Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:38

Goeiesmorgens ..

Jaan en Fanneke beterschap!
Op wat voor 'n vacatures solliciteer je WenK?
Marjo, wat ben jij lekker bezig! Spinning is pittig heb ik gemerkt, haha! Nub af en toe heerlijk weer om flink rondje met de hond te doen.
Sakkia&Bommetje ook succes vandaag!

Paardrijden ligt hier nogal stil (door weersomstandigheden, bak onbruikbaar etc.), vanavond (en/of) morgenavond weer 'n rondje hardlopen!

edit: aangenaam Scooby :D

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:40

Directie-secretaresse en/of office Manager... :j

Heerlijk weer? Hier komt het af en toe met bakken uit de hemel. Jammer is dat, maar goed. Gister was het heerlijk en ben ik op mijn gemakje naar stal gefietst (15 km e.r.) om voer klaar te zetten voor Lis. Lekker in het zonnetje, was echt even lekker hoor.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:44

Scoob, ssssjjjjt, niet teveel over huishoudelijke taken praten. Heb morgen zo'n dagje... stofzuigen, dweilen, schoonmaken, bezigheidstherapie verzinnen voor de kids, boodschappen doen etc. En het poezebeest wegbrengen en ophalen, die gaat morgen onder het mes, zodat er geen kleine poezels meer kunnen komen. Ze is nu een half jaar en wil heeeeeeeel graag naar buiten, met het mooie weer wat er straks weer aankomt, wil ik ook graag de tuindeur kunnen opzetten zonder poes op te sluiten.

Zo eens kijken wat ik morgen voor lesje mag gaan lopen, nr. 4 van de 15 km :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:45

Ooooh wat sielugh voor de poes... :D Nee hoor, heel verstandig en groot gelijk...

Bom morgen weer lekker lopen, heb wel zin in vanmiddag, ben natuurlijk van het weekend niet geweest... :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:05

Oef, morgen een pittig lesje, 10x2 min matig/wedstrijd-tempo daartussen 2 min wandelen. Loop liever 30 min aan een stuk dan 10x2. Maar het is wel goed voor de snelheid, conditie en uithoudingvermogen, i know :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:12

_O- Bom, als je thuis bent ben je weer zo tevreden met jezelf! Ga daarvoor!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:25

Wat gaan jullie hard :oo Zal vanmiddag even bijlezen. Zit nu bij m'n garnalen, die bestudeer ik voor m'n eindscriptie van m'n bachelor. Voor sommigen misschien suf, maar ik vind 't interessant :P

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:27

Tara, Garnalen?! Wat is de bedoeling daarmee dan? Succes in ieder geval! +:)+

edit: o en WenK, ik zit op m'n werk doorgaans tegenover de directie-secretaresse en dat lijkt me 'n onwijs leuke baan, maarre .. wel hectisch :) .. succes met solliciteren in ieder geval! (je zit geloof ik een beetje uit de regio, dus m'n ogen open houden hier voor je, zal wel niet zoveel zin hebben)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:30

Weet niet wat jouw regio is Elise?

Directiesecretaresse is enorm leuk! Zeker als je een beetje een leuke baas hebt! Dat is wel lastig hoor, zonder die klik is het echt 'werk'.

Garnalen Tara? Wat doe je voor studie dan?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:32

Garnalen bestuderen????? :wow: Die zijn om op te eten, eerst gekookt in witte wijn en dan even bakken met heul veul knoflook :9

Tara, wat doe je voor studie als ik vragen mag? Schieuwnierig ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:33

Niet zulke lekkere dingen zeggen Bom, ik probeer me weer een beetje in te houden!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:38

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:39

Ik weet dat het een leuke baan is want ik ben het zelf ook. Zeker nu ik meer taken erbij heb en ik ook mensen van de "werkvloer" een beetje meer tref en dus ook meer in het onderwijs terecht kom vind ik het nog leuken en vanaf 1 feb wordt het nog beter want dan komt mijn favo manager terug op zijn oude functie (is een poosje weggeweest) en dan mag ik hem ook gaan ondersteunen. Hij reageerde zelf ook super leuk toen ik het hem vertelde enook zijn huidige managementassistente vertelde mij dat hij het echt heel erg leuk vond :+

Oh jakkiebah garnalen :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:41

Oh, dat is wel superleuk Sak!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:46

WenK, Nijmegen/Arnhem :Y)

Sakkia, dat klinkt als 'n erg leuke baan!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:51

Ohw ja, das ver weg voor mij... :D

Zo, nu nog ff wachten tot het 13 uur is en dan lekker naar stal.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:53

Het is ook heel erg leuk hoor, maar er zitten zeker ook nadelen aan. Het verdient K*T :+ Maar ik heb wel weer enorm veel vakantie :+ 5 weken zomervakantie *\o/* Das gewoon meer dan een maand niks doen en toch betaald krijgen :D En een flinke eindejaarsbonus. In oktober nog extra geld.
En het is een trage en logge organisatie maar ik denk dat dat met heel erg veel van dit soort organisaties zo is.
Ik kom uit de financiële wereld, hypotheken e.d.. Heel snel en glad :+ En na 3 jaar kan ik nog steeds niet wennen aan die non-commerciële houding hier :+ Mensen zijn allemaal heel makkelijk.
Mensen vragen een middag vrij omdat ze naar de kapper moeten bijvoorbeeld.
Komen om klokslag 8 uur en gaan om klokslag half 5 (of nog eerder :+ )

Die laatste twee zijn wel een beetje overdreven natuurlijk, maar even voor het beeld. Zo ben ik dus totaal niet. Tevens ben ik met mijn bijna 28 jaar hier veruit de jongste :+ Levert weleens een generatiekloof op :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:55

Jammer he, dat het toch altijd wel het een of het ander is... :D

Hypotheken etc is niet echt mijn wereld idd. Commercie vind ik wel altijd weer leuk. Is er voor jouw gevoel helemaal geen commerciele gedrevenheid bij de mensen bij jullie? Ze hebben nu toch ook van die lijsten van goede en slechte scholen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:09

Ja tuurlijk en er wordt ook heel erg hard gewerkt om dat beter te krijgen hoor, maar er is zoveel burocratie, formuliertje hier, lijstje daar. Beetje de paarse krokodil ;)

Weet je............. Ik ben bijna jarig en weet je wat ik heb gevraagd *tromgeroffel* IKEAbon :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:11

Ja, dat kan ik me wel weer voorstellen. Heeft denk ik ook wel te maken met de grootte van de organisatie. Jammer is dat, want juist die dynamiek zorgt er m.i. voor dat je continue kwaliteit kunt bieden, mede door innovatie. En een stuk burocratie gaat dat tegen...

Haha leuk toch! Hebben jullie nog verhuisplannen of staat dat in de ijskast?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:12

WenK schreef:

Met of zonder peerd?

En onder voorbehoud want dat weekend vieren mijn mams en haar vriend ook hun verjaardag.

Ik ben project assistent bij de Gemeente, ben vroeger dir.secretaresse geweest maar wilde inhoudelijk meer doen. Hier verdient het ook geen fluit maar wel veel vrije dagen, goede opleidingsmogelijkheden, flexibele werktijden dus ach... ik vind het wel best. En gedreven collega's die allemaal een duurzame woonwijk willen bouwen, dat werkt erg motiverend :j

Sas, alvast gefeli ennuhhh nix mis mee hoor, met IKEA ;) Ons halve huis bestaat uit IKEA meubels/spulletjes :D Heerlijke winkel, ben er al te lang niet geweest. Alleen mijn portemonnix is er meestal niet zo blij mee :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:19

Ik ben er met peerd... :D Is wel leuk toch, om een keer mee te rijden... :j En is in Leusden, dus je bent er zo...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:51

Nee we gaan eerst niet verhuizen, we hebben net allemaal nieuwe meubels gekocht en sommige geverfd, nu wil ik dus nog wat anders aan de muur vandaar de IKEAbon en anders koop ik er wel waxinelichtjes voor :+

Ik vind het zo jammer dat het zo vaak hetzelfde is bij de IKEA :o

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:12

Zo, ochtend al overleefd, al ist maar net an...Hoest me verloren, heb sexy stemmetje ;) en ook wat koorts; zat vlak voordat ik naar t werk ging op 38, heb normaal 36,8.... :o Nou ja, vanmiddag nog middagje zweten in de gymzaal en erna nog vergadering, maar als het meezit lig ik om 17u in bed! :O

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:13

Zo, ik kom ook mijn bed uitrollen, vaatdoek is er niets bij. :n
Wat gaan jullie snel zeg! Gelukkig alle tijd om bij te lezen ;)

@Jaan, jij ook ziek? Ik heb dezelfde symptomen, kijk je uit met zweten, als je al koorts hebt? Is gevaarlijk hoor.
@WenK, wat leuk, en je staat in het smoelenboek! :D

Rense dames! Ik duik op de bank!