Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeadxStar schreef:NoaSky schreef:He sorry, even niet gereageerd. Wat een gaaf klokje zeg, super!
Overigens vind ik die scorpio ook super, stoer in ieder geval.
Mijn afspraak staat, 8 augustus wordt hij gezet, baal alleen wel, wij gaan 11 dagen later op vakantie.. Kan dat geen kwaad?
Zal zo even de foto van de tattoo op mijn enkel erop zetten, wil hem graag wat laten 'opvrolijken' maar heb geen idee hoe ik hier kleur in of om kan verwerken..
Je mag in principe 6 weken niet zwemmen en niet in de zon.. Dus als je dat niet doet kan het geen kwaadAnders wel..
Ik zou het iig niet vlak voordat ik op vakantie zou gaan laten zetten. Maar das persoonlijk
Klijntjuh schreef:Wat geweldig! Ik zou hem lekker fel laten inkleuren
NoaSky schreef:Hmmz Tattoo-man zei dat 2 weken niet zwemmen voldoende is. Voor zon raadde hij 6 weken aan?
edit: Rosanna, die R is wel prachtig zeg!
DeadxStar schreef:2 weken vind ik erg kort... Zeker voor zwemmen (chloor water, vies water.. lijkt me niet bevoordelijk voor de genezing!)
@ Ellen: Een tattoo binnen 1 week genezen?? Dat lijkt me heeel sterk. Zeker gezien het zo lekker gaat jeuken, en dát is een teken van genezing. Maar das na 1 week niet weg hoorTenzij je geluk hebt misschien. Maar de genezing zal ook wel weer per persoon verschillen.. En denk ook aan de grote? Maar dat weet ik niet zeker.
Anyway, bij mij is een week echt niet genoeg
Nee, ik neem t zeker voor t onzekere, voor t zelfde geld gaat ie lekker ontsteken enzo, gatver.. Chloor is echt niet goed ervoor.. En in vies water zwemmen ook niet.
Ik vind 2 weken echt te kort. Maar das mijn mening(En die van de shop waar ik kom
)
Ik wacht altijd geduldig totdat alle korstjes er vanaf zijn gevallen, en hij niet meer jeukt etc. Dan ga ik zwemmen/zonnen
Mooi rosanna!