een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:15

Van mij ook nog een gelukkig nieuwjaar! :D

Minder snoepen gaat hier goed! Sporten opzich ook wel. Alleen heb er niet altijd even veel zin in :')

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:33

Hier gaat het sporten ook goed :) Gister had ik allebei de paarden gereden en vanmorgen 2 uur in de sportschool doorgebracht. Het gezond eten gaat iets lastiger, met kerst en oud en nieuw ben ik weer helemaal verslaafd geraakt aan zoetigheid :')

Iedereen een gelukkig nieuwjaar trouwens :)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:51

Hoe vaak sporten jullie eigenlijk?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:55

Ik sport ongeveer 2 of 3x per week. Zumba op de wii en springtouwen en hoelahoepen. Dus geen sportschool :+

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:27

Ik probeer zelf rond de 3/4 keer op de hometrainer te stappen om vervolgens 10 kilometer te fietsen en daarnaast buikspieroefeningen te doen maar ik wil sneller resultaat!

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:09

ik denk dat iedereen sneller resultaat wil.. was het maar zo'n feest dat ik gewoon kon zien wanneer ik er mijn best voor gedaan heb -a-

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:14

Mijn sportschool heeft een online programma, waar je dus je doelen aangeeft en dan wordt er een trainingsschema voor je gemaakt en ook een eetplan. Ik zal eens kijken of ik het op kan slaan

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:42

Gelukkig nieuwjaar!

Hier ook nog steeds het voornemen om actief te blijven. Ben druk met eiwitdieet, dus moet nog wel wat afvallen voor onze vakantie naar Mexico (maart).
Ik zit te denken om de xbox met kinect aan te schaffen, zodat ik zumba kan doen.
Daarnaast rij ik mijn paard veel en doe 2x per week spinning.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:24

samanthaaxx schreef:
ik denk dat iedereen sneller resultaat wil.. was het maar zo'n feest dat ik gewoon kon zien wanneer ik er mijn best voor gedaan heb -a-

Het zou wel fijn zijn als je gelijk resultaat zou zien :D

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:27

pfff... nog meer mensen met hetzelfde probleem haha

ik heb nu ook een streven voor juli staan (vakantie marmaris)
alleen.. dat eten is vaak een probleem.. al dat lekkers en bij ons thuis koken we veel met creme fraiche en mon chou.. goede aanzetters!

ik sport nu heel weinig maar ga het wel weer oppakken :) (dans nu 1x in de week en heb sjouw werk (boerin) )

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:31

Pfff, een aanrader NIET stoppen of mindere met roken...

Ik wil graag stoppen/minderen en dat gaat me ook goed af. Maar mijn maatje 34 en redelijk platte buik, is naar een bolletje en maat 36/38 aan het gaan !!!
Ik eet ineens zoveel meer als normaal..
Mag het jullie natuurlijk niet aanraden NIET te stoppen met roken, maar voor een platte buik is het alles behalve ideaal...

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:36

@sMieke: Voor juni moet zeker lukken. Ik vrees alleen dat je het lekkers dan wel ietsjes moet gaan beperken en iets meer moet sporten :Y) Wat is je maat/gewicht eigenlijk en hoe groot ben je?

@Renee16: Daar had ik het laatst met m'n moeder ook over. Als zij trek heeft, heeft ze trek in een sigaret. Terwijl niet rokende mensen dan trek hebben in iets eetbaars :')

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:40

Ik ben gestopt met roken én aan het lijnen :') Totnu toe gaat beide goed!
Maar je krijgt wel meer trek door niet meer te roken.Heb er nu niet heel veel last van omdat ik echt gemotiveerd benomdie 7kg zwangerschaps 'vet' er nog af te krijgen :+

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:40

nou ik ben gewoon een muts met lengte van 166 en 58 kg maar het is meer een gezondheidskwestie.. te hoog cholesterol en afwijking schildklier. hoef dus niet af te vallen.

ik vind het super knap dat jullie dat zo vol kunnen houden!! respect voor jullie!!!!

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:41

op tip: iemand die ik ken stoptte met roken en mistte steeds iets in zijn handen en mond. die heeft toen heel lang een stuk zoethout in zijn mond gehad hihi

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:43

Wooot :oo Volgens mij is er dan niks mis met je figuur sMieke. Ik zou willen dat ik 58kg woog :')
Laatst bijgewerkt door Marijkjuh op 04-01-12 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:43

Laatst kwam trouwens een vriendin met een goede tip!
Het schijnt dat je lichaam geen onderschijd kan maken in dorst en honger. Mensen gaan er dus vanuit dat ze honger hebben als de maag begint te knorren en ze 'trek' krijgen. Dus handig is om éérst wat te drinken.Misschien is de trek dan weer weg en was het geen honger :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:59

Dat klopt inderdaad Nelleke, maar het is soms ook maar net wat je gewend bent.
Mijn lichaam is gewend aan veel suiker, als ik water drink dan gaat die behoefte dus niet over, maar neem ik een glas sinas, dan is het wel over..

Ik weeg nu 59 kg bij 1.70.. Heb gisteren een nieuwe bikini binnen gehad en gepast en ik vond het echt vreselijk om mezelf in bikini te zien..
Ik ga iig nu meer opletten met eten en naast 3 a 4x per week paardrijden op zondagmiddag een groot stuk skeeleren. Straks als het langer licht wordt kan ik dat vaker doen.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:04

Wow destino, 59 kilo en 1.70 en niet tevreden over jezelf in bikini??? Ik ben 67 kilo en 1.68... volgens mij is jou beeld niet helemaal in orde van jezelf, want hoewel ik graag wat kilo's kwijt raak en ook niet erg blij wordt van de spiegel vindt ik niet dat ik dik ben, vindt alleen dat rolletje en die lovehandles zo jammer ;)
Jij met 8 kilo minder en 2 centimeter meer moet er toch in mijn ogen top uitzien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:06

Je hebt een BMI van 20? Dat is toch perfect?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:07

Vesceron, misschien is mijn spier- en vetverhouding anders dan bij jou? :)
Ik kan vanavond wel een foto maken in die bikini, alleen ga ik die niet openbaar op internet zetten..
Zelfs mijn vriend kon wel begrijpen dat ik me hier niet prettig bij voel, al geeft hij wel aan dat ik idd niet dik ben, maar wel steviger dan ik was.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:09

@Rebecca, BMI is wel lastig... mijn BMI is ook prima in orde maar ik scheel alweer 8 kilo met destino...

@Destino, kan me er echt geen beeld bij vormen! 8 kilo is namelijk best een hoop en helaas voor mij, zo gespierd ben ik niet ;)
Ben stiekem wel een beetje benieuwd, misschien wil je hem pb'en? Zal kijken of ik ook een foto kan maken vanavond, wel even bikini van zolder plukken dan :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:09

Ik kan hem wel naar je pben idd :)

Ik vind het trouwens met kleren minder erg lijken dan zonder kleren :+
Zou dat aan mij liggen? :=
Of hebben jullie ook dat je je in bikini/naakt er dikker uit vind zien?

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:12

Oh zeker, met bikini voel ik me af en toe erg rot!! Zeker als ik vrouw na vrouw voorbij zie komen met perfecte buikjes, mooie billen en benen.... dan wil ik het liefst wegkruipen :+
Met kleren kan ik nog laten lijken alsof ik hetzelfde figuur heb hahaha, de juiste kleding doet een hoop :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:15

Chantal; ik heb dat ook hoor :j Met kleren lijk ik een stuk dunner dan zonder voor mijn idee! :+
Welke bikini heb je gekocht? En mag ik dan ook de PB? :)

Ik weeg nu 63kg bij een lengte van 1.66/1.67. Er zittennu nog 7kg zwangerschapskilos aan!