bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 14:58

Zo kogel is door de kerk ik sta op de planning voor een reveal en mijn bisoprolol is opgehoogd nu wel goed mijn bloeddruk en pols in de gaten houden. Over een maand terug naar naar de cardioloog hij zei dan zit de reveal er al in. Heb ontzettend gelachen met hem. Wat een verschil met de vorige cardioloog! Ben zowaar opgelucht.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:09

hee fijn joh! Is het inbrengen van zo'n ding een "eenvoudige" operatie? En wat fijn dat je goed met de cardioloog kan zeg! altijd maar afwachten.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 15:40

Hij zei het is voor ons een kleine moeite om het te plaatsen maar dat ik dus wel een litteken krijg. Toen zei ik dat ik voor er markt toch al afgeschreven was hij moest zo hard lachen. Ik vroeg of het verstandig was om de medicijnen alvast op te hogen. Hij zei we moeten een weg vinden waarbij je het minste klachten hebt.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:02

Fijn dat de kogel nu door de kerk is Mistral! Hoeveel mg bisoprolol moet je nu gaan slikken?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 19:29

Ga nu naar 6.25 per dag. Ochtend 5 mg en 's avonds 1.25 mg. Eens kijken of dat beter gaat nu moet mijn bloeddruk en hartslag niet te ver zakken.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:29

Wat fijn dat je zo positief teruggekomen bent mistral! Fijn om te lezen!

wij hebben weer een paar uurtjes op de seh doorgebracht. Het is wel raak hier de laatste dagen he? Logisch dat t topic zo actief is de laatste dagen :-)

Ik was al een paar dagen hijgerig en moe. vandaag in de supermarkt zo moe en duizelig en gedesoriënteerd dat ik niet meer wist hoe ik moest pinnen. Geprobeerd mijn vader te bellen, maar dat lukte me ook niet. Uiteindelijk ziekenhuis gebeld en naar seh geweest. Lichamelijk en bloed gecheckt, maar niks veranderd. Dipje denk ik :-( maar zulke dipjes liefst niet te vaak!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 02:48

Ach jeetje Dovish! Gelukkig was je bloed goed. Normaal gesproken zou je er niet eens bij stil staan maar een hartaandoening maakt dat je volgens mij alle pijntjes gaat voelen en je nergens meer zeker van bent. Ik heb ook alweer een uurtje een zwaar gevoel op de borst het resultaat is dat je klaar wakker bent.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 06:22

He verd** meiden niet te gek gaan doen hoor! t is geen wedstrijd ;)
Alles weer een beetje op orde nu?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:31

Ja, eigenlijk wel, maar voel me nog wel of ik een flinke wandeling aan het maken ben. Mijn hart pompt ongeveer voor 30% en dat betekend weinig zuurstof. Dus ik ben vrij gauw buiten adem en mijn spieren zijn niet zo sterk. Maar gister was het wel extreem, terwijl ik het eigenlijk al een periode best goed doe. Hoop dat t weer wat bijtrekt, ben er nog niet aan toe om weer in te leveren :-)

Mistral, hoe is t nu na vannacht?

Ik heb zin in het mooie lenteweer dat ze voorspellen, maar zie er ook tegenop.. Ik ga vaak naar buiten om even af te koelen of op adem te komen. als t warmer wordt pas ik denk ik niet in de koelkast!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:37

misschien is het wat om wat blikjes zuurstof te kopen. Misschien helpt het je een beetje.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:41

Ah Dovish, jij ook al. :(:)

Mijn lijf vind het niet leuk dat ik geen Bisoprolol meer neem, geen idee ook hoelang het duurd om 'af te kicken'

Hebben jullie geen airco voor van de zomer Dovish?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:47

Daar zeg je wat Marlies, dat is wel iets om naar te kijken!
Wat merk je van het afkicken? Meer klachten of andere dingen?

Pipo, wist helemaal niet dat dat bestond, wat een idee! :-)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:50

http://www.purezuurstof.nl/
Ik wist het vanwege een vrindin van mij.. haar man heeft nu eindelijk een tank thuis maar voorheen deze dus. Wordt niet vergoed maar ja... Mocht je zoiets doen, neem kleinere hoeveelheid want je kan het niet bewaren.
Vervelend Marlies, misschien kan je iets opzoeken in de bijsluiter?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:12

In de bijsluiter staat dat je het beste kan afbouwen met behulp van een arts....ik moest gewoon stoppen, niks afbouwen dus.
Wat ik er van merk...ik voel veel overslagen, af en toe hartkloppingen en een soort gejaagd gevoel in borst.

Maar we doen het nog maar ff een paar dagen mee :)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:35

ik zou me gewoon melden op de huisartsenpost. Laat ze maar meten! desnoods stiekum naar een ander ziekenhuis ;)
gejaagd gevoel betekend vast en zeker dat je veel te hoog zit.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:46

Daar voel ik me dus veel te bezwaard voor, ik voel me nu al een gigantische aansteller....stom eigenlijk.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 11:24

Betablokkers bouw je inderdaad af omdat je anders het rebound effect krijgt hevige klachten. Heb je nog pillen in huis? Neem je desnoods een paar dagen een halfje. Ik moest toen voor onderzoek ook afbouwen was 3 dagen een halve en toen stoppen geloof ik.

Dovish ja dan is het warme weer aan de ene kant lekker aan,de andere kant ook zwaar. Misschien is dat idd wat wat Pipo zegt.

Met mij gaat het weer goed zware gevoel is weg voor zo lang als het duurt. Wij gaan vanavond naar derek ogilvie dus ik kan het nu ook niet gebruiken haha

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:26

Hee je bent geen aansteller! en nu heb je weer duidelijke klachten, gewoon gaan! Laat ze nu maar eens vinden waar het aan ligt. Kan toch niet de bedoeling zijn om zo door het leven te gaan?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:46

Hee mogge meiden alles goed?
Mistral, was t geslaagd bij derek ogilvie?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:15

:wave: morguh

Heb je een leuke avond gehad Mistral?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:44

Derek Ogilvie, was het mooi?

Ik zit eigenlijk te wachten op het prachtige weer dat ze beloofd hadden..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:35

Ik wacht met je mee....

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:43

ja hier nog 1 baal er wel van zo.. denk dat t zonnetje in staking is ;) Maar mijn dag kan niet meer stuk! Ik heb 10 minuutjes op Gringo gezeten. en lekker in de bak gestapt.
Afbeelding

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 14:33

Goedemiddag

Ja derek ogilvie was leuk! Hij doet het zo grappig je ligt constant in een deuk. Zegt hij tegen een vrouw de volgende keer als je man meer wil zeg je niet dat je hoofdpijn hebt maar dat oma in de hoek mee staat te kijken. De hele zaal lag dubbel.

Pipo wat leuk dat je even gereden hebt ook een bonte wat leuk! Hoe lang had je nu niet gereden?

Ik heb vandaag de eerste dagtocht van het seizoen. Een 5 uurs rit, rijd nu mee achterop maar is 1 grote strijd met Missy. Als ik voorop loop ziet ze spoken maar nu heef ze last ban achtervolgingswaanzin haha. 21 jaar oud maar streken blijft ze houden!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:45

5 uur.. jee dan moeten Gringo en ik nog even oefenen haha. Ik heb denk ik bij elkaar nu een week of 8/9 niet gereden.