Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LindyH schreef:TS, mag ik vragen hoe oud je vriend is?
Ik heb vannacht nog even over je 'case' na liggen denken, en ik vind eigenlijk dat je je vriend helemaal geen kindje ontneemt. Dat was wel zo geweest als jullie samen tot de beslissing waren gekomen om kinderen te nemen, en als jij dan alsnog abortus laat plegen op het moment dat je zwanger bent. Maar dat was hier niet het geval.
Waar ik al eerder aan moest denken (en ik durf het bijna niet te zeggen)... Er zijn mannen die zo graag hun zaad willen verspreiden dat ze hun vrouw/vriendin expres zwanger maken ook als zij dat niet wil. In hun slaap bijvoorbeeld. Jij slikte dan wel de pil maar die heeft om één of andere reden niet gewerkt...
Ik wil niks insinueren, maar je gaat wel zulke dingen denken als een jongen zo heftig reageert en per se wil dat zijn 20-jarige vriendin (zo oud was je toch?) een kind krijgt. Vind ik gewoon heel raar. Tenzij je vriend 60 is en het binnenkort niet meer kan.
want jij zit er ook heus niet een 2e keer op te wachten, ongeplanned 
Lottie84 schreef:Tja de man van een vriendin van mij heeft zich laten helpen. Nu zijn ze uit elkaar en heeft hij spijt.
had het over de troep die wij in ons lichaam krijgen om niet zwanger te raken en dat het wel fijn zou zijn als mannen dat ook even een aantal jaar voor ons over konden nemen
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik de Nuvaring heb, die is lekker laag gedoseerd. HolyPope schreef:wemkelover schreef:laat ze dan ook meteen de rest wat erbij hoort overnemen. Wil ik ze ook wel eens horen piepen.
Pfffft.... Jullie zijn ook niet snel tevreden te krijgen hé !?