Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in het begin leek het allemaal vrij onschuldig en dan ineens al dit met opnames enzo en nutridrankjes enzo... had je zelf denk ik ook nooit verwacht allemaal toen je dit topic opende? vind het wel goed dat je zo goed direct actie hebt ondernomen en het komt vast allemaal wel weer helemaal goed!
heb verder geen ervaring hiermee, dus kan je geen tips geven maar heeeel veel sterkte!
en vind het echt TOP van je dat je zelf al die eerste stappen zo snel hebt ondernomen! heeeel veel sterkte meid!
omdat ie even lief had gedaan, zijn hoofdje op mijn schouder gelegd. Naja, hij kent me nog.. hoop ik, denk ik, weet ik bijna zeker.

pmarena schreef:Superfijne update
Wel een beetje oppassen met dekken hè , dat je geen salami-veulentjes gaat fokken
Zie : [SMP] Waarom zijn shetlanders zo goedkoop

pmarena schreef:Er is echt een overschot aan Shetjes , beestjes mogen vaak gratis weg en komen hierdoor niet altijd goed terecht , veel hengstjes vinden geen plekje en gaan dan op transport om in de salami te gaan....
Mensen vinden een veulentje vaak wel leuk , maar op een gegeven moment als hij groter is willen ze toch van het diertje af , en dan moet je maar hopen dat het diertje goed terechtkomt
Er is gewoon veel meer aanbod dan vraag naar Shetjes , en het overschot gaat naar de slacht...
net als jouw hengstje eigenlijk , die heeft dan mazzel gehad , maar het is niet verstandig om er nog meer te maken op dit moment want de kans is groot dat die dan in dezelfde situatie terecht komen : dat ze naar de slacht gaan als niemand ze red.....
Mijne Breezer, zo ga ik hem noemen ipv Billie. hihi.