Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon een beetje aan de haarwortels._JL_ schreef:Rebeccaa schreef:Wordt van die shampoo je haar ook minder vet dan?
van yes to carrots?
qua vet vind ik het geen verschil met gewone drogisterijshampoo,
maar het feit dat er veel minder rommel in zit, maakt het voor mij wel de moeite waard.
. __Nathalie__ schreef:Nou omdat ik dat er vaak niet mooi uit vind zien, niet het model maar het haar zelf.
Als het gedaan is met een tang of kruller zit er altijd meer glans aan, het is gladder. Ik vind het dan verzorgder ogen.
Als ik op zondag als ik niks ga doen mn haar zo laat opdrogen en doe er wat producten in ziet het er niet uit, als ik dan de stijltang pak is het een wereld van verschil!
Dan heb ik het niet over echt natuurlijke krullen want die vind ik zoiezo heeeel mooi
Maar slag/half stijl of stijl haar.
voorbeeldje stond bij aan de lucht gedroogd dat beeld heb ik in mijn hoofd bij ongefohnt haar
http://4.bp.blogspot.com/_EQHzCQ8EKRk/S ... 056+(Small).JPG
gefohnt haar
http://www.styletoday.nl/img/article/co ... ngoria.jpg
kan zijn dat mensen dat haar alleen zo doen met een uitje ofzo, maar ik heb toch wel haast elke dag mn haar zo gefohnt. En als ik dat niet doe doe ik wel mn pony en vlecht ik het in zodat het haar niet te zien is
liedje89 schreef:Ik gebruik nu sinds een weekje shampoo van de body shop zitten ook geen sulfaten siliconen en parabenen in. Het is wel echt even wennen in gebruik want het schuimt eigenlijk nauwelijks, maar heb wel het idee dat mijn haar er beter van word het word niet meer zo slap en ziet er minder snel vet uit. Alleen de jeuk op mijn hoofdhuid blijft nog aanhouden, maar ik hoop dat die wat minder word als ik het volhoud om minder te wassen! Ik denk dat dat misschien ook iets meer tijd nodig heeft om te herstellen. Hij is wel nog duurder dan die wortelshampoo maar je gebruikt er ook niet veel van (vooral de hoeveelheid conditioner die je nodig hebt valt erg mee!).
Die wortel shampoo is ook wel een idee trouwens, want de body shop zit hier niet echt dichtbij.
? Maar in degene die ik gebruikte zaten gewoon sulfaten en parabenen, en die gebruikt the bodyshop vrij veelvuldig (ook in mijn gezichtsmasker zitten allemaal parabenen ed. ) Er stond bij mij geen ingredientenlijstje op, maargoed.. Die had ik dus op internet opgezocht, en zodoende
Ik gebruik of Gull of Matrix Biolage shampoo en dan de hydratherapie. Biolage is alleen bij de kapper te krijgen. Sowieso gebruik ik altijd de Biolage cremespoelling. Zo nu en dan doe ik een haarmasker van John Frieda (die met paarse deksel) Was mijn haar iedere dag omdat ik snel last krijg van vet haar. Dan kun je wel zeggen dat als je je haar iedere dag wast dat het slecht is maar ik ga echt niet met een vet pruikje rondlopen
En het is ook wel makkelijk want mijn haar moet toch nat om te föhnen
Citaat:Sodium Lauryl Sulfate, Cocamide DEA, Perfume, Patchouli Oil (Pogostemon cablin), Orange Oil (Citrus dulcis), Lavendin Oil (Lavandula hybrida), Pine Oil (Pinus), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Elemi Oil (Canarium commune), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), *Citral, *Geraniol, *Citronellol, *Limonene, *Linalool, Colour 42045, Roman Chamomile Flower (Anthemis nobilis). *Komen van nature voor in essentiële oliën.