moonfish13 schreef:Ladypaard: Schop onder je kont en ga de juiste medicijnen zoeken.
Stug volhouden dat het toch niet werkt heeft geen zin. Ik was alles goed zat een paar weken geleden.
Nu ben ik er weer, slik welliswaar om de drie uur overdag medicijnen, maar who cares?
Als ik nou pillen moet slikken om me goed te voelen doe ik dat, kan mij het schelen wat een ander denkt.
Een suikerpatient moet ook om de zoveel tijd spuiten.
mn asperger zit me niet dwars, maar gewoon mezelf. Ik voel me altijd zo dom, en doe steeds dingen fout. En schaam me dan zo erg, en ben dan bang dat anderen heel erg boos zijn. (rationeel weet ik ook wel dat dat niet altijd zo is).
Maar hier helpt geen pilletje tegen, of ze moeten mij een superbrein geven, waardoor ik geen fouten meer maak.
Daarbij komt nog dat mijn lijf niet wil meewerken, naast de extra spanning wordt de luchtvochtigheid weer hoger, wat resulteerd in altijd pijn. naast chronische verkoudheid en oorontsteking zijn nu ook mijn ogen raar bezig. Kan steeds slechter zien, (licht is moeilijk en alles beweegt) en ook nu kunnen ze niet vinden wat het is.
Heb altijd naar een doel toe geleeft, maar mijn doel is aan flarderen gegaan, zonder verder enige toekomstperspectief. En wil dat gewoon niet.
Heb gewoon niks te betekenen hier op aarde. Voel me gewoon op de verkeerde plaats hier. en dus niet levenswaardig. Zie dus niet waarom een pilletje mij zou helpen.
expres even klein