Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 13:00

Jasmine_ schreef:
Ik heb heel het topic doorgelezen :)
Ik wil alleen nog meer info opdoen ivm ervaringen qua levensduur, kwaliteit enzovoort, daarvoor dient dit topic toch, niet?
Niet aanvallend bedoeld hoor!

Ligt eraan waarvan je wilt bestellen.
Ik bestel zelf enkel en alleen van eBay af ( goedkoper, goeie kwaliteit, weet welk haar ik daarvan krijg ) :)

Jasmine_

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:14

Ik zou ze van de Luxy site zelf willen bestellen, omdat ik niet echt ervaring heb met eBay, en op een of andere manier vind ik dat ook niet zo betrouwbaar :P
Waarschijnlijk is mijn beeld van eBay totaal fout :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:25

Jasmine_, zit ook wel een hoop rotzooi bij, maar aan de andere kant zijn het vaak kwalitatief nette extensions tegen lage prijzen.
Ik droeg altijd synthetische clip ins, dingen kostten geen drol en niemand zag het verschil (ik heb zwart haar, dat is wel een heel makkelijke kleur).

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:38

Ik heb liever echt haar, vind het fijner dragen!
En ik heb heel lichtblond haar, dus vind ik het ook moeilijk om te beslissen welke kleur nu net het meest aansluit bij mijn haarkleur.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:41

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:51

Hmm ziet er interessant uit, maari k weet niet zo goed welke kleur ik moet nemen :P
En het kost dan maar €1.26 per pakketje of wat? Lijkt me toch bijna onmogelijk, niet? :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:53

Nee, is vanaf 15 euro, ligt aan de lengte die je neemt.
En gewoon de kleur nemen die het dichtsbij je eigen kleur komt. Weet je niet welk kleurnummer je nu hebt?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:58

Op mijn huidig pakje stond geen kleurnummer, jammer genoeg!
Ik vind het echt moeilijk om te kiezen omdat er bij de blonde haren enkel modelfoto's zijn van de heel lichte tinten..
Kan je eventueel terugsturen? En hoeveel bedraagt de levertijd?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:00

Terug sturen zou ik niet vanuit gaan en zou rekening houden met een maand levertijd, dan kan het alleen maar meevallen :)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:04

Hmm oke dankjewel, ik ga nog zien wat ik ermee doe, in ieder geval heel hard bedankt voor de link! :)
Op vlak van dingen via internet bestellen ben ik echt een mietje, ik durf nooit iets te bestellen, zeker niet zoiets, ik heb nogal een moeilijke haarkleur :=

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:25

Hallo! Mag ik hier even een vraag stellen? Als je op internet een bepaalde kleur besteld, komt deze dan overeen met de kleur van andere merken met hetzelfde kleurnummer?
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is...
Ik bedoel: Is het kleurnummer van verschillende merken gelijk?

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 14:18

Nee, daar zou ik niet vanuit gaan. Niet alle merken hebben dezelfde kleuren in het assortiment.

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:14

bij ebay duitsland ,mag je wel terugsturen binnen 14 dagen bij zakelijke verkopers mits je de verpakking onbeschadigd laat, waar het in zit

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:55

Mijn haar is dus volgens mij toch geen echt haar.. De punten worden om de zoveel tijd echt dof en hard, waardoor ik er telkens 5 cm af moet knippen, heel zonde!
Dat wordt dus luxy's bestellen, dan ben ik tenminste zeker van de kwaliteit!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:16

Kan iemand mij wat meer vertellen over de kwaliteit van de blonde haren van luxy?
Mijn ervaring is namelijk dat blond haar veel sneller lelijk wordt dan bruin haar, en ik heb tot nu toe bijna alleen maar ervaringen over de bruine luxy's gelezen.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:51

Byebye lange extensions, ik heb ze moeten kortwieken door doffe en harde punten :(:)
Op naar blonde luxy's dus! :))

sunday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:20

Zetten jullie die extensions zelf of laten jullie die zetten?
Want ik wil er niet uitzien zoals naomi campbell er nu uitziet.

naomi campbell nu:
Afbeelding

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:06

Had het even opgezocht. Wat ik over haar kan vinden is dat het gewoon veel te vaak behandeld is en idd o.a. extension gebruik. Maar dit is heel anders dan zelf een keer iets aanbrengen en gewoon laten zitten.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:23

sunday, vriendin en ik hebben samen de cursus gedaan en zetten het o.a. bij elkaar.

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:31

Hoi allemaal!
Heb net precies de extensions van luxury for Princess besteld (luxuryforprincess.com). Had er een aantal positieve recensies over gelezen dus ben heel benieuwd. Als ik ze heb zal ik gelijk een paar foto's posten :D . Heb hiervoor 3x waxextensions van Indian Gold gehad en 1x van Great hair. Is allemaal heel goed bevallen, maar ik merk gewoon dat mijn haar nu dunner is geworden dus ik wil nu een paar goede clip-ins proberen :) . Wie hebben er hier ook allemaal die van luxury for princess? Ben benieuwd!

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:10

Ben benieuwd of clip ins jou dan ook bevallen als je wax extensions gewend bent. Beviel jou trouwens de extensions van great hair of van indian gold beter? Heb nu ook wax extensions van great hair, bevalt goed maar vind ze wel wat aan de droge kant. Wacht in spanning op je foto's..

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:04

Ben ook heel benieuwd! Kreeg alleen net een mailtje dat ze niet op voorraad waren en dus 9 dagen extra moet wachten, baaaalen :(. Maar zodra ik ze heb, plaats ik foto's ;) . De extensions van Indian Gold bevielen mij veel beter. Die bleven altijd lekker zacht en nauwelijks droge punten. Die van Great Hair waren ook wel goed, maar ik moest het wel altijd krullen of stijlen anders zag het er inderdaad een beetje droog uit, maar niet heel opvallend. Was er verder wel tevreden over. Heb jij ook clip-ins gehad? Of alleen wax? En heb je foto's? :D

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:16

Dat is balen zeg, hoeveel grams heb je genomen? Het is inderdaad niet zo heel opvallend, maar het valt zeg maar niet zo soepel, de haren blijven een beetje bij elkaar zitten en de punten zijn droog. Maar de verhouding tussen prijs en kwaliteit vind ik van deze extensions prima. Volgende keer misschien toch eens Indian gold proberen, alleen zijn die wel duurder. En als ik jou zo hoor over dat je eigen haar dunner is geworden, moet ik sowieso maar even zien. Heb nl van mezelf al niet zoveel haar. Heb wel eens clip ins gehad maar dat was niet echt super kwaliteit haar. Bovendien waren de stroken voor mij wat te breed. Heb een aantal jaren geleden een keer wax extensions gehad, gezet bij een kapper, maar was echt niet tevreden over de plaatsing. Nu bij iemand geweest die alleen maar extensions zet en het zit nu prima.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:35

Ik heb altijd (neppe!) dreadlocks in mijn haar gehad, het was voor mij een kwestie van een keer even doorzetten om ze erin te vlechten en daarna 2 maanden plezier ervan.

Helaas kan dit niet meer, ik kreeg een nieuwe baan en daar vonden ze het drie keer niks. Ik voel me nu al heel lang erg kaal, en zou dolgraag weer een bos haar van 50 cm of langer willen. Ik kom er alleen niet zo uit. Dit hier: http://www.youtube.com/watch?v=MBOcUcXJbcw vind ik een interessante methode, kan ik dit gewoon door een handige vriendin laten doen? En hoe kom ik aan de juiste spullen? Zijn dat gewoon deze: http://www.greathairextensions.nl/great ... -greathair En hoeveel heb ik er dan van nodig?

Gewoon een site waar ik me rustig in kan lezen is ook goed. Tape extensions klinkt overigens erg makkelijk maar het resultaat lijkt me veel minder mooi en onopvallend?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:37

Hey hoi ,
ik kom even binnenvallen omdat ik een vraagje heb..
Rond 22 augustus wil ik vaste extensions laten zetten maar heb gehoord dat je eigen haar er heel lelijk van word? En weet iemand een goede kapper die het zet in Utrecht ?

Dankjewel! :)