Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:08

Leandra wat een rot nieuws..... :(:)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:28

Dikke knuffel voor Leandra, hopelijk komt er uit een volgend onnderzoekje een betere meting.. je hebt gelukkig maar 1 spermacel nodig, maar snap heel goed dat je er dan liever 30 miljoen hebt, dan vee en veel minder:( nog een knuffel...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:31

hele dikke knuffel voor je leandra..

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:35

hoi meiden,

beetje drukjes hier,
vandaag druk bezig geweest met de kinderkamer leeg halen enz om plaats te maken voor de meubeltjes hihi.

leandra wat een K*T nieuws zeg,
ik wil je dan ook ontzettend veel sterkte wensen..

verder alles goed meiden?

hier wel hoor vandaag 13 weken en viel me prima

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:46

XFiemoX schreef:
Zonet heb ik J dan nogmaals even getempt en gaf de temp 36.4 aan. Als wij naar bed gaan ga ik even extra bij hem kijken en kijken of het me lukt om hem te tempen terwijl hij gewoon door slaapt.

Thnx dames.

Wel vraag ik me af omdat het dus al zo'n pijn doet en tijdens verschoning of die billendoekjes dan niet extra pijnlijk aan doen voelen (v. zwitsal hebben we), en of ik dan tijdens verschoning ff geen billendoekjes moet gebruiken maar met water schoon te maken?

Nell we hebben geen oor temp-meter, we hebben een die over zn slaap gedeelte (beide kanten) heen moeten halen.

ik zou gewoon even rectaal meten, dat is toch eigenlijk de enige echte juiste temp :j

wij hebben toen Jen zo klein was (2100 gram) in het ziekenhuis met lauw water en gaasjes telkens haar kontje gedaan
ik hoop dat je mannetje zich morgen beter voelt

@ Leandra, wat en vervelend nieuws....
maar toch nog steeds 1,8 miljoen goede zwemmers, als je het zo hoort klinkt dat toch nog als best wel wat!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:45

Oh Tes was een ontzettend lief kamertje <3

Zahlina, als je vanavond al spierpijn hebt, dan is het morgenochtend nog veel erger :(:)

Cin, het is ook heel lastig hoor keuze voor peetouders... Ik heb het geluk dat ik een hele goede band met mijn zus heb en dat we ook veel hetzelfde denken over dingen.. Al weet ik niet of ze dat zou willen, daar hebben we het nog nooit over gehad :o

Suze wat een plannen! Klinkt wel heel mooi die herinrichting!

Nell ja ik vind het jammer dat ik nu al weet dat ik geen BV kan geven, maar ik weet ook hoe gelukkig ik ben dat ik die BVK heb laten doen en dat is me ook heel veel waard! :o

Hihi Daisyree! Ik ben nogal visueel ingesteld dus zie jou daar over het perron waggelen terwijl mini druk bezig is om je tegen te werken :P

nameless, ik hoop echt heel erg dat er iets is waarmee ze je kunnen helpen!!!

Elvira, dat zijn idd hele vage klachten... Goed dat je nu naar een dokter gaat, lijkt me niet overbodig dat daar eens heel goed naar gekeken wordt!!! Hopelijk kunnen ze je helpen!

Gossie Fiemo arm ventje... Ik zou niet weten wat het is, bij blaasontsteking zie je toch niet echt uiterlijke kenmerken??

Jeetje Leandra, dat is echt heel zuur nieuws... Wel fijn dat ze er gelijk op gaan handelen.. Hopelijk haalt dat wat uit!!

Pff ik ben moe.. De traumatoloog heeft niet meer gebeld, zal vast een goede reden voor zijn maar ik zit zo in de zenuwen, voel me er gewoon ziek van :o Morgenochtend zelf maar even bellen en hopen dat ik dan wel de uitslag krijg...
Nu op het werk, slaapdienst maar het loopt allemaal niet zoals het moet lopen, ofwel; Voorlopig lig ik er nog niet in en moet er 6.30 uur weer uit.. Fijn..

Morgen wel een gesprek met de makelaar, ben wel heel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft! En ws zaterdag bij nieuwe (wel 2e hands :P ) auto kijken, ook leuk!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:24

Heel veel sterkte Leandra!

Ja hebben we op Suze!

Succes Patricia!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 06:43

Dank jullie wel allemaal!
We gaan eerst in augustus lekker op vakantie en dan vol goede moed verder. Maar misschien gebeurt er een wondertje en zijn de behandelingen niet nodig.

Veel succes Patricia.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 06:44

@Nell licht grijs

@Leandra, dat is inderdaad niet zo leuk nieuws. Is inderdaad wel even schrikken als alles opeens zo op je afkomt en in een stroomversnelling gaat.

Hier
Om 10.00 de combinatietest. Wel een beetje zenuwachtig. Heb wel enorm veel zin in de echo zelf.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 06:56

@XFiemoX, Jeetje dat is behoorlijk vervelend hoop dat hij snel opknapt. Klinkt inderdaad ook als onder temp. zou hem iets warmers aan doen en dan regelmatig tempen. Misschien kan je overwegen om hem een paracetamol te geven als de pijn te erg wordt. Beterschap.

@Leandra, dat is heftig nieuws, pff, heel veel sterkte.

@Patriciavt, Jeetje dat is mooi vervelend, vooral omdat je er echt op zit te wachten, hoop dat je snel antwoord krijgt.

@Haagse meid, succes strakjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 07:41

leandra :(:)

fiemox hoe gaat het met je jongen?

hm succes zo!

patricia :(:)

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 08:22

Leandra, Heel veel sterkte!!

Patricia, hoop dat de makelaar goed nieuws voor je heeft1!

Hm, Succes!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:27

:wave:

Zoonlief wilde vanmorgen wel naar school (laatste dagje ivm vakantie), maar heb wel afspraak bij H.A gemaakt gezien het dus nog dikker geworden is en hij mij nogal benauwd aan het roepen was dat ie giga pijn heeft. Toen ik zijn luier af deed schrok ik er best wel van :o, gelukkig heeft ie geen koorts en dat ik hem vertelde het heel zachtjes allemaal zou doen zat meneer ondertussen ook alweer grapjes te maken en te lachen gelukkig.

Maar toch vanmiddag om 15.20 ff bij de H.A om er naar te laten kijken..

Thnx voor jullie lieve berichtjes iig. Heb het wel bij de juffen ook aangegeven zodat ze er rekening mee houden.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:28

Succes haagsemeid! Leuk de lichtgrijze muur in de kamer :j

Leandra, lekker genieten van je vakantie en ik duim mee voor een wondertje :(:)

Fiem slim om even langs de HA te gaan!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:35

Goed Fiem om even langs te gaan, het hoort niet natuurlijk dat hij er zo'n last van heeft :(:)

Poli gebeld... Vanmiddag na 16.00 uur nieuwe poging.. Hoop dat ze nu wel bellen :)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:40

Leandra, wat een vervelend nieuws, maar in ieder geval geen reden om niet te proberen tijdens je vakantie...
Fiemo, doet mij een beetje denken aan een buurjongetje wat ik vroeger had, zijn voorhuidje was net te krap en ging daarom steeds ontsteken. Uiteindelijk daarom besneden en nooit meer last van gehad. Maar uiteraard goed dat je nog even langs de HA gaat om te checken, better safe than sorry.
Voor de rest: ik kan jullie amper bijhouden!!!

Hier vol goede moed opgestaan, nergens last van dus dacht; ga de keuken eens opruimen. Lekker over mijn nek dus....Jammer....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:46

fanci_mike, hoe bedoel je dat precies mbt voorhuidje te strak? Hoe zie je zoiets? En mocht dat het zijn krijgen ze dan niet vaker er last van? J. heeft het enkel ditmaal er last van verder nooit geen last van gehad.

Patricia en is jullie droomhuis er nog? En nog over nagedacht?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:49

Het is er zeker nog, straks 12.30 uur belt de makelaar me... Spannend :D *maar voor alsnog, ik wil écht geen dubbele lasten := *

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:56

ben al zo lang aan het meelezen en durf ook de stap te zetten om het hier bekend te maken.

Ik en mijn vriend zijn al enige tijd aan het oefenen voor het eggie. Helaas wil mijn lichaam niet meewerken. Er komt weinig opgang zeg maar. Probeer mijn frustraties af te zetten tegen het opknappen van het toekomstige kinderkamertje.

Niet echt dat dat lukt, vandaag weer een collega die vertelde dat ze zwanger is. En dan staan de tranen wl bijna in je ogen.
Blijft lastig om het van je af te zetten. Dus alle tips zijn welkom

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:05

Verkoop dan ff gauw jullie appartement!! Misschien wil die man die nu nog het huis van schoonvader huurt het wel NU kopen :P
Patriciavt schreef:
Het is er zeker nog, straks 12.30 uur belt de makelaar me... Spannend :D *maar voor alsnog, ik wil écht geen dubbele lasten := *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:07

ghisje welkom :)
en ook een :(:)

zijn meerdere klussers hier die je begrijpen hoor :)
geduld was al een vieze zaak, maar hiermee... is het helemaal een vreselijk iets :j :D
en veel clichés kloppen dan ook nog eens. allemaal stom!

ik hoop dat jullie heel snel mooi nieuws zullen hebben.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:07

Leandra wat ontzettend vervelend die uitslag! je hebt helemaal gelijk lekker ff op vakantie gaan! en mischien komt het vanzelf toch nog goed!!

ghisje wat lastig lijkt me dat als je zo graag zwanger wil worden en het lukt niet.... ben je al naar de huisarts geweest?

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:10

Haagsemeid schreef:
@Nell licht grijs

@Leandra, dat is inderdaad niet zo leuk nieuws. Is inderdaad wel even schrikken als alles opeens zo op je afkomt en in een stroomversnelling gaat.

Hier
Om 10.00 de combinatietest. Wel een beetje zenuwachtig. Heb wel enorm veel zin in de echo zelf.

ow spannend!! veel suc6!

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:16

Ik heb 2 maanden terug een bloedtest gehad en mijn hormoonhuishouding was helemaal goed. Dus dat is wel prettig. Moest tot september wachten en als er dan nog niets opgang was of op regelmaat dan terug komen. Baal daar wel van. Maar ja ze willen eerst eea uitsluiten.
Van het weekeind moet ik weer testen, dus hopelijk nu eindelijk goed nieuws of een oma die wel op bezoek komt

Wel fijn om te lezen dat er meer dezelfde frusties hebben.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:18

Welkom gishje! Wat vervelend dat het zwanger worden niet lukt :(:) Proberen jullie al lang?

Patricia spannend dat de makelaar jullie straks belt! Staat jullie huis nu al te koop?