Aanvullende verzekering kan een hoop schelen in het aantal fysio behandelingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben benieuwd hoe ze daar zullen reageren. 

foto's waren goed gelukt en duidelijk te zien dat er nieuw stevig bot aangemaakt was. Verder niet meer ingezakt oid dus goed nieuws. Wel rustig aan doen maar dat deed ik al natuurlijk. Heb nog gezegd wat ik van de gang van zaken vond en er werd goed op gereageerd gelukkig.
. 

Gips belemmerde achteraf erger dan ik dacht... ik heb nu ook geen super pijnlijke rug meer 's ochtends, hooguit een beetje stijf maar dat trekt snel weg. Ik heb ondanks dat ik veel in de keuken bezig geweest ben niet veel last. Gisteren wel even een pijnstiller genomen omdat ik nog een paar uurtjes voor de boeg zou hebben maar heb mij vermaakt met feestdagen
. Echt een rot gevoel is dat.
.
Ik wil in februari weer lessen gaan volgen (heeft nu geen zin meer) dus ga wel alvast weer mijn uren op de zaak opbouwen.
__Esther__ schreef:Haha... dat tekstje inderdaad![]()
In januari wordt het ook weer opbouwen voor mijIk wil in februari weer lessen gaan volgen (heeft nu geen zin meer) dus ga wel alvast weer mijn uren op de zaak opbouwen.
Voorlopig vermaak ik me met allerlei kleine dingetjes naast de paar uurtjes werk... make up opdoen, spelen met de hond, series kijken etc. 2x p.w. naar de fysio en voor de rest om de dag alle oefeningen doen enzo.
Op naar een mooi 2013 voor ons allemaal
. Toch heb ik net nog even wat tranen moeten laten, terugkijkend op dit jaar. Gelukkig ook wat mooie dingen mee mogen maken, maar vooral veel verdriet en verlies dit jaar. Hopelijk wordt 2013 een stuk positiever.