[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:36

Daarbij heb je deze vraag al minstens 6x gesteld op de meest onmogelijke en vervelende manieren.
Geen enkele goede piercer zal er een zetten op jouw leeftijd.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:36

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:37

urselin schreef:
http://www.hoehaalikmijnoudersover.nl ?
Dit topic is bedoeld voor vragen en tips over piercings, niet voor tips om hoe je ouders over te halen :)

Wist ik veel,
Ik werd hierheen gestuurt voor die vraag door een mod.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:37

Waarom wil je een monroe? En hoelang denk je daar al over?

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:38

xTammyy schreef:

Eerlijk denk ik daar al 2 jaar over :$

En ik vind het gwn super mooi!!!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:39

Dat stond ook in de opmerking van de mod die je hierheen stuurde.
Citaat:
Voor vragen over piercings is een centraal topic.

xTammyy

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:40

Weet je dan ook hoe je over komt als 12 jarige met zo'n piercing? Ik snap dat je het mooi vind en in principe moet je je niks van je omgeving aantrekken als je een piercing wilt, maar op jouw leeftijd zou ik dat gewoon niet doen.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:46

Ben het eens met de mensen hiervoor, en voor je het weet ben je zo 16 en dan kan je altijd nog kijken of je het wilt, ik ben nu ook 16 en heb veel andere keuzes dan vroeger :) misschien krijg je er nu wel spijt van en dat zou erg zonde zijn ervan, en over hoe piercings shop het regelen qua leeftijd dat weet ik niet. Mijn zusje van 12 vind heel veel dingen nu ook mooi, maar dat is later als ze paar jaartjes ouder is over, of een andere mening echt waar :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:01

@ nikkialex :Je bent nog best jong voor zo'n piercing. Maar als je zeker weet dat je het echt wil, zou je bijvoorbeeld eerst een neppiercing kunnen dragen om te kijken hoe het je staat en hoe je ouders er op reageren :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:06

Ik ben ook van mening dat je nog véél te jong bent voor een piercing, en al helemaal voor een gezichtspiercing :\ Ik hoop eerlijk gezegt dat je anders verstandig zijn, en je laten wachten tot je 16e .........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:11

Jij hebt wijze ouders nikkialex. Wacht er lekker mee tot je minstens 16 bent, heb je nog genoeg tijd om erover na te denken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:31

Dan vind ik de eerste foto het mooiste :) de sieraden moeten wel mooi aansluiten :D

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:36

Bonjoy schreef:
Effies wat inspiratieplaatjes hoor <3

Ohhh ik vind het ook zoooo mooi :)
Shame dat de gaatjes zo zichtbaar blijven als je ze eens uit moet/wil doen voor een gelegenheid... zucht...

En inderdaad vind ik de 1e het mooist

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:28

marlies85 schreef:
@ nikkialex :Je bent nog best jong voor zo'n piercing. Maar als je zeker weet dat je het echt wil, zou je bijvoorbeeld eerst een neppiercing kunnen dragen om te kijken hoe het je staat en hoe je ouders er op reageren :)

Neppe heb ik al lang geprobeert

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:40

Gelukkig doet mijn tong vanochtend al een stuk minder pijn, ben aan het eten en voel nu die steken niet.
Ik spoel trouwens met Perio-Aid, zit geen alcohol in en volgens de piercer kon het gewoon daarmee.

Als ik een dochter zou hebben zou ze echt niet op haar 12e al een piercing mogen. Maar goed daarin is iedereen anders natuurlijk.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 10:53

Sterker nog, als je 16 bent dan kun je nog keuzes maken (voor piercings) waar je later helemaal niet meer achter staat. Ik heb op mijn 18e een tepelpiercing genomen, nou als ik ooit geweten had hoeveel ellende die me op zou leveren dan had ik het nooit gedaan. :n

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 11:35

Op je 12e een piercing? Jeetje, toen speelde ik zowat nog met autootjes :')
Oorbellen oke, die had ik toen ook al.

Heb een flinke bestelling geplaats bij AOP, heb maar 6 euro hoeven te betalen dankzij m'n gewonnen shoptegoed *\o/* Zodra het binnen is zal ik het jullie showen 8-) Het zijn trouwens allemaal tunneltjes geworden, eerst die helix/forward helix maar eens laten zetten :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 13:20

Iris82 schreef:
Sterker nog, als je 16 bent dan kun je nog keuzes maken (voor piercings) waar je later helemaal niet meer achter staat. Ik heb op mijn 18e een tepelpiercing genomen, nou als ik ooit geweten had hoeveel ellende die me op zou leveren dan had ik het nooit gedaan. :n

Mag ik vragen wat voor ellende? Niet uit ramptoerisme hoor ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 13:23

Heb je een pb gestuurd. ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 13:45

Oei daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :o

Opzich zou ik ook wel een tepelpiercing willen, maar als ik zoiets hoor ben ik snel om denk ik :P

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 13:52

Het kan ook goed gaan hoor :)

Ik heb jarenlang geen problemen gehad met mijn piercings, alleen na de Prednisolon is mijn hele lichaam van slag en lijken mijn tepelpiercings er het ergst onder te lijden.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:23

Nikkialex: Ik snap dat je graag een monroe wilt als je die mooi vindt, maar ik deel de anderen hun mening hier :)
Het is niet omdat je iets nu mooi vindt, dat dat binnen een paar jaar nog zo is.
Maar dan zit je wel met dat gat, en dan nog in je gezicht ook.
Wacht gewoon even lekker, de kans is toch 9 op 10 dat geen enkele (deftige) piercer je zal willen helpen...
Zelf heb ik ook lang moeten wachten voor ik kon beginnen met stretchen en meerdere oorbellen, dus ik weet hoe je je voelt, maar ik kan je wel zeggen dat ik daar nu heel blij om ben!

Trouwens, moest ik een kind van 12 met welke gezichtspiercing dan ook (buiten gewone oorbelletjes) zien, zou ik me afvragen of die ouders wel nog goed wijs waren :')
Ik hoop dus dat die van jou dat wel zijn en je dit nog even verbieden tot je de gepaste leeftijd hebt :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:28

Authentic schreef:
Iris82 schreef:

Mag ik vragen wat voor ellende? Niet uit ramptoerisme hoor ;)

Ik ben ook wel benieuwd... heb de mijne nu bijna 2 maand en hij begint nu pas stom te doen, heel apart!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:32

nikkialex schreef:
xTammyy schreef:

Eerlijk denk ik daar al 2 jaar over :$

En ik vind het gwn super mooi!!!

Houdt er rekening mee dat je zon piercing niet voor altijd wil.
Een monroe zit in je gezicht dus als jij een paar jaar later de piercing eruit haalt krijg je een litteken eeuwig zonde van je gezichtje!
Veel baantjes die je wellicht zult nemen in je puberteit(winkel, horeca enz) accepteren ook geen gezichtspiercings.
Plus een monroe bij een jong meisje(kind) geeft een heel verkeerd beeld over het algemeen, wil je dat wel?

Je vind jezelf natuurlijk al oud genoeg om over zoiets te beslissen, maar beter kun je wachten tot je wat ouder bent, zoals ik al zei je kiest niet enkel voor de piercing maar ook voor het littekentje erna.