Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Radetski

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:00

Ik loop hier al jaren mee meid. Maar verrander voor niemand. blijf jezelf!
Probeer wel buiten te komen! Evt. in het bos eventjes wandelen. met de hond ofz. Kom buiten. Frisse lucht doet je goed. Probeer er met iemand over te praten! Niet alles opkroppen meid. Ik kan hier nog wel een mooi verhaal vertellen maar je moet het toch zelf doen, weet het uit ervaring! Ooit komt alles goed meid!
:(:)

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:18

Mag ik hier ook binnen komen vallen?

Momenteel gaat alles in mijn leven een beetje als de wet van Murphy. Alles wat op de één of andere manier mis kan gaan, gaat ook mis...

Met mijn gezondheid lig ik inmiddels al weer een jaar behoorlijk in de knoei. Inmiddels ben ik vier stootkuren Prednison verder, en dus ook 10kg erbij en mag ik nu preventief aan de antibiotica. (Melkkoe-perikelen...)
Met mn paard gaat het redelijk, we hebben ons voor een trainingscentrum weten te selecteren, maar nu twijfel ik.
Op school is het een drama, ik heb dus door het vele ziek zijn al weer een achterstand te pakken. Afgelopen week ging het iets beter en heb ik al veel weer bij kunnen werken. Laat het nu zo zijn de ik binnen een korte tijd met een paar klasgenoten dingen in moet leveren... Daar gaat het dus fout, ik doe braaf mijn deel, en normaalgesproken zou ik ze best nog kunnen helpen met hun deel. Maar nu gaat het echt even niet....
Dan hebben we ook nog het andere geslacht. Wat een dráma :+ Voor de zomer gedate met een hele leuke jongen. Dat heeft hij afgekapt, waarna hij twee weken later 'ineens' een relatie had. Inmiddels is dat weer over, en zoekt hij weer contact met mij. Ammenehoela, no way!
Dan nog een ex-collega, die me, als het hem uitkomt, behoorlijk ziet zitten.
En degene die ik weer zie zitten, die ziet mij niet staan :+
Dan heb ik ook nog mijn werk, sinds een maand of drie werk ik hier, en het is al stukken beter dan mijn vorige werk. Maar het is gewoon nog steeds niet mijn ding, ik ben gewoon niet zo'n 'mensen-mens' en een werkdag is dan ook écht slopend...
De vriendin waarbij ik met al mijn problemen terecht kon, zit voor minstens anderhalf jaar in de problemen. Anderen bij wie ik met mn problemen terecht kan, heb ik niet meer.

Ohja, dan kwam ik er vandaag na een lange dag op school achter dat ik ook nog eens een behoorlijke scheur in mn broek had }:0

Zo. Dat is eruit.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:37

Voor alle mensen die in een dipje zitten.. Y;( -O-

Er komt een dag dat,dat dipje wegzweeft :evaw: En het leven je weer positief toelacht *\o/* :#

Hopelijk kan ik deze gedachten zelf elke dag vasthouden nu mn relatie na wat geknipper toch echt definitief over is. En hoop ik dat ik mezelf ervan kan weerhouden hem te bellen als mn dipje even de overhand neemt. Want we passen niet bij elkaar en ik verdien beter.

Meer heb ik eigenlijk niet te klagen vandaag.

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:18

Voor iedereen die ook even in een dipje zit of het moeilijk heeft .. een hele dikke knuffel van mij! :(:)

Heb veel van jullie verhalen gelezen, wat een onwijs goed topic, dankjewel voor het idee, geeft je toch het gevoel dat je niet alleen bent! :o Enne .. alles komt weer goed, eventually, dus zoek de kleine mooie dingetjes op deze dagen en probeer daarvan te genieten :j

Ikzelf zit behoorlijk in de knoop met JIA (reuma), los van de dagelijkse moeilijkheden brengt het nu ook een hoop gedoe en geregel op school met zich mee. Examens komen steeds dichterbij, waarvoor ik een laptop nodig heb, en eind dit schooljaar mag ik met school een prachtige stedenreis maken naar Rome, maar op dit moment ben ik alleen maar bang dat ik er niet van kan genieten door de pijn die ik krijg bij het lopen door zo'n stad. School kan weinig voor me doen, een stedenreis naar een andere stad (waarbij ik zeker minder last zal hebben) zit al vol. En ik word er zo moe van. Ik kom thuis uit school en heb gewoon geen puf meer om iets te doen, hoe hard ik ook m'n best doe, mijn huiswerk begint er nu alweer onder te lijden. En vorig jaar was het ook al op het randje. Ik móét over want ik wil het zo graag... En het allerallerergste vind ik nog de onbegrip van vriendinnen, hoe vaak ik het ook uit probeer te leggen; je ziet niets aan de buitenkant, dus hoe kan het me aan de binnenkant dan zo in de weg zitten?.. Door alle omstandigheden voel ik me soms maar een lastig gevalletje. Niet leuk. -O-

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:20

ook van mij een hele dikke knuffel voor iedereen... ;( :(:) ook ik zit er weer even flink doorheen..

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 05:17

Caaroo schreef:
Voor iedereen die ook even in een dipje zit of het moeilijk heeft .. een hele dikke knuffel van mij! :(:)

Heb veel van jullie verhalen gelezen, wat een onwijs goed topic, dankjewel voor het idee, geeft je toch het gevoel dat je niet alleen bent! :o Enne .. alles komt weer goed, eventually, dus zoek de kleine mooie dingetjes op deze dagen en probeer daarvan te genieten :j

Ikzelf zit behoorlijk in de knoop met JIA (reuma), los van de dagelijkse moeilijkheden brengt het nu ook een hoop gedoe en geregel op school met zich mee. Examens komen steeds dichterbij, waarvoor ik een laptop nodig heb, en eind dit schooljaar mag ik met school een prachtige stedenreis maken naar Rome, maar op dit moment ben ik alleen maar bang dat ik er niet van kan genieten door de pijn die ik krijg bij het lopen door zo'n stad. School kan weinig voor me doen, een stedenreis naar een andere stad (waarbij ik zeker minder last zal hebben) zit al vol. En ik word er zo moe van. Ik kom thuis uit school en heb gewoon geen puf meer om iets te doen, hoe hard ik ook m'n best doe, mijn huiswerk begint er nu alweer onder te lijden. En vorig jaar was het ook al op het randje. Ik móét over want ik wil het zo graag... En het allerallerergste vind ik nog de onbegrip van vriendinnen, hoe vaak ik het ook uit probeer te leggen; je ziet niets aan de buitenkant, dus hoe kan het me aan de binnenkant dan zo in de weg zitten?.. Door alle omstandigheden voel ik me soms maar een lastig gevalletje. Niet leuk. -O-

hej meid,

ten eerste bedankt voor de knuffel! Inderdaad alles komt goed maar heeft tijd nodig.

Ik neem aan dat je al pijnstillers neemt?
Ken je gevoel wel, aan mijn buitenkant is ook niets te zien. (mijn spieren zijn verkrampt en ontspannen niet meer.)
maar als je zoveel last hebt kun je dan niet extra pijnstilller nemen? Ik weet het niet he. Probeer met je mee te denken.
Veel succes! Hopelijk heb je binnekort wat minder pijn!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 05:23

_Roxanne
van mijn kant een hele dikke knuffel!!
Laatst bijgewerkt door Radetski op 03-10-12 05:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 05:24

Dagmar_1995 schreef:
ook van mij een hele dikke knuffel voor iedereen... ;( :(:) ook ik zit er weer even flink doorheen..

een hele dikke knuffel!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:46

Pppff..

Ik heb me toch een partij zin om dit weekend is heerlijk uit tegaan...

Ik begin steeds meer over me ex heen te komen in hoeverre ik dat kan tenmiste.
Hij heeft en zal altijd in m'n hart zitten. Of eigenlijk heeft hij heel mijn hart maar goed.

Ik weet gewoon dat hij me niet meer wil en dat ik verder zal moeten kijken voor geluk..
Al moet ik zeggen dat ik nu wel iets kieskeuriger zal zijn gezien mijn ex er echt goed uit ziet en een gespierdlijf heeft wil ik als het even kan zo iets terug :o

Maarja..
Ik heb helemaal geen vriendinnen om mee uit te kunnen gaan..
Kennen jullie dat ook?

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:27

japielover schreef:
Pppff..

Hij heeft en zal altijd in m'n hart zitten. Of eigenlijk heeft hij heel mijn hart maar goed.

Ik weet gewoon dat hij me niet meer wil en dat ik verder zal moeten kijken voor geluk..
Al moet ik zeggen dat ik nu wel iets kieskeuriger zal zijn gezien mijn ex er echt goed uit ziet en een gespierdlijf heeft wil ik als het even kan zo iets terug :o

Maarja..
Kennen jullie dat ook?

Dat ken ik meid geen vrienden hebben om mee uit te gaan.
Echt lastig.

Komt allemaal wel goed meid, op een dag komen we ons geluk tegen! :(:)

Ik heb weer een dipje. (veel pijn, buikpijn en dan ja denk je aan alles terug..) pff.. |(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:35

Radetski schreef:
japielover schreef:
Pppff..

Maarja..
Kennen jullie dat ook?

Dat ken ik meid geen vrienden hebben om mee uit te gaan.
Echt lastig.

Komt allemaal wel goed meid, op een dag komen we ons geluk tegen! :(:)

Ik heb weer een dipje. (veel pijn, buikpijn en dan ja denk je aan alles terug..) pff.. |(

Ooo meid ik weet zoo goed wat je bedoeld..
Ik heb die ene buikpijn nog wel is en dan komt alles weer boven..
Zit dan ook altijd echt zoo enorm te huilen..

Heb dit pas gehad, vlak na dat me ex geweest was..
ik dacht toen echt dat ik gek werdt.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:09

Ja voel me echt rot!
Krijg dan ook zin om hem te sturen maar ik weet dat niet moet doen. Pff.. Waarom loopt het leven zo. Ik ben het allemaal zo beu! Pff.. Ik kan ook weer niet slapen. Alles spookt door me hoofd! Ik moet echt tegen mezelf zeggen "kop op, alles komt goed! " maar het klint zo onrealistisch. :(

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:42

Ook van mijn kant weer een gigantische knuffel voor iedereen! :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:03

Hier een kort verslagje hoe het met me gaat:

ik heb nog veel ups en downs. Gisteren ging het super met me af, tot ik in bed ging liggen dan ging ik weer twijfelen. Vandaag ben ik met de gedachte op gestaan. Ik probeer het gewoon! Niet geschoten is altijd mis. Woensdag ging het me totaal niet af. Voelde ik me misslukt en was ik weer boos op mezelf. Ik ben ondertussen met profecionele hulp begonnen. Dat gaat redelijk. Wel moeilijk soms wat heb voor men eigen gevoel gefaald omdat ik het niet meer alleen aan kon. Ik leef nog iedere dag met pijn, pijnstiller helpt nauwelijks. Als je vragen of iets mag je het altijd vragen of zeggen.

Voor iedereen die het nodig heeft of gewoon zo maar wil een hele dikke knuffel vanuit mijn kant!!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:16

Een hele hele dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft! :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:16

Fijn dat de hulp wel redelijk bevalt!!
Hoop wel dat de ups meer worden dan de downs!!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 09:08

Dan van mij ook een kort verslagje...

Ook met mij gaat het beter...
Ik besluit steeds meer voor me zelf dat ook ik er klaar mee moet zijn.
Niet nog hopen omdat het goed komt en gewoon verder gaan en kijken.
Gister kwam ik een oude vriend tegen die ik al bijna een jaar ofzo niet gesproken had..
en daarvoor eigenlijk enkel via whatss app/sms..
t viel hem gelijk op dat ik niet lekker in me vel zat terwijl ik zo me best deed om dat te verbergen..
Heb hem het hele verhaal verteld en hij vond het ook echt jammer want we waren zo een leuk stel.

Ik was eigenlijk met me beste vriendinnetje dus zei nou ik spreek je nog wel een keer via facebook of msn ofzo(lekker ouderwets msn).
Waarop vriendin zei jo zulle we wat gaan drinken met ze alle en hij voor ik maar iets zeggen kon volmondig ja en en we dus richting la place liepen.
Daarna toch maar nummers weer uit gewisseld.

En ik moet bekennen hij is niet slank ofzo en heel dun maar damn die is was gespierd geworden en breed kanonnen :+ ...
M'n oogjes vonden het niet erg om daar stiekem even naar te kijken hahhaha

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:04

Kentaro schreef:
Fijn dat de hulp wel redelijk bevalt!!
Hoop wel dat de ups meer worden dan de downs!!

Ja, ze zei ook van het is nu een kwestie van doorzetten en nu niet te stoppen.
Het heeft echt tijd nodig zei ze.
Ja we proberen het beste er van te maken met me ups, maar helaas komt er nog wel eens een down.
Maar ik kom er wel ooit!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:05

japielover schreef:
Dan van mij ook een kort verslagje...

Ook met mij gaat het beter...
Ik besluit steeds meer voor me zelf dat ook ik er klaar mee moet zijn.
Niet nog hopen omdat het goed komt en gewoon verder gaan en kijken.
Gister kwam ik een oude vriend tegen die ik al bijna een jaar ofzo niet gesproken had..
en daarvoor eigenlijk enkel via whatss app/sms..
t viel hem gelijk op dat ik niet lekker in me vel zat terwijl ik zo me best deed om dat te verbergen..
Heb hem het hele verhaal verteld en hij vond het ook echt jammer want we waren zo een leuk stel.

Ik was eigenlijk met me beste vriendinnetje dus zei nou ik spreek je nog wel een keer via facebook of msn ofzo(lekker ouderwets msn).
Waarop vriendin zei jo zulle we wat gaan drinken met ze alle en hij voor ik maar iets zeggen kon volmondig ja en en we dus richting la place liepen.
Daarna toch maar nummers weer uit gewisseld.

En ik moet bekennen hij is niet slank ofzo en heel dun maar damn die is was gespierd geworden en breed kanonnen :+ ...
M'n oogjes vonden het niet erg om daar stiekem even naar te kijken hahhaha

He wat fijn om te horen dat het je redelijk gaat!
Tuurlijk zul je nog wel ups en downs hebben, heeft iedereen!

Kijken mag zeker he :P zou ik ook doen hihi.
En wie weet wat eruit bloeit. Onthoud maar liever 1 goede vriend dan 10 kennissen!

We kunnen het!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:06

Nog steeds zit ik in die diepe dip! :(
Ik heb nu ook een topic geopend over hoe ik mezelf weer rustig zou kunnen krijgen, vooral 's avonds. (zie link in onderschrift)
Gelukkig kan ik zo weer naar mijn verzorgpaardje!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:08

Japielover, dat klinkt wel heel positief }>

radetski, je moet zeker niet stoppen met de gesprekken hoor!! Zoiets kún je gewoon niet alleen verwerken en als je het zeg maar nu laat zitten, krijg je het op een ander tijdstip (en of dat nu over een maand is of over een aantal jaar) dubbel en dwars voor je kiezen!
Downs zijn ook helemaal niet erg, als je maar weet dat de ups er ook zijn ;)

xxemmely :(:)
Weet natuurlijk helemaal niet hoe je over zoiets denkt, maar ik heb echt super veel aan reiki gehad!!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:13

Kentaro schreef:
xxemmely :(:)
Weet natuurlijk helemaal niet hoe je over zoiets denkt, maar ik heb echt super veel aan reiki gehad!!

Wat is reiki? Of is dat nu echt een stomme vraag? :Y)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:23

Absoluut geen rare vraag!! Ik had er ook nog nooit van gehoord, tot ik er mee in aanraking kwam :P Ik zal je even een pb sturen :)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:24

Kentaro schreef:
Japielover, dat klinkt wel heel positief }>

radetski, je moet zeker niet stoppen met de gesprekken hoor!! Zoiets kún je gewoon niet alleen verwerken en als je het zeg maar nu laat zitten, krijg je het op een ander tijdstip (en of dat nu over een maand is of over een aantal jaar) dubbel en dwars voor je kiezen!
Downs zijn ook helemaal niet erg, als je maar weet dat de ups er ook zijn ;)

Dat zegt ze ook inderdaad dat ik het nadien anders dubbel en dwars voor me kiezen krijgt!
Ja heb al wel een beetje ups gevonden nog niet altijd maar we zijn op de goede weg.
Ooit kom ik er wel! Soms klinkt het wel ver weg maar ik kom er wel ooit!

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:31

Ik kan ook wel een opbeurtje gebruiken, rot relaties..:)
Ik wil iedereen die t op dit moment kan gebruiken een dikke knuff geven :(:)