[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:45

Bonjoy schreef:
Oef, nee dat klinkt wel heel vervelend! Ik heb ook nog steeds het allereerste staafje erin, dus die is vrij lang. Ik ga zo even met latex handschoenen proberen, en als het is gelukt plaats ik een foto :P

Edit:
Al gelukt! Met latex handschoenen aan, en flink kracht gezet. Deed gelukkig niks geen pijn, en het ziet er super mooi uit vind ik :D Zal vanavond als ik bij mijn vriend ben even foto erop zetten, want daar ligt mijn camera.

Mijn eerste staafje was het dus ook, alleen was die dus te kort.. Had genoeg ruimte met gewone zwelling, maar met die hele ontsteking was ie dan weer veel te krap. Nu heb ik dus wel een langer staafje, maar daar zit het bolletje dan weer erg los van (en ik durf 'm ook niet te strak te draaien :') )..

Ben benieuwd naar fotoooo :D

mlc

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:11

Oef ja, balletjes los krijgen is soms echt een ramp. Ik had eerst zo'n gesloten ring en die wilde ik vervangen voor een grotere omdat deze echt heel klein was. Dus ze hebben hem los gehaald in de shop, maar echt met veel moeite. Het duurde best lang en het was zelfs gaan bloeden. Het ringetje was namelijk zo klein dat ze de tang er nauwelijks tussen kreeg en mijn piercing is vlak langs aan adertje gepierced. :P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:18

Ai, klinkt niet fijn nee. Gelukkig was mijn helix na ongeveer 3 á 4 maand helemaal genezen :) (Heb 'm sinds 26 oktober 2010)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:38

Die van mij duurde wel even, maar dat kwam denk vooral omdat ze een klein adertje hadden geraakt tijdens het piercen. Hij moest precies tussen twee adertjes door en waarschijnlijk is er 1 net geraakt.
Maar heb 'm ondertussen al 3 jaar en ben er nog steeds blij mee :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:40

Mijn helix heeft er ook heeel lang over gedaan om te genezen, heb meerdere keren op het punt gestaan om hem eruit te halen. Maar hij zit nu ruim een jaar en hij gaat goed!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:46

een tip voor de mensen die geen latex handschoenen in de buurt hebben, smeer op je duim en wijsvinger wat oogschaduw, dan heb je ook ontzettend veel grip :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:02

Oh dat is wel een handige tip DQ! Ik zit namelijk wel eens een week lang te klooien met dat ding omdat 1 balletje (de leukste :P) nooit los wil!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:32

Jaaaaa! Ik heb vanmiddag mijn tongpiercing laten zetten!!

Heb foto op facebook staan, maar krijg em hier niet :(

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:02

ik ga over 2 maandjes me navelpiercing laten zetten, ik mag het pas van me ouders als ik 16 ben. en dat snap ik ook wel !
wat vinden jullie ervan dat sommige kinderen het pas vanaf hun 16e mogen ?
Al me vriendinnen vinden het onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:17

Grr het kriebelt zo om morgen al een helix te zetten.
Maar ga over 5 week naar amerika en natuurlijk zwemmen.
De 1 zegt dat kan prima. En de ander zegt dat ik beter kan wachten tot na de vakantie.
Wat zouden jullie doen?

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:33

ik heb ook een navelpiercing laten zetten, en ik mag 10 weken niet zwemmen volgens de piercer. En ik zit dan op de 7 weken als ik op vakantie ga, maar ik ga ook gewoon zwemmen. Goed schoonmaken daarna (:

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:43

@ Love_western
Of je 'm nu al hebt of over 5 weken maakt opzich niet zo veel uit. Als je nog even wacht heb je misschien minder kans op een ontsteking of iets, dus ik zou wachten. :j Maar ik ken het gevoel wel hoor, dat je hem het liefste direct laat piercen! :P

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:45

love_western schreef:
Grr het kriebelt zo om morgen al een helix te zetten.
Maar ga over 5 week naar amerika en natuurlijk zwemmen.
De 1 zegt dat kan prima. En de ander zegt dat ik beter kan wachten tot na de vakantie.
Wat zouden jullie doen?

Met een navelpiercing o.i.d had ik gezegd, even wachten tot na de vakantie, maar ik denk dat een helixje wel zal meevallen wbt het zwemmen enz :)

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:59

KoetJJs schreef:
Weet iemand toevallig hoeveel mm een lippiercing is? :=
Ik heb met m'n werk overlegt, en mag wel een retainer piercing in, maar dan moet ik natuurlijk wel weten hoeveel mm die moet zijn.. (1,2 of 1,6) Want ik ga hem via internet bestellen.

1,2mm :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 22:56

mlc schreef:
@ Love_western
Of je 'm nu al hebt of over 5 weken maakt opzich niet zo veel uit. Als je nog even wacht heb je misschien minder kans op een ontsteking of iets, dus ik zou wachten. :j Maar ik ken het gevoel wel hoor, dat je hem het liefste direct laat piercen! :P

Ik quote 'm even omdat ik 'm niet meer dan aanpassen, maar ik dacht eigenlijk dat het om een navelpiercing ging ipv helix. Niet goed gelezen :o Met helix valt het inderdaad wel mee denk ik hoor ;)

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 23:06

MiSsY_Me schreef:
KoetJJs schreef:
Weet iemand toevallig hoeveel mm een lippiercing is? :=
Ik heb met m'n werk overlegt, en mag wel een retainer piercing in, maar dan moet ik natuurlijk wel weten hoeveel mm die moet zijn.. (1,2 of 1,6) Want ik ga hem via internet bestellen.

1,2mm :)

Oké, dankje :)

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:01

DaisNBenj schreef:
_biondaa: Pijn is voor iedereen anders. Dus dat zal je zelf wel merken hé?! ...
Audi16: Heel mooi die piercing!

Nou, je kan toch minstens een schatting geven? nu heb ik mn antwoord nog steeds niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:35

Tja wat is pijn? Bij mijn navelpiercings vond ik die klem irritant en verder niks niet pijnlijk. Tegelijk 2 MDs laten zetten vond ik ook niet veel aan. Alleen het aanduwen veroorzaakte blauwe plekken en een pijnlijke schouderblad/rug. Maar ik ken ook mensen die een navelpiercing laten zetten afschuwelijk vonden en heel erg veel pijn doen. En ik ben niet bepaald ongevoelig voor pijn, maar het is zo snel gebeurd dat er niet veel te voelen valt naar mijn mening..

Dus misschien vind je er niks aan... of zak je door de grond van de pijn. Kwestie van proberen en niet zeuren, dat hoort er nu eenmaal ook bij als je een piercing wilt!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:44

idinn schreef:
Tja wat is pijn? Bij mijn navelpiercings vond ik die klem irritant en verder niks niet pijnlijk. Tegelijk 2 MDs laten zetten vond ik ook niet veel aan. Alleen het aanduwen veroorzaakte blauwe plekken en een pijnlijke schouderblad/rug. Maar ik ken ook mensen die een navelpiercing laten zetten afschuwelijk vonden en heel erg veel pijn doen. En ik ben niet bepaald ongevoelig voor pijn, maar het is zo snel gebeurd dat er niet veel te voelen valt naar mijn mening..

Dus misschien vind je er niks aan... of zak je door de grond van de pijn. Kwestie van proberen en niet zeuren, dat hoort er nu eenmaal ook bij als je een piercing wilt!

Amen! _/-\o_

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 08:53

En als je even kijkt op google vind je vast ook genoeg antwoorden..maar veel praten er zo makkelijk over tenminste dat had ik met de tongpiercing dat die toch wel even tegenviel.
De navelpiercing was mijn eerste piercing en dat vond ik even een gemene steek die zo over was.
En zo te zien ervaar ik het al weer anders dan idinn :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 09:24

_biondaa schreef:
DaisNBenj schreef:
_biondaa: Pijn is voor iedereen anders. Dus dat zal je zelf wel merken hé?! ...
Audi16: Heel mooi die piercing!

Nou, je kan toch minstens een schatting geven? nu heb ik mn antwoord nog steeds niet ;)

Nee want die kunnen wij ook niet geven ;)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 09:27

MEE EENS!

Wat wil je dat ik op een schaal van 1 tot 10 zeg hoeveel pijn t gaat doen? Het is maar een piercing hoor, geen
operatie waar je open ligt zonder narcose. 5 min en je bent buiten.
Bij mij deed t geen pijn, mijn beste vriendin is flauwgevallen... Dus wat gaat de score worden?!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 11:35

Dames, ik heb dus gister die tongpiercing laten zetten, natuurlijk een dikke zwelling, maar ook ge"irriteerde speekselklieren onder, is dit normaal??

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 11:42

_Inga: Goh... Eigelijk heb ik niet echt een idee wat je bedoelt. Kan je goed eten?
Ik had echt niks last van mijn tongpiercing, ja natuurlijk was mijn tong zo dik dat hij net in mijn mond paste
maar ik stond savonds gewoon in de frituur voor een hamburger ;)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 11:54

Afbeelding

Even een foto voor verduidelijking. Nee gister kon ik echt niets eten, heb echt m'n best gedaan wat weg te krijgen, maar ging gewoon niet. Vandaag voelt het al een stuk beter, dus ga zo even boodschappen doen :) Hijs wel duidelijk 3 keer zo dik, minstens haha!