Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:55

Mlc, dan maak ik morgen een swatch :j En die snail nutrion vind ik intresant! Volgens mij is hij nieuw want ik ken hem niet. Of ik moet er iedere keer over heen gekeken hebben. Die wil ik ook proberen :+ Maar moet eigenlijk eerst wat op maken.. Hier is een swatch van die creme: http://iwantibuyitalk.blogspot.nl/2012/ ... eview.html Ziet er mooi uit op de huid.

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:13

Bij mij is t nog gekker
ik heb blauwe aders, een paar groenige
Zilver staat me beter dan goud
Maar ben toch echt absoluut een gele ondertoon :=

Die bb van skin79 was te licht en grauw voor mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:17

Iemand een idee om mijn saaie bruine ogen mooier te laten lijken?

Afbeelding

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:36

Mlc, de swatch zet ik morgen op de pc. Ben de hele dag weg geweest en geen tijd gehad.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:59

Okay dankje!
Gister een coverstick gehaald om de donkere kringen onder mijn ogen een beetje te camoufleren, niet helemaal de perfecte kleur maar het was een test en hij is goed genoeg. (:

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:59

Ik ben vandaag opgemaakt door een visagist van John van G.
Het was zo mooi! Ik heb me echt moeten inhouden om niet alles te kopen :+
Ik heb nu niets gekocht, wilde het graag thuis ook nog eventjes goed bekijken, maar best kans dat ik aardig wat producten ga aanschaffen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:58

Leuk Davinia! Heb je ook een foto of hou je het liever voor je zelf? Ben wel benieuwd.

Swatches maken van de BB cream viel niet mee. Het verschil tussen de kleuren is duidelijk te zien maar op de camera heel moeilijk -O-
Anyway, hier zijn de foto:
Afbeelding
Missha Perfect Cover en Skin97 zijn ful size. Signature is 20ml en Dr.Jart 30ml.
Op papier:
Afbeelding
Van L van R: MAC in NC15, Bourjois Healty Mix serum in 53 (voor in de zomer als ik een beetje bruin ben) Missha Signature in 21, Missha Perfect cover, ook in 21. Daarna Dr.Jart zilver label en op het einde Skin79
Afbeelding
Links boven Skin79, Rechts boven Missha perfect cover. Links onder Dr.Jart en Rechts onder Missha Signature
Afbeelding
Deze foto is jammer genoeg niet duidelijk.. De middelste 4 zijn zoals hier boven. En aan de buitenkant heb ik na 20 minuten de zelfde kleur aangebracht om proberen vast te leggen dat de kleur nog wat veranderd nadat het op de huid is aangebracht.

De lichste kleur is Missha Signature, daarna Missha Perfect cover. Ze zijn beide nr.21 maar Signature is toch echt een héél klein tintje lichter maar het scheelt niet veel. Daarna Dr.Jart en het donkerst is Skin79.

Missha Signature is het vloeibaarst en het makkelijkst te verdelen op je gezicht. Deze is ook het minst dekkend. Deze creme samen met Skin97 zien het natuurlijkst op de huid eruit. Deze zie je na het aanbrengen eigenlijk niet zitten.

Waar je op moet letten met BB creams is dat je ze aanbreng net als een dagcreme en niet als een foundation. Om de creme langer en beter te laten zitten zou je er een klein beetje poeder over kunnen doen. En voor wat kleur op de wangen een blush.

Heel duidelijk zijn de swatches niet maar hoop dat je er toch iets aan hebt gehad :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:19

Ik heb helaas geen foto. ik moest daarna weg en was pas om half 7 thuis en toen zat het er al 6 uur op, dus het mooie was er al wel af. Je ziet het nog wel zitten, maar niet meer zoals toen het er net op zat.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:09

Boself schreef:

[ Afbeelding ]

Door blauwtinten te gebruiken, komen je mooie (niet saaie :D) bruine ogen heel mooi naar voren. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:07

Ze hebben trouwens bij het merk John van G. een mascara speciaal voor je onderwimpers.
Zou dat nu echt zoveel beter zijn? Ik vind dat beetje een raar product :=

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:16

Ik had ook een mascara van Guerlain met aan 2 kanten een borsteltje. (1 grote voor de bovenwimpers en 1 kleine voor de onderwimpers)
Ik vond het wel echt fijn werken, maar ik heb wel hele dunne en korte wimpertjes.
Maar om nou echt een losse flacon mascara voor de onderwimpers aan te schaffen? (ik weet niet hoe duur zo'n flacon onderwimper mascara is?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:31

Julia schreef:
Boself schreef:

[ Afbeelding ]

Door blauwtinten te gebruiken, komen je mooie (niet saaie :D) bruine ogen heel mooi naar voren. :j

Dankje. :D Weet jij toevallig of er blauwe liquid eyeliner ergens te vinden is? (Oogschaduw vind ik nog een beetje too much xd)

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:35

@nina(boself),
Die kan je denk ik overal wel kopen, hema misschien even kijken? is ook niet zo duur :D

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:36

Bedankt Glossi! :D Ik heb ook even gekeken naar Missha Signature, ziet er ook uit als een goede bb cream en ze hebben hem in 3 tinten (light, natural en milky beige) dus er zit vast wel een goede kleur tussen! :P
Maar hoe bedoel je aanbrengen als een dagcrème en niet als foundation?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:50

Heb weer een kleine bestelling bij ACW gedaan. Ik zou geen dure kwasten meer kopen maar ben toch voor een MAC kwast gegaan voor geleyeliner. Het is de 263 geworden (hier kun je hele dunne lijntjes mee maken maar ook wat dikkere) En heb van Michael Todd de kleur mushroom gedaan. Dit is een bruine kleur. Heb bij de Douglas mijn eerste MAC oogschaduw gekocht in de kleur Patina. Het is even gokken (ook online) maar denk dat het een mooie combinatie is voor een natuurlijke look.

Mlc, gewoon niet te dik aanbrengen. Sommige gebruiken veel te veel BB Cream (net zoals ze foundation gebruiken) en dan zeuren ze dat ze pukkels krijgen en hun hoofd meer glimt :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:56

Wat was die site ook alweer? :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:01

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:05

Patina is binnen :):) Ben er super blij mee!! Heb vandaag ook nog een oogschaduwbasis online bij Douglas gekocht van Artdeco. Een merk die me niet zo veel zegt en me niet echt aantrekt maar lees er alleen maar goeie revieuws over. Sommige vinden hem zelfs fijner dan UDPP en MAC. En dat voor 6,95. Mijn oogleden reageren nog niet gevoelig op de oogschaduw. Ben benieuwd of ik hem morgen weer de heledag op kan.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:57

De base van Artdeco is érg fijn! Heb hem gekregen voor mijn verjaardag en ben er super blij mee

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:40

Ik heb gisteren 3 kleuren oogschaduw, lipstick en foundation gekocht van John van G. Ben er helemaal blij mee :D
Hoop ook dat de foundation een beetje lang de goede kleur blijft. Ik ben bang van niet, want ben nu nog wel beetje bruin en straks in de winter ben ik echt weer bleek :=

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:28

Leuk topic!

Ik experimenteer ook best veel, maar gebruik toch altijd basiskleuren, en neig vaak naar brons toe :D
Zal het eens doornemen, kijken wat ik tegen kom *D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 06:19

Haha, ik doe regelmatig op facebook mee met van die like& share winacties.
Zo ook voor wimper extensions, blijk ik dat nog gewonnen te hebben ook!
Nu vind ik het wel spannend :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 07:03

Hihihi gefeliciteerd,wel spannend maar wel mooi denk ik.
Maar als je het wil behouden moet je volgens mij wel vaak terug.
(ik meende om de 2 a 3 weken,en dat vind ik wel zonde,en dure hobby)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 08:38

Ja van om de 4 weken geloof ik.
Nouja ga het gewoon een keer proberen, heb van mezelf erg korte wimpers.
vind het vooral een dure bedoeling maar met kerst en mijn verjaardag wel leuk! :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:01

Josien_ schreef:
Ja van om de 4 weken geloof ik.
Nouja ga het gewoon een keer proberen, heb van mezelf erg korte wimpers.
vind het vooral een dure bedoeling maar met kerst en mijn verjaardag wel leuk! :)

Zou je een voor na foto willen maken? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!