Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:Goof schreef:Marsha, heb je geteld hoeveel pb's je al gestuurd hebt?
ik wordt helemaal gek haha
waar komen al die mensen vandaan? ik dacht ik moet er 5 sturen ofzo, maar blijkbaar wil iedereen mijn billen zien
iedereen een geweldig GE-INKT nieuwjaar!!!!!!!!!
Joanne1987 schreef:)vertel vertel!!!
met oudjaarsavond meteen maar ff heel duidelijk gemaakt aan mn schoonmoeder dat dat rug/schouderstuk er ECHT WEL gaat komen... en dat ik wel rekening wil houden (in mate) met wat mn wederhelft (niet) mooi vind maar dat het toch MIJN lijf is en blijft
DesireeK schreef:Joanne1987 schreef:)vertel vertel!!!
met oudjaarsavond meteen maar ff heel duidelijk gemaakt aan mn schoonmoeder dat dat rug/schouderstuk er ECHT WEL gaat komen... en dat ik wel rekening wil houden (in mate) met wat mn wederhelft (niet) mooi vind maar dat het toch MIJN lijf is en blijft
Een heel goed voornemenIk vind sowieso dat schoonmoeders zich daar helemaal niet mee moeten bemoeien hahaha.. Mijn man heeft ook een tattoo op zijn onderarm.. de naam van onze zoon (op de andere arm komt nog de naam van onze dochter) zijn ouders vinden het verschrikkelijk maar hebben wij ook lekker poep aan
![]()
Wendy_Chewie schreef:Vraagje om ideeën!
In januari komt mijn volgende tattoo, een zwaan met geopende vleugels, realistische stijl.
Deze komt op mijn linkerbovenbeen/dij. De reden hiervoor is dat ik niet wil dat hij zichtbaar is als ik 'm wil verbergenDus als ik een rok tot net boven de knie aantrek, moet hij bedekt zijn. (Familie, werk...)
Bij een korter jurkje mag hij komen 'piepen', maar... ik zou graag de onderkant van de tattoo zo hebben, dat het er op zich wel leuk uitziet, zonder dat je de hele tattoo ziet. Dus niet: he, is dat nu een poot?
Daarom had ik al het idee om de zwaan te laten opstijgen uit water (geen pootjes)
Maar de onderkant van de tattoo mag dus ook een kunststukje zijn...
Wie heeft ideeën over hoe dit zou kunnen gedaan worden?
Ik hoor het graag!
TessaVB schreef:@Joolien Ja ik wil hem nu ook echt hebben haha. Ben al een jaar over een tattoo aan het nadenken, en toen ik voor de grap iets aan het ontwerpen was, ging er iets mis en toen had ik hem. Ik wist gelijk JA DIE WIL IK.Wat ga jij nemen?