Zo fijn zeg !! en nu hopen dat het goed blijft gaan !
raket
Geplaatst: 29-09-11 10:00
Hallo, de titel is niet helemaal op mij van toepassing, want ik ben een gelegenheidsdiabeet. D.w.z. dat ik elke prednisonkuur aan het sukkelen ben met de glucoses en de rest van de tijd helemaal niet.
Nu kom ik even binnengevallen met een vraag. Want het was dus alweer een jaar geleden en ik heb opeens een beetje ruzie met de one touch verio. Misschien dat 1 van jullie die heeft? De Online gebruiksaanwijzing krijg ik niet meer geopend. Ik heb nu gemeten met een (antiek apparaat, maar daar zijn geen stripjes meer voor......)
Straks even kijken of ik met mijn connecties een diap vpk kan bellen.
suikermeisje
Geplaatst: 29-09-11 10:23
meikemarieke blijkbaar zijn er meer rotziekenhuizen... zit namelijk in Tiel.. geloof dat er weinig in de buurt is waar ik heen zou kunnen, heb komende 4 jaar wel gratis OV dus wat dat betreft zou het wel kunnen.
@raket: ik heb ook een verio, maar dat ding is zo simpel, daar heb je toch niet echt een gebruiksaanwijzing voor nodig? wat wil je weten?
raket
Geplaatst: 29-09-11 11:52
Ik kwam niet uit het hoofdmenu bij het aanzetten. Ik ben gewend dat je een apparaat eerst aan moet zetten voor een meting. Maar dat gaat bij deze niet, dan kan je namelijk alleen in het hoofdmenu en niet bij het testgedeelte. Ook als je er een stripje insteekt niet...........
Inmiddels is het opgelost. Voel me wel een beetje een . Niet aanzetten, gewoon stripje er in..... Maar toch bedankt. (als je weet dat je hem NIET moet aanzetten istie best simpel ja)
KellyG
Geplaatst: 29-09-11 12:03
ik had de 1e keer moeite met bloed aanbrengen op het stripje...... (had ervoor een one touch ultra, dan is het best ff puzzelen en had precies een stripje wat het bloed niet makkelijk opzoog)
raket
Geplaatst: 29-09-11 12:39
Dat vond ik dan weer wel meevallen, maar ik heb even in de thuiszorg gewerkt en wel 10 verschillende apparaten in mijn handen gehad... Ach ja, het is weer goed gekomen....
ik heb alweer de prikpen van mn accucheckmobile kapot...... is al de 2e keer! Heb nu van de apotheek een accucheck softclix classic gekregen, wat een rotding.....
Pomp kapot hier. Omdat ik Spanje woon, maar de pomp nog in Nederland heb gekregen, moet vervanging uit Nederland komen. Ja hoor, niks 24 uur zoals beloofd toen ik ging verhuizen. Maandag op z'n vroegst. Jippie ....
Ik ga inderdaad gewoon een paar dagen spuiten. Even kijken hoe langwerkende insuline uitpakt, ik heb al bijna 9 jaar niet gespoten. Komt wel goed hoor
tootje71
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-11 14:37
Vanmorgen weer fysio gehad ivm mijn schouder , jemig wat een marteling was dat !
Maar goed heeeel langzaam gaat het steeds beter , schouder doet minder zeer heup is ook goed na de spuit die erin is gezet dus ik zo lekker met een bakkie thee buiten zitten en van mijn knollie's genieten...
Wat een zalig weer ! alleen jammer dat mijn suiker zo hard zakt als het warm is nu loop ik weer de hele dag te eten....
Morgen uit eten want dan ben ik 12 jaar getrouwd dus van lijnen komt voorlopig niets
Hey Tootje Van Harte gefeliciteerd met je 12 jarig jubileum!
Ben vandaag weer licht aan het werk gegaan 3 uurtjes.. Ging goed moet alleen wat minder spuiten.. in het ziekenhuis deed ik niks en nu wel weer. Aanstaande maandag 20 weken echo zin in!
kom net uit het ziekenhuis, en de internist stond eigenlijk te kijken van mn bloeduitslagen ik ben zelf een jaar of 7 aan het 'rommelen' geweest, maar alles was in orde en de waarde van mn hba1c had eigenlijk op 53 moeten zitten en ik zat op 56, maar volgens haar was dan vele malen lager dan dat ze verwacht had....... en ik zat me het hele weekend druk te maken, valt een hele grote last van mn schouders..... hahahaaa
ga wel over op andere nachtinsuline, levermir..... meer mensen hier deze variant?
ik heb nu kolidraten ratio gehad van week en ga mee ana slag.. dit is dna laaste voor de pomp dan komt. ondertussen ga ik ook revalideren.. dus word erg druk komende maanden.. ik hoop allemaal ter voordeel van alles
Kentaro
Geplaatst: 03-10-11 13:21
Tootje, nog gefeliciteerd!!! Leuke avond gehad??
Ik heb ook de levemir. Gaat eigenlijk prima. En wat super dat je waardes zo goed waren!!!
meikemarieke
Geplaatst: 03-10-11 16:09
Goed bezig Kelly! Tootje nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit ) Enne irritantje, het zijn koolhydraten Ik mag donderdag weer naar de oogarts voor controle
Ja gedaan , maar ik stond al niet lekker op en dacht dat het een soort griepje was maar helaas heb dus lange tijd met een veelste hoog suiker gelopen, moet zeggen dat ie nu weer stijgt heb de pomp al nagekeken maar kan niets geks vinden....