Daarintegen kunnen de dingen die de interesse hebben uitermate veel geconcentreerde aandacht krijgen (hyperfocus) en is degene bijna niet meer bereikbaar voor z'n omgeving...