Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:27

Fiffill schreef:
Nouja, lekker pittig is misschien niet helemaal het goede woord dan := meer gewoon eh.. vrolijk? Ik weet het niet :')

Niet saai en gewoontjes, maar lekker modern?

Fenrir

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:29

Ook niet helemaal het goede woord want mensen met kort haar kunnen best 'saai en gewoontjes' zijn, dat is imo meer je uitstraling :P laat ik het er maar op houden dat het gewoon wat jonger oogt :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:30

Fiffill schreef:
Ook niet helemaal het goede woord want mensen met kort haar kunnen best 'saai en gewoontjes' zijn, dat is imo meer je uitstraling :P laat ik het er maar op houden dat het gewoon wat jonger oogt :)

Daar heb je gelijk in.
Het ligt gewoon aan het model van je kapsel en je uitstraling (make-up, kleding, houding).

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:38

Mijn haar is "lang" maar niet saai en gewoontjes inderdaad, dat zou niemand durven zeggen. _O- (Pluisbom!)

Nou ja ik krijg gewoon een soort rilling als iemand "lekker pittig" van een andere vrouw zegt. Dan zie ik alweer zo'n pitbull voor me die zich vasthaakt in alles dat haar kinderen of vriendinnen of haar onrecht aan lijkt te doen, zo'n agressieve tante die "opkomt voor haar rechten" ofzo.
Brrrr.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:44

Oh Nemurin, totaaaaaal niet! _O- Ik snap wat je bedoelt, ik zie nu echt een beetje een klein, dikkig agressief vrouwtje voor me. Haha! :')

Mijn haar is ook lang en redelijk gewoontjes, maar ik heb de kleur al wel mee om het niet "saai" te maken denk ik. :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:47

Nou hier juist niet dik maar helemaal afgejogd... _O- Maar goed is maar net het soort mensen dat je tegengekomen bent he?

Fiffill is zeker een rooie? :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:47

Nemurin schreef:
Mijn haar is "lang" maar niet saai en gewoontjes inderdaad, dat zou niemand durven zeggen. _O- (Pluisbom!)

Nou ja ik krijg gewoon een soort rilling als iemand "lekker pittig" van een andere vrouw zegt. Dan zie ik alweer zo'n pitbull voor me die zich vasthaakt in alles dat haar kinderen of vriendinnen of haar onrecht aan lijkt te doen, zo'n agressieve tante die "opkomt voor haar rechten" ofzo.Brrrr.

Is IMO niets mis mee. Iedereen moet dragen wat hij/zij zelf wil en/of leuk vindt.
Ik heb mijn lange haar wel eens af laten knippen tot super kort en een totaal andere kleur en toen vroeg één van mijn collega's of ik dat had overlegd met mijn man en of hij dat goed vond? Ik lag direkt aan de beademing :D . Alleen ik bepaal wat ik met mijn haar doe en wat voor kleding ik draag, mijn man zegt wel wat hij leuk(er) vindt, maar meer toch niet :7 . En dat geldt voor hem ook. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:48

Ja tuurlijk!
Maar heb je je man wel even gewaarschuwd? _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:48

Jeps, it runs in the family ;) moeder en broertje idem dito. Mijn vader is de uitzondering met heel donkerbruin haar. :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:50

Nemurin schreef:
Ja tuurlijk!
Maar heb je je man wel even gewaarschuwd? _O-

Nee, die weet niet beter, ik ga vaak iedere maand naar de kapper en ik ben snel verveeld. Hij vindt het leuk. Iedere keer een andere vrouw, maar zijn voorkeur heeft wel ultrakort (Annie Lenox, Pink), maar hij heeft pech, ik zit weer in mijn "laten-groeien-periode" en mijn haar groeit ultra-snel, dus ik zit al weer over mijn schouders. :D

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:52

Ik geloof dat men met "pittig" vooral energiek bedoelt, en niet iemand met haar op z'n tanden.
Ik vind de meeste korte kapsels vrouwen wat mannelijk doen lijken.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:54

Langcara: Ja maar dat is niet de associatie die de meeste mensen hebben bij "pittig". :+
Met "sportief" wordt ook al niet meer afgetraind en lekker stuiterig bedoeld zeg maar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:02

Langcara schreef:
Ik geloof dat men met "pittig" vooral energiek bedoelt, en niet iemand met haar op z'n tanden.
Ik vind de meeste korte kapsels vrouwen wat mannelijk doen lijken.

Ligt er wel aan hoe kort, bijna op de schouders vind ik niet echt mannelijk (maar wel nog steeds kort :P )

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:03

Wat een topic zeg.. Kan mij er best boos over maken. Mijn moeder heeft mij in haar eentje opgevoed, en is nog steeds alleen. Ja ze is wat te zwaar en ze wil die kilo's er graag af hebben. En ja ze heeft kort haar. En nee, ze loopt niet in de allernieuwste kleren. En nee, ze draagt ook geen makeup en last but not least, NEE ze heeft ook geen seks. Maar mijn moeder heeft wel 4 banen, werkt zich t schompes om alles maar te kunnen doen en mij te onderhouden. Ik heb daar alleen maar respect voor en het kan mij dan ook geen REET schelen dat ze er niet zo uit ziet als de moeders in Modern Family. Tsjonge jonge zeg, waar mensen en dan vooral TS haar vriend zich druk om kunnen maken. Belachelijk. Alsof er geen ergere dingen zijn in het leven.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:05

Respect voor je moeder Sundral. Echt waar.
Maar mannen zullen toch niet snel op je moeder vallen. Die willen ondanks alles liever een vrouw die er vrouwelijk uit ziet en op haar uiterlijk wat uit doet.
Maar dat kan je moeder denk ik niets schelen. Heeft ze ergens nog groot gelijk in ook hoor.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:06

Sundral schreef:
Wat een topic zeg.. Kan mij er best boos over maken. Mijn moeder heeft mij in haar eentje opgevoed, en is nog steeds alleen. Ja ze is wat te zwaar en ze wil die kilo's er graag af hebben. En ja ze heeft kort haar. En nee, ze loopt niet in de allernieuwste kleren. En nee, ze draagt ook geen makeup en last but not least, NEE ze heeft ook geen seks. Maar mijn moeder heeft wel 4 banen, werkt zich t schompes om alles maar te kunnen doen en mij te onderhouden. Ik heb daar alleen maar respect voor en het kan mij dan ook geen REET schelen dat ze er niet zo uit ziet als de moeders in Modern Family. Tsjonge jonge zeg, waar mensen en dan vooral TS haar vriend zich druk om kunnen maken. Belachelijk. Alsof er geen ergere dingen zijn in het leven.

Daar hoef jij je toch niet zo boos om te maken. Ik heb 1 baan, maar werk mij wel de schompes, maar ik zie er wel graag leuk en modern uit. Iedereen moet vooral dragen en doen wat hij/zij leuk vindt. Al vind ik dat je met geen/weinig geld en nog altijd wel leuk uit kunt zien, het is een kwestie van willen/kunnen en combineren.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:07

Langcara schreef:
Maar mannen zullen toch niet snel op je moeder vallen. Die willen ondanks alles liever een vrouw die er vrouwelijk uit ziet en op haar uiterlijk wat uit doet.
Maar dat kan je moeder denk ik niets schelen. Heeft ze ergens nog groot gelijk in ook hoor.

Idd respect voor je moeder :j
Maar als je al die oudere kerels met dikke bierbuiken en kalende koppen ziet, zeg nou zelf... zou je daar als vrouw wel zo snel op vallen? :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:08

Sundral, wat kun jij je druk maken over andermans mening ook vooral. _O-

Mannen zullen ook niet snel op mijn moeder vallen. Ze is te dik, ja, ze heeft kort kroeshaar (wil gewoon niet anders, anders had ze lang haar gewild) etc. Maar ze kleedt zich wel goed en heeft nog best een leuk gezicht ondanks het vet.
Maar ze kan tegelijkertijd een enorm agressieve kleuter zijn want ze heeft een kort lontje en vat alles persoonlijk op. Als ze een rotbui heeft leeft ze die uit op de mensen die haar na staan. En dat kan voor veel kerels OOK gewoon een tegenvaller zijn.

En zij werkt zich ook het schompes omdat ze twee volwassen kinderen waarvan er eentje studeert moet onderhouden. Ik heb meestal ook nauwelijks tijd om haar te helpen in het huishouden ofzo.

Pffft, nee hoor, ik zie mijn moeder vrij realistisch. :+ Ze kan ontzettend lief zijn, maar ook een tang.
En dat ligt niet aan hoe lang of kort haar haren zijn.
Laatst bijgewerkt door Nummus op 03-01-12 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:09

Fiffill schreef:
Maar als je al die oudere kerels met dikke bierbuiken en kalende koppen ziet, zeg nou zelf... zou je daar als vrouw wel zo snel op vallen? :+

hetzelfde laken een pak! Ik denk dat die mannen ook niet zoveel kans maken.

Fenrir

Sjonge als ik dit zo lees heb ik een zeer aantrekkelijke moeder :=

Electra63

Fiffill schreef:
Langcara schreef:

Idd respect voor je moeder :j

Ook niet, maar een vent met een kale kop kan wel heel sexy zijn (maar geen dikke bierbuik). :D

Ach, op ieder potje past toch een dekseltje, zegt men.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:11

Zou ik ook niet op vallen.

MAAR ik moet wel zeggen: er zijn mensen die uiterlijk echt geen factor vinden! Ik zie mensen soms met lelijkerds trouwen, dat ik denk van "Zou je daar nou echt ja tegen durven zeggen?" Nou blijkbaar wel he!

Voor mij persoonlijk tellen zowel innerlijk als uiterlijk even zwaar mee. Ik moet het er wel op kunnen doen. Maar als iedereen zo dacht kwamen sommigen echt nooit aan de man/vrouw en dat doen ze wel (eerder dan ik zelfs...) dus gelukkig maar!

Fiffill: Ach, mijn moeder heeft gewoon een zeer aantrekkelijke dochter. _O-

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:11

Dat is waar Electra! Ik heb een vent met een kale kop en ik vind hem tóch mooi, anders was ik er niet verliefd op geworden. Maar het is ook de manier waarop een man kaal is. Alleen boven kaal en opzij haar is onaantrekkelijk. Daarom scheert die van mij dan maar ineens alles kort en dat ziet er beter uit.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:13

Dat doet mijn lapzwans van een jongste oom ook... _O-
Zo ontstaan associaties OOK dus.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:13

Nemurin schreef:
Sundral, wat kun jij je druk maken over andermans mening ook vooral. _O-

Mannen zullen ook niet snel op mijn moeder vallen. Ze is te dik, ja, ze heeft kort kroeshaar (wil gewoon niet anders, anders had ze lang haar gewild) etc. Maar ze kleedt zich wel goed en heeft nog best een leuk gezicht ondanks het vet.
Maar ze kan tegelijkertijd een enorm agressieve kleuter zijn want ze heeft een kort lontje en vat alles persoonlijk op. Als ze een rotbui heeft leeft ze die uit op de mensen die haar na staan. En dat kan voor veel kerels OOK gewoon een tegenvaller zijn.

En zij werkt zich ook het schompes omdat ze twee volwassen kinderen waarvan er eentje studeert moet onderhouden. Ik heb meestal ook nauwelijks tijd om haar te helpen in het huishouden ofzo.

Pffft, nee hoor, ik zie mijn moeder vrij realistisch. :+ Ze kan ontzettend lief zijn, maar ook een tang.
En dat ligt niet aan hoe lang of kort haar haren zijn.

Ik maak mij niet druk om andermans mening, en mijn mama gelukkig ook niet. Ik vind het alleen wél vervelend dat er mensen zijn die lopen te roepen: je kan er altijd wel wat aan doen en tijd voor maken. Dat is in sommige gevallen gewoon niet zo.