Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Als ik een hoop 'niet doen' te horen krijg uit mijn omgeving, doe ik het juist welEn vaak vinden mensen het dan gewoon heel erg leuk... als het echt afgrijselijk zou zijn, dan zou de kapper dat toch wel zeggen?
xShanty schreef:Ik ben ook dringend opzoek naar tips;
Mijn haar is op het moment zo, gewoon lang, iets laagjes en iets rond, maar dat is meer omdat ik voorheen een schuine pony had.
Donderdag ga ik naar de kapper en ik wil wel echt verandering, er moet een stukje af maar ik wil wel een staart kunnen maken, iemand tips?
_Daniella schreef:Even een vraagje, ik heb mijn haar blond geverfd, kan ik nu een bruine kleurspoeling er overheen doen?
Gaat dat lukken?
muiszje schreef:ik kom me ook even mengen hier..
wil heel graag mn haar weer eens verven (is alweer dik 7 jaar geleden voor het laatst)
Ik heb echt zwart zwart haar.. en wil heel graag een mooie, warme bruine kleur.
Hoe moet ik dit aanpakken (graag zelf verven) om het beste resultaat te krijgen? of valt dit gewoon niet te doen?
idinn schreef:Ik ben ook bang dat je dat zelf niet echt voor elkaar gaat krijgen, een bezoek aan de kapper is denk verstandiger.
Hier mensen met ervaring met krultangen? Ik heb enthousiast een krultang gekocht (najah eigenlijk zijn het er 3 in 1 verpakking). Maar hoe krijg je het beste resultaat en is haarlak voldoende om het lang genoeg te laten zitten? Met de kerst ben ik er niet aan toegekomen, maar oud&nieuw wil ik ze toch wel eens gaan gebruiken...
Renee schreef:Oke ik ben opzoek naar ervaringen, want ik heb nog nooit ontzag gehad voor haarverf maar deze keer heb ik dat wel. Ik ben van dit:
http://i250.photobucket.com/albums/gg24 ... JkGl_1.jpg
naar dit:
http://i250.photobucket.com/albums/gg24 ... om1329.jpg
gegaan. En nu wil ik weer terug na een jaar. Ondertussen heb ik al flinke uitgroei (ik denk tussen de 2 en 3 cm). Het risico van zelf verven ga ik niet nemen, dus dit wordt een kappers bezoekje. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die ook van licht naar donker naar licht zijn gegaan (en anders van donker naar licht). Ik ga er vanuit dat ik een paar weken als readhead door het leven ga.