Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:22

Ik bedoel dat ik vaak wel tot mijn wenkbrauwen smeer :P Het spul is toch niet duur en ik doe er lang over, dus dat kan wel :P
Laat je de basis wel goed opdrogen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:24

Fiffill schreef:
Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van. :')
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodig ;) daar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.

Klinkt wel goed, zal eens kijken. :j Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik. :P

het is opzich niet onnuttig je huid te reinigen, ookal gebruik je geen make-up... Er gaat toch vuil zitten in je porien ed.
Maargoed, als je geen problemen hebt verder met je huid snap ik dat je er geen moeite ingaat steken. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:35

Menino schreef:
Fiffill schreef:
Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van. :')
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodig ;) daar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.

Klinkt wel goed, zal eens kijken. :j Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik. :P

het is opzich niet onnuttig je huid te reinigen, ookal gebruik je geen make-up... Er gaat toch vuil zitten in je porien ed.
Maargoed, als je geen problemen hebt verder met je huid snap ik dat je er geen moeite ingaat steken. :)

:D ;)

Mirjamsel schreef:
Ik bedoel dat ik vaak wel tot mijn wenkbrauwen smeer :P Het spul is toch niet duur en ik doe er lang over, dus dat kan wel :P
Laat je de basis wel goed opdrogen?

Goed lezen, ik gebruikte dus geen basis, daar vroeg ik juist naar. :+

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:47

Ik maak me zelden op, alleen voor een uitje of iets dergelijks maar dan expirimenteer ik ook graag:

Voorbeeldjes niet de mooiste maar heb niet van alles foto's natuurlijk en ik heb groene ipv blauwe ogen......

Vind ik zelf wel mooi alleen jammer van de eyeliner in een ooghoek... die is net niet helemaal mooi zie ik.
Zo maak ik ze wel vaker op....
Afbeelding

Naturel look
Afbeelding

Wat heftigere kleuren rose met paars maar door uplouden zijn de kleuren lichter geworden, was een expirimentje
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Iris1702 op 27-12-10 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:48

Wat ik zelf ook een fijne bais vind is de foundation van Vichy.

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:52

hey iris ook al hier hahha!!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:52

He jij ook zie ik hahaha ahum off topic....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:57

Staat je goed!
Jij hebt groene ogen dus? Wat staat nou goed bij groene ogen? Ik heb zelf groene oogschaduw, dat staat erg mooi, maar misschien dat er nog andere mooie kleurtjes zijn... helaas gaat er zo weinig samen met mijn haar. ;)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:58

Tnx!! :D

Paars/ roze/ bruin tinten/ goud/ zilver
maar ook bv oranje
Laatst bijgewerkt door Iris1702 op 27-12-10 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:59

Dat bedoel ik dus, zo'n beetje alles wat vloekt bij rood haar. :')

Bruin zou nog wel kunnen. Zilver ook. Goud staat me niet zo, en roze, (veel tinten) paars en zeker oranje moet ik écht niet hebben. :Y)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 28-12-10 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:00

Nee hoor.... pastelkleuren hoeven helemaal niet te vloeken........
bv lila of zacht roze

en bruintinten en goud vloekt al helemaal niet
Laatst bijgewerkt door Iris1702 op 28-12-10 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:01

Geloof me, het staat me niet. :Y) Heb 't wel vaker geprobeerd, ook met kleding. Staat gewoon niet mooi. :n
Edit; ik had mijn bericht nog ge-edit. Goud staat me ook niet mooi, zilver en brons wel. :)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 28-12-10 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:01

Misschien even wennen??

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:03

Fiffie, groen zou ik zelf niet doen, vind dat bij groene ogen vaak vloeken. (en blauw bij blauwe ogen)
Ik denk dat bruin en grijs je erg mooi zou staan maar niet te donker.
Bij rood haar zou ik ook geen roze/paars pakken nee. :D

Ik gebruik zelf bijna nooit een basis. Alleen m'n dagcreme en af en toe een lading foundation waardoor de oogmake up beter blijft zitten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:04

Nou ik was niet de enige die het niet zo'n goed idee vond toen ik het probeerde :P sowieso heb ik zelf een redelijk grote hekel aan roze, da's sowieso al niks voor mij... héél lichtroze kan ik nog wel hebben, maar het moet echt nét de juiste tint zijn. Meeste ziet er gewoon niet uit. :n Los van het feit dat ik het een verschrikkelijke kleur vind. :Y) Ik denk toch dat ik het bij groen en bruintinten hou. Zo vaak draag ik toch geen extra make-up buiten mascara. :)

Soms gaat roze en paars nog wel, maar dat ligt echt heel erg aan de tint. Oranje en geel moet ik gewoon echt niet aan beginnen. :P

Roosch schreef:
Fiffie, groen zou ik zelf niet doen, vind dat bij groene ogen vaak vloeken. (en blauw bij blauwe ogen)
Ik denk dat bruin en grijs je erg mooi zou staan maar niet te donker.
Bij rood haar zou ik ook geen roze/paars pakken nee. :D

Ik gebruik zelf bijna nooit een basis. Alleen m'n dagcreme en af en toe een lading foundation waardoor de oogmake up beter blijft zitten.

Groen vloeken? Nee. :n Het stond juist heel erg mooi. Zeker in combinatie met mijn haar. :j
Maar misschien dat het aan het groen van je ogen ligt? Als ik de ogen van Iris1702 (bijvoorbeeld) vergelijk met die van mij zijn die van mij een stuk groen/geler.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:09

Ik heb hier een heel licht soort beige... Het valt haast niet op dat je oogschaduw op hebt maar toch geeft het je ogen net dat beetje meer, nu heb ik wel donkerbruine ogen.. :) Maar Paige van charmed had ook heel vaak die kleur op... :) Het vloekt iig niet met rood haar.. :) En het lijkt me sterk dat het zou vloeken met je groene ogen gezien het echt gewoon net een tintje lichter is dan je eigen huid.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:10

Ja, dat vind ik ook wel mooi :j valt ook niet zo op maar laat je ogen net wat meer spreken. Gaat denk ik wel met alle kleuren idd.
Ga gewoon morgen nog eens langs de winkel, eventjes wat spulletjes zoeken. :) Scheelt dat we hier praktisch alle winkels hebben.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 28-12-10 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:12

Donkergroene oogschaduw lijkt me wel mooi bij jou, F! :j
Afbeelding
Zoiets vind ik wel mooi.

Dit niet
Afbeelding
en dit ook niet
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:13

Roosch, ik zal me morgen anders wel even opmaken (met groen), dan krijg je een foto. :D
Die laatste 2 vind ik ook niks. :o

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:13

huidskleur met een klein beetje glinsters, vind ik bij iedere oogkleur eigenlijk mooi...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:14

Das goed, Fif. :D

Het is dat mijn portretlens kaduuk is maar anders had ik ook wel wat gepruts op de foto gezet.
Vind jouw zelfportretten altijd erg mooi.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:15

Overigens is die oogkleur ook gewoon echt heel erg lelijk (fake) gedaan bij die laatste twee, dat scheelt denk ik ook een hoop. :')

Edit; ik heb geen portretlens, kitlens for life :Y) helaas zit ik niet zo ruim in de centjes voor dat soort dingen op het moment. En dankje. :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:16

Ik heb mij eens oplaten maken bij Douglas met dit als resultaat:
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:17

Jammer dat de foto niet zo duidelijk is, is dat blauw of lijkt dat maar zo?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:18

Ik heb me ook een keer laten opmaken bij een tentje van Lancome.
De smokey eyes waren nog redelijk, maar daarbij hadden ze mijn lippen echt dieeeeep donkerrood gemaakt en dat is zo lelijk bij mij. Dat ziet zelfs een kind nog.

Bij een fotoshoot hebben ze me ooit best mooi opgemaakt, wat een beetje heel veel make up toch kan doen..