Puisten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:15

@ dressagelady: Wat vind jij er niet fijn aan als ik vragen mag? :) Mijn huid reageert er goed op! En hij is lekker goedkoop, ben ik eigenlijk ook wel heel blij mee haha.

@ rebeccaa: zo moet je ook denken, denk ik haha. Hoe meer ik me druk ga maken om m'n huid als die weer eens wat erger is hoe vervelender ik het ga vinden.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:15

Kreeg er een hele rare huid van haha, vond m ook te dik en trok niet lekker in bij mij :) gebruik nu gewoon olaz en die is voor mij fijn (heb ook een droge huid)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:26

Ik meld me :D
bah, sinds een tijdje ineens super veel last van een heleboel kleine puistjes op mn voorhoofd :(
Ik doe sinds een tijdje ook reinigen elke avond een mengseltje van water een zeezout, meer mensen die dat doen? Of willen jullie meer uitleg :)) ? Het zorgt iig wel voor zachte wangetjes <3

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:43

@ dressagelady: oh dat kan natuurlijk wel, aangezien jij een droge huid hebt en ik eht een normale met een beetje vette T zone enzo (hoe ik dan zo erg kan glimmen weet ik ook niet) en bij mij trekt die heel goed in ! :)

@ Klis: krijg je daar niet een ontzettend droge huid van van die zeezout :o ?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:51

xAylie: nope, totaal niet. Ik heb sowieso al best een vette huid, maar dit maakt mn huid alleen maar zacht! Het schijnt ook bij een gevoelige huid gewoon fujn te werken. Je smeert daarna ook gewoon nachtcreme/moisturizer.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:07

Oh, nou als het voor jou fijn werkt. :)

Ik hou het even bij m'n eigen producten, ben te bang dat m'n huid ervan op hol gaat slaan haha. :o

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 01:08

Tja het is geen wondermiddel, maar wel lekker puur natuur :D
Weet iemand of Zwitsal op gezicht done is? Ik heb het net gesmeerd na mn zoutreiniging en ik moet zeggen het voelt best lekker :))

Edit: ik zie net op de pot staan dat het ook het gezichtje van de baby zacht houdt, dus dit wordt mijn nieuwe nachtcreme ^^

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 06:24

Ik gebruik ook altijd zwitsal, om te wassen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:00

dressagelady schreef:

Wat gebruik je er dan voor? Welke zwitsal dus? :))

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:58

Ik gebruik ook weleens zwitsal zeep om m'n gezicht te wassen :j maar meestal m'n wash off :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:01

Rebeccaa schreef:
dressagelady schreef:

Wat gebruik je er dan voor? Welke zwitsal dus? :))

Zeepvrije wasCREME, heel fijn!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:00

Die gebruik ik ook altijd omdat ik een erg gevoelige huid heb en bijna nergens tegen kan. Er is ook nog een van de kruitvat die ik zonder problemen kan gebruiken.

Wat ik ook wel een aanrader vind is de dag en Nachtverzorging van Lois Widmer. Deze is ook niet zo duur, 9 euro. Super fijn om snachts op te doen.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:00

Ik slik trouwens ookal 1 a 2 weken vitamine E tabletten (voor de bloedsomloop, huid, haar en nagels) maar daar ga ik misschien mee stoppen want ik heb er misschien een soort van allergische aanval van gekregen. :(

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:58

Ik blijf er toch bij dat de grote klis capsules echt geweldig werken. Die gebruikte ik vorig jaar ook en toen ging het ook zo goed. Nu ook maar weer en het is vele malen minder geworden!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:07

Nu ik ontdekt heb dat paprika's nog meer vitamines bevatten dan een sinaasappel heb ik besloten nu iedere dag een rauwe paprika te eten :')

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:25

dressagelady schreef:
Nu ik ontdekt heb dat paprika's nog meer vitamines bevatten dan een sinaasappel heb ik besloten nu iedere dag een rauwe paprika te eten :')

enne werkt het bij jou ook tegen de puisjes???

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:26

ik meld me ook. ik dacht dat ik door het leven kon als puistloze puber maar begin 3de klas heb ik ze toch gekregen. m'n hele voorhoofd zit vol met bultjes, wat werkt nou het best?

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:20

MyLittleLove schreef:
ik meld me ook. ik dacht dat ik door het leven kon als puistloze puber maar begin 3de klas heb ik ze toch gekregen. m'n hele voorhoofd zit vol met bultjes, wat werkt nou het best?

Wat bij mij heel erg helpt, behalve als ik ongesteld ben is mijn gezicht reinigen met rozenwater en teatree lotion van de kruitvat en daarna een beetje nivea bodylotion in een blauwe fles, als dag/nacht crème zeg maar :) Mijn huid was voor mijn doen erg zuiver op een paar kleine bultjes na, maar nu ben ik ongesteld geworden en zit ik weer helemaal onder :(

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:29

Esmeralda schreef:
dressagelady schreef:

enne werkt het bij jou ook tegen de puisjes???

Ga ik binnen nu en een maand hopelijk ontdekken! :) Mijn huid was afgelopen weken heeeelemaal glad en egaal, nu is het weer een groot drama! :(

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:33

Ik zit hier eigenlijk al heel lang mee te lezen omdat ik ook heel de tijd problemen met mijn huid heb. Volgens mij begint het nu eindelijk een beetje minder te worden -klopt af- . Ondertussen heb ik al van alles geprobeerd.
En wat nu lijkt te werken is best wel veel. Namelijk:
Ochtend: milde reiniging melk van the body shop. Dan slakken gel en daarna een tea tree hydraterende dag creme/lotion ook van the body shop
middag: slakken gel
Avond: tea tree reiniging gel en tonic dan weer slakken gel en voor ik ga slapen doe ik pure tea tree op probleem gebieden en zinkzalf op grotere onderhuidse bobbels.
En dan 1 keer per week scrub ik met neem himalaya ofzo, en daar ook een masker van. En af en toe stoom ik ook nog.
En verder neem ik nu ook vitamine E pilletjes. Zelf zie ik nog niet heel veel verbetering maar dat kan ook zijn dat ik te kritisch kijk _O-
Mensen waarmee ik dagelijks omga zeggen wel dat ze duidelijk verschil zien, dus laten we het hopen..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:18

Pernill ik weet natuurlijk wat je doormaakt. :)) :(:)

Mijn huid is nu oke.. eigenlijk ben ik er best tevreden mee, en ik denk dat er heel wat mensen zijn met een ergere huid die mijn huidje zouden wensen. O:) Maar het kan natuurlijk altijd beter haha.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:37

Bij mij is het echt verschrikkelijk ik heb het idee dat ik er maar naar hoef te kijken en er komen spontaan ontstekingen op....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 08:45

Ik had dat ook de afgelopen 2 weken maar het trekt nu volgens mij weer ietsjes bij.. :=

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 09:33

Nivea kan mijn huid niet hebben, vooral mijn voorhoofd word helemaal rood :+ Ik heb nu dagcrème van Olaz, die vind ik wel fijn. Maar met nachtcrème erbij wordt het juist weer erger, dus die gebruik ik niet meer. Vind het altijd zo zonde als ik crème koop en hij werkt niet.:P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:26

Bij mij was het aardig maar nu ook weer mwah.. zal vast komen omdat ik weer ongesteld moet worden.
Ik haat het ZO. :\