lelijke_heks schreef:bah ik lijk wel een oude vrouw....
Hence de username
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Gaat dus echt wel flink snel dat tempo/tijd
!
. Gister niks gedaan en goed ingesmeerd met biofreeze (dat spul is trouwens écht een aanrader mocht je pijnlijke gewrichten oid hebben!) en vandaag gaat alles weer top! Had gewoon met m'n stomme kop eigenlijk woensdag niet moeten gaan rennen! Ach..
las hier dat iedereen daar wel erg tevreden over was, heb ook een scan laten maken enzo, maar heb gelukkig geen voeten die naar binnen lopen!
Vandaag net les 2 gedaan, wel heftig hoor! heb het volgehouden, maar begin wel beetje last te krijgen in me kuiten. Mootje schreef:Smudges, hoe klein ben jij? Ik heb een xl broek van mizuno en die zit perfect ondanks mijn smalle taille, dikke benen en korte pootjes!
Mas, was de groep nu weer compleet? Doorstromen naar een hogere groep? Jouw hele groep gaat toch mee met het tempo en afstand?

). Die heb ik nog van een blauwe maandag spinninglessen en zonder zeem is het gewoon een driekwartsbroek?
mijn uitgekozen rondje was veels te groot, dus had er nog 3x3 achteraan geplakt. Dat haalde het gemiddelde flink naar beneden!
Ik ben beniewd hoe ik t vol ga houden