Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LynnDenise schreef:Chipieke, jouw man krijgt van jou ook alleen dingen die hij wel lekker vind maar jij niet?
Dat is voor mij het gemakkelijkst
Mijn man lust ALLES en ik lust heel weinig, dus hij moet niet te hard ingeven 
Lekker op de fiets naar de paardjes geweest. Bij elkaar toch weer 20 km gefietst in totaal één uur. (2x 30 min) Dus ik ben weer lekker actief bezig geweest! Vanavond gaan we met de familie naar de bios en ik begreep dat we een patatje gaan halen. Ik zorg dat ik thuis voordat we weggaan al iets van een broodje heb gegeten, dan hoef ik niet zoveel frituur te eten.. Mochten we na de bios op tijd terug zijn ga ik nog even een rondje hardlopen, maar ik moet even kijken of ik dan nog energie heb :p

Ik heb nu ook echt totaaaaal nog geen honger dus ik weet nog niet of ik dat broodje ga eten van te voren, maar dan zou ik aan een patatje genoeg hebben. Eventueel met alleen ketchup ipv mayonaise. Dan eet ik er verder niks bij. Ik heb vandaag vrij mager gegeten en mijn tussendoortjes waren 90 & 60 kcal. Ga normaal uit van 120. Dan moet het voor een keertje geen kwaad kunnen toch? Of praat ik mezelf nu maar iets aan?

rode sauzen zijn in kcal beter dan de witte, maar er zit wel weer suiker in
wel in verhouding weinig verzadigd vet trouwens. Ik denk dat ik mezelf dan maar een patatje met gun. Alleen ketchup, zonder mayo vind ik minder lekker. Als ik het dan toch doe vind ik dat ik wel moet zorgen dat ik er echt van geniet! 
) heeft minder vet maar weer veel meer koolhydraten. Welke keuze is dan bewuster als je niet naar calorieën zou kijken? 

als ik het dan niet meer ben zit er altijd weer iets aan

Mijn vader had sultana's gekocht en meegenomen dus tijdens de film heb ik nog een pakje sultana's gegeten (zo eentje met 2 stuks) omdat dat patatje niet helemáál genoeg was
ik had nu een medium friet. Was gelukkig geen patat die van het vet droop o.i.d.
Ik wilde toen ik thuis kwam nog hardlopen. Maar het was al half 10 en ik was zo moe, dat ik dacht nouuuuu dat komt wel weer :p morgenochtend maar even actief doen met iets

ik eet altijd na het hardlopen nog een beetje magere kwark voor de eiwitten. Niets lekkerders dan eten dat je verdiend hebt