[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:49

Heel mooi Rosanna!

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:50

Ik ben er ook wel blij mee :D
Hij staat onder me buik. betje op me lies :)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:50

Mooi Rosanna :j

Die klok tattoo is ook heel erg mooi!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:48

DeadxStar schreef:
NoaSky schreef:
He sorry, even niet gereageerd. Wat een gaaf klokje zeg, super!

Overigens vind ik die scorpio ook super, stoer in ieder geval.
Mijn afspraak staat, 8 augustus wordt hij gezet, baal alleen wel, wij gaan 11 dagen later op vakantie.. Kan dat geen kwaad?

Zal zo even de foto van de tattoo op mijn enkel erop zetten, wil hem graag wat laten 'opvrolijken' maar heb geen idee hoe ik hier kleur in of om kan verwerken..

Je mag in principe 6 weken niet zwemmen en niet in de zon.. Dus als je dat niet doet kan het geen kwaad :P Anders wel..
Ik zou het iig niet vlak voordat ik op vakantie zou gaan laten zetten. Maar das persoonlijk :P

Hmmz Tattoo-man zei dat 2 weken niet zwemmen voldoende is. Voor zon raadde hij 6 weken aan?

edit: Rosanna, die R is wel prachtig zeg!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:37

Hoi hoi
Ik wil me hier ook graag melden, ik ben Thessa, 35 jaar en heb sinds april mijn eerste (denk laatste) Tattoo!!
Ik wilde er al 15 jaar eentje en sinds een paar jaar wist ik ook precies wat ik wilde!
Ik wilde iets wat met mijn paarden te maken heeft maar geen portret ofzo. Tevens wilde ik iets vrolijks en wat bij mijn past! Het is dus geworden, twee my little pony's, eentje in de uitvoering van mijn fjordenruin en eentje in de uitvoering van mijn haflingerruin!
Hij staat op mijn rechteronderarm, aan de binnenkant zeg maar. Ik zit er wel over te denken om deze tattoo nog verder uit te breiden in de toekomst, hoe of wat precies weet ik nog niet maar zal iets zijn met de namen en bloemetjes, vlindertjes, regenboog, dat soort dingen.
Het zetten was wel wat gevoelig maar goed te doen moet ik zeggen. Ik ben er super blij mee :D

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:38

wat super lief!!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:59

hihi ik vind dat soort tattoo's zo leuk :) my little pony's en regenboogjes enz. :P
snoepjes :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:11

Wat geweldig! Ik zou hem lekker fel laten inkleuren ;)

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:51

Klijntjuh schreef:
Wat geweldig! Ik zou hem lekker fel laten inkleuren ;)

Daar heb ik wel over gedacht maar diegene die hem gezet heeft raadde dat af omdat ie niet zo groot is en hij dacht dat het niet helemaal mooi iut zou komen! Maar wie weet doe ik dat nog weleens, wil deze tattoo in ieder geval nog uitbreiden aangezien ik er niet meer zal zetten moet deze wel opvallen
:P

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:22

Die My Little Pony's zijn echt heel mooi! Mooie strakke lijntjes ook!

Ikzelf zit alweer sinds vorig jaar te denken wat mijn volgende tattoo moet worden... Ik heb twee nogal impulsieve tattoo's laten zetten (adelaar op schouderblad, tribal op middelvinger van rechterhand), en nu wil ik iets waar ik echt zelf voor gekozen heb, maar vind dat echt moeilijk! Misschien hier nog iemand tips? Ik vind oud-egyptische tekens wel erg mooi, denk aan de Ankh, maar dat hebben al veel mensen :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:04

Die 2 my little pony's zijn echt heel erg leuk!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:24

Die MLP's zijn zooooo leuk!!! :+:

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:17

Thanks! Ben er zelf ook super blij mee!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:01

NoaSky schreef:
Hmmz Tattoo-man zei dat 2 weken niet zwemmen voldoende is. Voor zon raadde hij 6 weken aan?

edit: Rosanna, die R is wel prachtig zeg!

2 weken vind ik erg kort... Zeker voor zwemmen (chloor water, vies water.. lijkt me niet bevoordelijk voor de genezing!)

@ Ellen: Een tattoo binnen 1 week genezen?? Dat lijkt me heeel sterk. Zeker gezien het zo lekker gaat jeuken, en dát is een teken van genezing. Maar das na 1 week niet weg hoor ;) Tenzij je geluk hebt misschien. Maar de genezing zal ook wel weer per persoon verschillen.. En denk ook aan de grote? Maar dat weet ik niet zeker.
Anyway, bij mij is een week echt niet genoeg :P

Nee, ik neem t zeker voor t onzekere, voor t zelfde geld gaat ie lekker ontsteken enzo, gatver.. Chloor is echt niet goed ervoor.. En in vies water zwemmen ook niet.
Ik vind 2 weken echt te kort. Maar das mijn mening :D (En die van de shop waar ik kom ;) )
Ik wacht altijd geduldig totdat alle korstjes er vanaf zijn gevallen, en hij niet meer jeukt etc. Dan ga ik zwemmen/zonnen :j

Mooi rosanna!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:25

Ik heb ook altijd het advies gekregen om toch zeker wel minimaal 6 weken te wachten met
zonnen en zwemmen en zo :j
Ben bij 3 verschillende shops geweest en die zeiden idd allemaal wel hetzelfde :)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:34

DeadxStar schreef:
2 weken vind ik erg kort... Zeker voor zwemmen (chloor water, vies water.. lijkt me niet bevoordelijk voor de genezing!)

@ Ellen: Een tattoo binnen 1 week genezen?? Dat lijkt me heeel sterk. Zeker gezien het zo lekker gaat jeuken, en dát is een teken van genezing. Maar das na 1 week niet weg hoor ;) Tenzij je geluk hebt misschien. Maar de genezing zal ook wel weer per persoon verschillen.. En denk ook aan de grote? Maar dat weet ik niet zeker.
Anyway, bij mij is een week echt niet genoeg :P

Nee, ik neem t zeker voor t onzekere, voor t zelfde geld gaat ie lekker ontsteken enzo, gatver.. Chloor is echt niet goed ervoor.. En in vies water zwemmen ook niet.
Ik vind 2 weken echt te kort. Maar das mijn mening :D (En die van de shop waar ik kom ;) )
Ik wacht altijd geduldig totdat alle korstjes er vanaf zijn gevallen, en hij niet meer jeukt etc. Dan ga ik zwemmen/zonnen :j

Mooi rosanna!

waarom staat er volgens de ggd richtlijnen dan 1 week?
vind ik wel gek dan,als ze dat helemaal hebben nagezocht in de ggd richtlijnen...

ik had iig geen korstjes meer en ook geen jeuk,en heb na het zwemmen ook geen last gehad :)
ik zat toen op 13 dagen :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:43

Geen idee, maar ik vind het raar! Zeker aangezien het bij iedereen verschilt! Na 1 week waren bij mij de korstjes nog lang niet weg :P
Net als dat een wondje meestal niet binnen 1 week helemaal geneest..

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:56

als ik nog korstjes had was ik ook niet gaan zwemmen maar hij was bij mij mooi geheeld en ook geen jeuk meer :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:48

gisteravond nog in de shop van mn schoonvader geweest... mn broertje heeft nu een tattoo :+ (hij is 13)

hij wilde voordat hij op vakantie ging graag zo'n afdruk op zn arm, kon ie indruk maken op de meisjes :P dus gister heeft roel een afdruk op zn arm gezet, als ie het wat vind mag ie voor de vakantie ook nog wel en afdruk :+ ouders weten het nog neit... geniaal :P

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:54

Empty, hij zet zo een tatoeage op een 13 jarig kind zonder toestemming van de ouders? :oo
Wat voor afdruk?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:56

geen echt, alleen de afdruk, duie was je er zo weer af :+ hij tattoeerd pas vanaf 16 met toestemming en 18 zonder toestemming....

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:23

Mag ik me ook melden? :D ben druk aan het inlezen (dit topic ;) )
Al jaren kriebelt het bij me om een tattoo te nemen.
Me moeder heeft er 1, haar vriend een hele grote, en menn....

Toen ik Ginger haar tattoo zag dacht ik: DAT WIL IK NOU OOK!
Ben dagelijks aan het zoeken, op internet, boeken, blaadjes etc. Maar kan nog niks echt geschikts vinden.
Ik zou graag iets van een bloem/vlinder willen, om de kracht te laten zien die in me zit. Dat zelfs op moeilijke tijden, er mooie dingen zijn om van te genieten.
De kracht die in mij zit, wil ik zichtbaar maken.

Maarja, geen enkele tattoo die ik heb gezien tot nu toe (en dat zijn er veel!) straald dat uit...

Ik zie hier in het topic ook prachtige tattoo's!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:36

Hey allemaal,

Woensdag is het zover :P
Dan laat ik mn eerste tattoo zetten.
Hij komt op mijn zij/onderrug.
Nu vroeg ik mij het volgende af:

Hoe doen jullie dat met het "afgeven" van de tattoo in het begin? Ik moet voor mijn werk een pantalon aan met een witte (:P ) blouse. Ik weet dat je het liever niet af moet dekken maar zou het kwaad kunnen als ik er een gaasje overheen doe als ik op werk ben (5 a 6 uur lang)???

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:37

overleg het ander met de tatoeerder

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:38

EmptyWords schreef:
overleg het ander met de tatoeerder

Ja dat doe ik ook, alleen ik dacht omdat hier zoveel mensen zitten die al een tattoo hebben en misschien hetzelfde "probleem" hadden dan vraag ik het hier ook even!