Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waarschijnlijk toch omdat ik ze op jonge leeftijd gehad heb, volgens mij heb je dan toch meer aanleg om ze weer tevoorschijn te toveren? En op zich had ik anderhalf jaar geleden nog bijna-blokjes...MelodyT schreef:Hier ook wat gezondigd gister...en gelijk een kilo eraan!Moet er wel bijzeggen dat ik al 3 dagen niet naar de wc kan.
Ach die kilo krijgen we er wel weer af!
Zoals Maarten 't Hart altijd zegt: "Overal mag ik in bijten, mits ik daarvan flink kan schijten." MelodyT schreef:Klopt maar ik heb dat wel vaker,mijn lichaam moet wennen aan gezond voedsel.Drink nu ook weer thee voor gezonde stoelgang.Ik heb ook heel gouw verstoppingen dus zit er wel een beetje in.
Nueve schreef:Net weer heerlijke warme plakjes appel + kaneel uit de magnetron gehad! Ideaal als 'snoeperij'
MelodyT schreef:Ja die overschakeling duurt meestal een week of 6 en dan kan ik iedere ochtend net na mn ontbijt.
Lijnzaadolie zal ik eens proberen!
niet uitgenodigd voor het diner, dat maakt het nog lastiger. Nu dus even aan ontbijt/lunch met cherrytomaatjes, radijsjes en droge crackers. Eigenlijk best lekker. Vreet de laatste tijd sowiezo kilo's aan worteltjes en tomaatjes... Groentegebrek zal ik niet hebben!
Normaal eet ik yoghurt met muesli als ontbijt.
Dan ben ik niet te pruimen...
), pas dan vertrouw ik erop... 
Is gewoon te lekker, hou me dan ook echt niet in
gewoon de dag erna niet op de weegschaal, 2/3 dagen later weer wel. 
Daar zijn immers wel meer kreupelen, die er ook niet om thuis blijven...