Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 18:21

Maar het ligt er toch ook aan hoeveel gram het per extension is, als het per extension 1 gram is is 100 inderdaad voldoende, maar de extensions van ebay zijn maar 0,5 gram, dus moet je er meer hebben voor hetzelfde effect.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 18:47

ik heb nu ook wax extentions in 150 stuks

en die van ebay zijn nog onderweg 200 stuks is ook totaal 100gr, maar dat zou voor mij eigenlijk ook betekenen dat het te dun uit zou gaan vallen?

of zie ik dat nu weer verkeerd

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:03

Hier is vast wel iemand die mij kan helpen.
Ik heb vrij dun haar, heel erg stijl en glad ook. Ik heb weave gehad, maar dat kon je zien zitten en ik heb ook losse extensions gehad, maar ook die kon je zien zitten (en deze klitten ontzettend, waardoor mijn eigen haar uit begon te vallen...).
Weten jullie misschien iets wat voor mij wel mogelijk is?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:04

CarmN schreef:
Hier is vast wel iemand die mij kan helpen.
Ik heb vrij dun haar, heel erg stijl en glad ook. Ik heb weave gehad, maar dat kon je zien zitten en ik heb ook losse extensions gehad, maar ook die kon je zien zitten (en deze klitten ontzettend, waardoor mijn eigen haar uit begon te vallen...).
Weten jullie misschien iets wat voor mij wel mogelijk is?

Clip in?

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:06

@Focussed: Ik denk dat je dat ook zal zien, als het überhaupt al blijft zitten. Gewone speldjes blijven ook haast niet zitten in mijn haar.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:07

Dan blijft er niet veel over vrees ik. :D

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:08

Ik heb wel eens gehoord van een soort bandje met haar, een soort visdraad ofzo, waar haar aan vast had. Kent iemand dat?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:13

Shantal, dat ligt eraan hoe zwaar de extensions die je nu in hebt zijn. Als die 1 gram zijn is het misschien wel wat minder vol.
Carmn, Dan moet je even zoeken op flip ins, zo heet dat.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:13

CarmN schreef:
@Focussed: Ik denk dat je dat ook zal zien, als het überhaupt al blijft zitten. Gewone speldjes blijven ook haast niet zitten in mijn haar.

Speltjes blijven bij mij ook niet zitten, maar clip in prima. Als je goede kwaliteit clipjes hebt blijft het zitten, zit namelijk erg strak en er zit bij de meeste ook een siliconenstripje waardoor je haar er niet uit kan glijden..

Met dat visdraad is een Flip in.. Persoonlijk vind ik dat niet mooi.. Je kan er maar 1 dragen dus je hebt 1 mat waardoor je een heel onnatuurlijk effect hebt.. En ze zijn ook nog eens heel duur (voor imo weinig haar ) %)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:17

Ik wil er laten zetten met invlechten en ringetjes, maar het is zo duur in belgie.
Clip ins, slapen jullie ermee? Dragen jullie het elke dag

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:19

Clip in slaap ik niet mee, lijkt me ook niet prettig en snel klitten.
Ik draag ze wel erg vaak. Indoen is een kwestie van 5 minuten en uitdoen kost me nog geen 30 seconden :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:21

Ok, ben echt aan het twijfelen ik wil erg lang haar, en de ringen is gewoon om de paar maand 15 euro.
Maar het beginbedrag is wel 330

Afbeelding

mijn haar nu

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:22

wow wat duur... ter voorbeeld mijn Luxy's waren 89 euro... 100% Remy haar 120 grams.. eenmalig bedrag :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:23

ja ik zou vier rijen haar nodig hebben

Maar bij jou bv als je ze niet indoet heb je gewoon dunner haar, ik vind vrij raar als iemand kort en lang haar heeft. En ik doe aan catch wrestling (amerikaans show wrestling) zouden clip ins dat overleven

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:27

lesilla schreef:
ja ik zou vier rijen haar nodig hebben

Maar bij jou bv als je ze niet indoet heb je gewoon dunner haar, ik vind vrij raar als iemand kort en lang haar heeft. En ik doe aan catch wrestling (amerikaans show wrestling) zouden clip ins dat overleven

Haha het boeit mij niet zo veel of ik de ene keer dunner haar heb dan de andere keer, ik vind het geld voor vaste extensions gewoon te veel :j
Maar ik neem aan dat je je haar niet los hebt bij het worstelen of wel? Anders doe je ze uit of hou je ze in en vlecht je ze in.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:29

ja daarom dan vind ik het niet zo erg, maar dat kort en dan lang haar vind ik vreemd.
Ja het is de bedoeling dat het los gaat zijn

Maar vind het ook erg veel geld voor haar :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:32

haha ja bij jou is het verschil natuurlijk wel erg groot, bij mij valt het minder op :P

Wat je ook kan doen is wat Neroo heeft gedaan.. Luxy's gekocht en daar vaste waxextensions van laten maken! Scheelt je heel veel geld :j

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:34

Ik heb ook 200 micro's besteld, ook 100gram.

Maar zie bij mij niet zoveel problemen, ik heb dun en weinig haar.
Als je dat staartje van me ziet, van me eigen haar :+ .. A got, het is gewoon zielig :')

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:53

Vaste extensions of de clip ins schelen inderdaad ontzettend veel qua kosten!

Mijn zus gaat komende zaterdag extensions laten zetten (een soort van waves geloof ik) en dat was geloof ik 225 euro inclusief zetten en in model knippen.

Ik heb een paypalrekening aangemaakt, en vandaag het bedrag voor de luxy's erop gezet, dus als het goed is kan ik daar over 4 dagen ofzo mijn luxy's mee bestellen!! ben heel benieuwd..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:06

CarmN schreef:
Ik heb wel eens gehoord van een soort bandje met haar, een soort visdraad ofzo, waar haar aan vast had. Kent iemand dat?

ja, een flip-in haardeel :j
die heb ik uitgeprobeerd voor iemand z'n extension webshop, om te kijken of het wat was. Op zich niet erg slecht, je verliest er geen enkele eigen haar mee.
maar je kan dus maar 1 deel in, (met clip ins zet ze ze boven en onder elkaar in, nu heb je maar 1 haardeel) dus als je eigen haar erg dun is zie je waar het haar begint, omdat het daar gewoon ineens een stuk dikker is. Ook ging het draadje na een halve dag dragen iets in m'n huid snijden, maar dat kan ook komen doordat ik een zeurpiet ben :')

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 10:53

CarmN schreef:

Flip in hair is dat, zoek het maar eens op.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:07

Focussed schreef:
ter voorbeeld mijn Luxy's waren 89 euro... 100% Remy haar 120 grams.. eenmalig bedrag :P

Maar die moet je steeds opnieuw elke morgen erin zitten ík vind dat echt heel irritant. :')
En het resultaat is nooit zo als bij losse extensions.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:29

xSOULSISTER schreef:
Focussed schreef:
ter voorbeeld mijn Luxy's waren 89 euro... 100% Remy haar 120 grams.. eenmalig bedrag :P

Maar die moet je steeds opnieuw elke morgen erin zitten ík vind dat echt heel irritant. :')
En het resultaat is nooit zo als bij losse extensions.

Ik vind het even mooi als bij even extensions ;) Zeker als je een pakket hebt met 10 wefsts...
En bij mij zie je zelfs nog minder overgang als bij jou terwjil jij vaste extensions hebt.. dus vaste extensions zegt niets over of het mooier wordt.

Maar je kan ok van je Luxy's losse extensions laten maken , dat bedoelde ik meer :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:05

Maar jou haar is super lang dan heb je minder snel overgang, daarom vind ik dat het perfecte haar voor clip ons!
Zit nog in dillema wat te doen, ga het eens bespreken met de mama :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:12

Volgens mij is Emily's en mijn haar even lang :D :P