Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Koffiekan schreef:Pauline schreef:Ik hoop dat jij die dingen. Iet gaat regelen en er meer bent eigenlijk.
Dat hoop ik ook niet en heb ik me ook voorgenomen van niet. Begin deze week heeft hij een klap gehad van een paard, en toen heb ik aangegeven dat ik niet weer zijn gezin draaiende ga houden (dat heb ik wel gedaan toen ong. 2 jaar geleden hij niet kon lopen door een paard dat op zijn voet was gesprongen, toen draaide ik dus praktisch 2 gezinnen, stond ik te koken voor zijn ('goede') zoon van middelbare leeftijd..), dat ga ik nu dus ook vol proberen te houden om dat niet te doen..
Wat vind jij daarvan TS? 
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.. (en of ik de brief wel durf te posten.. maar dat is dan de volgende stap
) Maar het liefst wil ik het kunnen zeggen, want stel dat ik nog eens in zo'n situatie kom wil ik het kunnen voorkomen i.p.v. stoppen, en met een brief ben je dan te laat...
Koffiekan schreef:Best een goede tipIk weet alleen niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.. (en of ik de brief wel durf te posten.. maar dat is dan de volgende stap
) Maar het liefst wil ik het kunnen zeggen, want stel dat ik nog eens in zo'n situatie kom wil ik het kunnen voorkomen i.p.v. stoppen, en met een brief ben je dan te laat...