Laat je de basis wel goed opdrogen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van.
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodigdaar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.
Klinkt wel goed, zal eens kijken.Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik.
Menino schreef:Fiffill schreef:Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van.
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodigdaar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.
Klinkt wel goed, zal eens kijken.Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik.
het is opzich niet onnuttig je huid te reinigen, ookal gebruik je geen make-up... Er gaat toch vuil zitten in je porien ed.
Maargoed, als je geen problemen hebt verder met je huid snap ik dat je er geen moeite ingaat steken.
Mirjamsel schreef:Ik bedoel dat ik vaak wel tot mijn wenkbrauwen smeerHet spul is toch niet duur en ik doe er lang over, dus dat kan wel
Laat je de basis wel goed opdrogen?
Roosch schreef:Fiffie, groen zou ik zelf niet doen, vind dat bij groene ogen vaak vloeken. (en blauw bij blauwe ogen)
Ik denk dat bruin en grijs je erg mooi zou staan maar niet te donker.
Bij rood haar zou ik ook geen roze/paars pakken nee.
Ik gebruik zelf bijna nooit een basis. Alleen m'n dagcreme en af en toe een lading foundation waardoor de oogmake up beter blijft zitten.