Fiffill schreef:Nouja, lekker pittig is misschien niet helemaal het goede woord danmeer gewoon eh.. vrolijk? Ik weet het niet
Niet saai en gewoontjes, maar lekker modern?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
laat ik het er maar op houden dat het gewoon wat jonger oogt
Fiffill schreef:Ook niet helemaal het goede woord want mensen met kort haar kunnen best 'saai en gewoontjes' zijn, dat is imo meer je uitstralinglaat ik het er maar op houden dat het gewoon wat jonger oogt
(Pluisbom!)Nemurin schreef:Mijn haar is "lang" maar niet saai en gewoontjes inderdaad, dat zou niemand durven zeggen.(Pluisbom!)
Nou ja ik krijg gewoon een soort rilling als iemand "lekker pittig" van een andere vrouw zegt. Dan zie ik alweer zo'n pitbull voor me die zich vasthaakt in alles dat haar kinderen of vriendinnen of haar onrecht aan lijkt te doen, zo'n agressieve tante die "opkomt voor haar rechten" ofzo.Brrrr.
. Alleen ik bepaal wat ik met mijn haar doe en wat voor kleding ik draag, mijn man zegt wel wat hij leuk(er) vindt, maar meer toch niet
. En dat geldt voor hem ook.
Nemurin schreef:Ja tuurlijk!
Maar heb je je man wel even gewaarschuwd?
Sundral schreef:Wat een topic zeg.. Kan mij er best boos over maken. Mijn moeder heeft mij in haar eentje opgevoed, en is nog steeds alleen. Ja ze is wat te zwaar en ze wil die kilo's er graag af hebben. En ja ze heeft kort haar. En nee, ze loopt niet in de allernieuwste kleren. En nee, ze draagt ook geen makeup en last but not least, NEE ze heeft ook geen seks. Maar mijn moeder heeft wel 4 banen, werkt zich t schompes om alles maar te kunnen doen en mij te onderhouden. Ik heb daar alleen maar respect voor en het kan mij dan ook geen REET schelen dat ze er niet zo uit ziet als de moeders in Modern Family. Tsjonge jonge zeg, waar mensen en dan vooral TS haar vriend zich druk om kunnen maken. Belachelijk. Alsof er geen ergere dingen zijn in het leven.
Langcara schreef:Respect voor je moeder Sundral. Echt waar.
Maar mannen zullen toch niet snel op je moeder vallen. Die willen ondanks alles liever een vrouw die er vrouwelijk uit ziet en op haar uiterlijk wat uit doet.
Maar dat kan je moeder denk ik niets schelen. Heeft ze ergens nog groot gelijk in ook hoor.

Ze kan ontzettend lief zijn, maar ook een tang. Fiffill schreef:Langcara schreef:Respect voor je moeder Sundral. Echt waar.
Maar mannen zullen toch niet snel op je moeder vallen. Die willen ondanks alles liever een vrouw die er vrouwelijk uit ziet en op haar uiterlijk wat uit doet.
Maar dat kan je moeder denk ik niets schelen. Heeft ze ergens nog groot gelijk in ook hoor.
Idd respect voor je moeder
Maar als je al die oudere kerels met dikke bierbuiken en kalende koppen ziet, zeg nou zelf... zou je daar als vrouw wel zo snel op vallen?
Nemurin schreef:Sundral, wat kun jij je druk maken over andermans mening ook vooral.
Mannen zullen ook niet snel op mijn moeder vallen. Ze is te dik, ja, ze heeft kort kroeshaar (wil gewoon niet anders, anders had ze lang haar gewild) etc. Maar ze kleedt zich wel goed en heeft nog best een leuk gezicht ondanks het vet.
Maar ze kan tegelijkertijd een enorm agressieve kleuter zijn want ze heeft een kort lontje en vat alles persoonlijk op. Als ze een rotbui heeft leeft ze die uit op de mensen die haar na staan. En dat kan voor veel kerels OOK gewoon een tegenvaller zijn.
En zij werkt zich ook het schompes omdat ze twee volwassen kinderen waarvan er eentje studeert moet onderhouden. Ik heb meestal ook nauwelijks tijd om haar te helpen in het huishouden ofzo.
Pffft, nee hoor, ik zie mijn moeder vrij realistisch.Ze kan ontzettend lief zijn, maar ook een tang.
En dat ligt niet aan hoe lang of kort haar haren zijn.