[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:50

hij is gewoon heel mooi hoor Marshaha, je tattoo... ziet er erg pijnlijk uit, maar het uiteindelijke resultaat zal geweldig gaan zijn! :D

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:59

Ehm... Marshaha... Ik wil ook!!!! :D

Nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:09

Heb de PB ook mogen ontvangen vanmorgen :D
Hij is werkelijk prachtig <3

Krijgen al de bokkers straks ook een PB met een foto hoe hij eruit ziet als ie af is??

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:29

Haha Marsha, tja hoop meelezers waarschijnlijk (net als ik dus) en allemaal stik nieuwsgierig naar je project :D

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:51

Marshaha schreef:
Goof schreef:
Marsha, heb je geteld hoeveel pb's je al gestuurd hebt? :D

ik wordt helemaal gek haha
waar komen al die mensen vandaan? ik dacht ik moet er 5 sturen ofzo, maar blijkbaar wil iedereen mijn billen zien ;-)

iedereen een geweldig GE-INKT nieuwjaar!!!!!!!!!

hahahaha ja als je dat had geweten had je hem net zo goed op google kunnen zeten :+
grapje hoor ;)

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:53

Wooow echt ontzettend gaaf Marsha! :D

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:11

Zo.. topic eindelijk weer gevonden. Haha! Ik heb nu 2 ideeën voor tattoo's. Wil ze mezelf eigenlijk cadeau doen als ik mijn rijbewijs heb gehaald. :):)
Laatst bijgewerkt door Blanket op 02-01-12 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:16

)vertel vertel!!!

met oudjaarsavond meteen maar ff heel duidelijk gemaakt aan mn schoonmoeder dat dat rug/schouderstuk er ECHT WEL gaat komen... en dat ik wel rekening wil houden (in mate := ) met wat mn wederhelft (niet) mooi vind maar dat het toch MIJN lijf is en blijft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:29

En groot gelijk heb je :P

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:38

Joanne1987 schreef:
)vertel vertel!!!

met oudjaarsavond meteen maar ff heel duidelijk gemaakt aan mn schoonmoeder dat dat rug/schouderstuk er ECHT WEL gaat komen... en dat ik wel rekening wil houden (in mate := ) met wat mn wederhelft (niet) mooi vind maar dat het toch MIJN lijf is en blijft

Een heel goed voornemen ;) Ik vind sowieso dat schoonmoeders zich daar helemaal niet mee moeten bemoeien hahaha.. Mijn man heeft ook een tattoo op zijn onderarm.. de naam van onze zoon (op de andere arm komt nog de naam van onze dochter) zijn ouders vinden het verschrikkelijk maar hebben wij ook lekker poep aan ;) :P

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:42

DesireeK schreef:
Joanne1987 schreef:
)vertel vertel!!!

Een heel goed voornemen ;) Ik vind sowieso dat schoonmoeders zich daar helemaal niet mee moeten bemoeien hahaha.. Mijn man heeft ook een tattoo op zijn onderarm.. de naam van onze zoon (op de andere arm komt nog de naam van onze dochter) zijn ouders vinden het verschrikkelijk maar hebben wij ook lekker poep aan ;) :P

Inderdaad, groot gelijk. Het is je eigen lijf en niet dat van een ander. Mijn moeder heeft ook iets tegen tattoo's.
Mijn nicht en haar man hebben ook allebei een tattoage van hun eerste zoontje, van het tweede zoontje moeten ze allebei nog doen.
Mijn moeder vindt het echt verschrikkelijk! Ze wil ook liever niet dat ik een tattoo neem, maar ik wil er heel graag een voor mijn overleden pony.
Mij maakt het ook niet uit wat anderen er van zeggen. Ik ben nu oud en verstandig genoeg om dat zelf te bepalen :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:57

Blanket schreef:
Zo.. topic eindelijk weer gevonden. Haha! Ik heb nu 2 ideeën voor tattoo's. Wil ze mezelf eigenlijk cadeau doen als ik mijn rijbewijs heb gehaald. :):)

Hey jij ook hier :P Ik wil mijn idee ook laten zetten als ik mijn rijbewijs heb gehaald :) Maar dat heeft ook deels met het geld te maken.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:59

M'n ouders staan beide flink vol dus die vinden het wel gaaf. M'n schoonvader vind het ook wel mooi maar m'n schoonmoeder is een beetje degelijk haha. Ze moest ook ff slikken toen vriendlief melde een heel rugstuk te willen haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:07

Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!
Mars hij is echt heeeel gaaf ben benieuwd naar het eindresultaat.

Joanne1987 gelijk heb je hoor! dat je ouders er iets te zeggen over hebben kan ik nog net mee leven maar je schoonouders? No way

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:32

Gelukkig trek ik m'n bek wel open haha, de enige waar ik rekening mee (zou) houd(en) zijn idd m'n ouders bij thuis wonen of iets en m'n vriend. Maar dat doe ik ook wel in zekere mate hoor, hij vind een herl arm stuk totaal niet mooi voor een vrouw dus heb ik voor een halve gekozen hahaha

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:36

Hoooi!

Was jullie kwijt! (stille meelezer :D ) Mooie tattoo's komen er voorbij zeg! Wauw!

Nu word ik ook erg nieuwschierig naar de tattoo van Marsha! :D hihihi!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:51

Wendy_Chewie schreef:
Vraagje om ideeën!
In januari komt mijn volgende tattoo, een zwaan met geopende vleugels, realistische stijl.
Deze komt op mijn linkerbovenbeen/dij. De reden hiervoor is dat ik niet wil dat hij zichtbaar is als ik 'm wil verbergen ;) Dus als ik een rok tot net boven de knie aantrek, moet hij bedekt zijn. (Familie, werk...)
Bij een korter jurkje mag hij komen 'piepen', maar... ik zou graag de onderkant van de tattoo zo hebben, dat het er op zich wel leuk uitziet, zonder dat je de hele tattoo ziet. Dus niet: he, is dat nu een poot?
Daarom had ik al het idee om de zwaan te laten opstijgen uit water (geen pootjes :D)
Maar de onderkant van de tattoo mag dus ook een kunststukje zijn...

Wie heeft ideeën over hoe dit zou kunnen gedaan worden?

Ik hoor het graag!

Is er iemand die een idee heeft?
Ik zat met het idee te spelen er een "kader" rond te laten maken, soort van antieke spiegellijst...

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:10

MARSHA ZIENNNNNNNN :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:29

Wendy_chewie; ik denk dat je het best bij een tattooshop zelf langs kunt gaan, die kunnen je vaak het beste helpen. :)

Aaaah mijn afspraak staat, vrijdag om 15.00 wordt 'ie gezet. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:36

Dat is al snel Tessa, mijn ideen krijgen steeds meer vorm, eind maart gaan wij samen (vriend en ik).

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:44

Ik ga donderdag aan mn nicht laten zien wat voor idee ik heb.. Ik ga samen met haar naar de tattooshop. Zij wil de naam van haar zoontje laten zetten en ik wil iets voor mijn overleden pony. sowieso haar naam, en misschien nog een leuk hoefijzertje (heb zelf al een leuke getekend :) ).
Mijn nichtje is voor mij bezig om het hoofd van mijn pony te tekenen, maar ik ben bang dat dat te veel van het goede is....

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:46

@Joolien Ja ik wil hem nu ook echt hebben haha. Ben al een jaar over een tattoo aan het nadenken, en toen ik voor de grap iets aan het ontwerpen was, ging er iets mis en toen had ik hem. Ik wist gelijk JA DIE WIL IK. :D Wat ga jij nemen?

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:46

Oke, ik meld me ook maar even hier. Ik heb een afspraak staan op 6 februari bij Fearless Tattoo en vind het stiekem ENORM spannend! :D
Het wordt m'n eerste, de tekst Vive somnia tua wat in het Latijn leef je dromen betekend op m'n zij. De datum is omdat ik toen 2 jaar terug voor mijn eerste grote reis was vertrokken naar Australië, en dat heeft mij eigenlijk geleerd hoe ongelofelijk belangrijk het is je dromen na te leven.

Nog een maand en drie daagjes :):) En moet het ondertussen nog wel aan mn ouders gaan vertellen... Wordt spannend.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:53

djodjodjo schreef:
En moet het ondertussen nog wel aan mn ouders gaan vertellen... Wordt spannend.

Wat ben ik wat dat betreft blij dat mn moeder liever heeft dat ik een tattoo neem dan een piercing. Mijn vader vind het iets minder, maar vindt dat ik toch iets heel moois heb uitgekozen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:54

TessaVB schreef:
@Joolien Ja ik wil hem nu ook echt hebben haha. Ben al een jaar over een tattoo aan het nadenken, en toen ik voor de grap iets aan het ontwerpen was, ging er iets mis en toen had ik hem. Ik wist gelijk JA DIE WIL IK. :D Wat ga jij nemen?

Oh echt fijn dat het zo snel gaat, ging de eerste keer ook bij mij zo, had het idee en een paar weken later stond ie!

Ja t is nogal ingewikkeld, ik zal eens een voorbeeldfoto maken. :P