ik denk heel erg in plaatjes. Niet zo fraai 
heerlijk genoten dus?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik denk heel erg in plaatjes. Niet zo fraai 

was echt zalig weer, zonnetje erbij, fris windje. Heerlijk om even af te koelen na een hete sauna. Was ook niet echt druk, ook wel eens fijn.
dat scheelde weer, maar gut dat ik zo ineens naast mijn tante zat. Geweldig!

Nice 
Als ik dat zou tegenkomen in de sauna, zou ik toch ook wel even verbaasd zijn, denk ik! Het zag er echt vreemd uit

Jans schreef:Ik was afgelopen zondag de hele dag in de zwaluwhoeve, en vanaf 15 uur werd het zowaar goed te doen qua drukte dus ben toen nog lekker tot kwart over 9 gebleven.
Wat ik wel heel vies vond was dat er iemand boven mij ging liggen (ik lag op de onderste bank naast de warmtebron), die dus haar arm over de rand liet hangen en continu zweet op mij aan het druppen was.. heb er wat van gezegd en toen ging ze wel weg.
Ik vind de rustruimtes in fontana fijn, dat mis ik wel in peize... 
Ik hoef dit jaar voor het eerst sinds lange tijd niet te werken en het vooruitzicht om niet naar familie te hoeven om handjes te schudden, leek ons wel wat
Plus, dat we denken dat het dan wel niet druk zal zijn 

en als ik zijn baard zo eens bekijk wil ik zijn zak eigenlijk al helemááááál niet zien! maarrum... doen jullie hem wel de groeten dan?
Helaas als puntje bij paaltje komt, zit ik toch braaf weer aan de familietafel hahahah