Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:17

Ibbel schreef:
Anoli schreef:
laat je door een ambulance broeder van de weg af schrapen... in die ambu lig je toch in je ondergoed dus dat genante moment van de kleren uit heb je al gehad...

Tja, er zijn mannen zat die met hun verpleegster trouwen, dus de tip is op zich een aardige. Maar omgekeerd zijn er maar weinig verplegers niet gay...:+

Nah van de 30 procent mannen bij ons zijn er maar 3% gay is een vooroordeel

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:19

Mijn fysiomeneertje was echt heel aardig, ik hoefde alleen in mijn ondergoed als ik dat zelf goed vond, anders mocht ik ook een legging en hemdje aantrekken :j

Als andere mannen nou ook zo geduldig en begripvol waren...
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 10-08-10 19:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:19

Maar met een suana heb ik dan weer geen moeite, been there, done that.
Rondom andere gasten verberg ik me wel, maar voor een massage kan het me niet schelen :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:19

Ibbel schreef:
Anoli schreef:
laat je door een ambulance broeder van de weg af schrapen... in die ambu lig je toch in je ondergoed dus dat genante moment van de kleren uit heb je al gehad...

Tja, er zijn mannen zat die met hun verpleegster trouwen, dus de tip is op zich een aardige. Maar omgekeerd zijn er maar weinig verplegers niet gay...:+

Als ik die vent een week later in de kroeg was tegen gekomen, had ie wel mooi een dijk van een openingszin... :')

Gelukkig koos ik er niet vrijwillig voor om aangereden te worden, en te landen op mn hoofd, dus zou persoonlijk mn eigen tip niet nog een keer nadoen :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:21

Ariebombarie schreef:
o ja, sauna was voor mij ook doodeng :=

Ach voordeel is dat je er wel een stukje makkelijker in wordt met kleding uit...
En je ziet gelijk dat je eigen lichaam best mee valt in vergelijking met al die andere lichamen... :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:22

lesilla schreef:

Dan kom ik zeker in de verkeerde ziekenhuizen. Ik ben nog geen hetero tegengekomen :D

Met beroepsbeoefenaren en er naakt of in ondergoed voor moeten opdraven heb ik geen problemen. Ik kan dat prima uitschakelen.
Heb laatst nog een ergotest cardio gedaan. Bovenlijf ontbloot en je uit de naad fietsen op zo'n rotding. Zit je daar met allerlei plakkers op en rond je tieten. Heel schattig mag je die dan zelf optillen als er een plakker onder moet, ze blijven er zelf ver van af om geen gedonder te krijgen :+

Maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Ook niet met gynaecologisch onderzoek. Die gasten doen niet anders de hele dag.

Konstantine

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:24

Ik had veel meer moeite met de vrouwelijke gyn dan met de meneer... Die vrouw was echt een *piep* joh! Die meneer legde iig uit wat 'ie deed en gaf aan wanneer en met welk doel... Die vrouw deed het gewoon, auw! %)

De sauna zou ik dan weer echt NIET durven... Straks kom je een bekende tegen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:25

Hmm, dan ben ik toch blij dat ik een mannelijke gyn heb volgende week :))
Hoorde hetzelfde van een andere bokker!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:27

Citaat:
Nee, maar het is moeilijk om er 1 te benaderen als hij in een vriendenclub staat :\

Mag ik je vragen waar je uitgaat? op het plein, parkweg, wageningen, arnhem of anders??[/quote]

Niet :+
Ben nog niet uitgeweest in Ede en ik woon er inmiddels al 2 jaar.[/quote]
hmmm dat is jammer zeg!
euhm probeer het eens zou ik zeggen!!
ga eens (het liefst met iemand anders) naar de parkweg ofzo! is niet ver bij jou vandaan. ook al drink je maar even een wijntje!
wie weet leer je zo nog wat leuke mensen kennen!!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:29

Konstantine schreef:
Ik had veel meer moeite met de vrouwelijke gyn dan met de meneer... Die vrouw was echt een *piep* joh! Die meneer legde iig uit wat 'ie deed en gaf aan wanneer en met welk doel... Die vrouw deed het gewoon, auw! %)

Mannen leggen meer uit, omdat ze banger zijn voor klachten. Denk ik :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:29

Ibbel schreef:
Konstantine schreef:

Mannen leggen meer uit, omdat ze banger zijn voor klachten. Denk ik :D

Nou, daar hoefde hij niet bang voor te zijn, voelde me vanaf de eerste seconde al beter bij hem op het gemak dan bij die vrouw...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:30

Ik ga ook niet uit, ben niet gek. :=

Ben 'vroeger' wel een paar keer naar een uitgaanscentrum geweest met wat vriendinnen en hun vriendjes. Vond dat niet prettig, dus ook niet met bekenden. Later een paar keer in A'foort maar die kroegen/discotheekjes met verschillende zalen waren veel te klein, kon niet aan de bar staan dus je moest op de dansvloer en je kon elkaar niet verstaan zonder te schreeuwen. Was dus ook zeker geen succes.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:30

Ibbel schreef:
lesilla schreef:

Dan kom ik zeker in de verkeerde ziekenhuizen. Ik ben nog geen hetero tegengekomen :D

Met beroepsbeoefenaren en er naakt of in ondergoed voor moeten opdraven heb ik geen problemen. Ik kan dat prima uitschakelen.
Heb laatst nog een ergotest cardio gedaan. Bovenlijf ontbloot en je uit de naad fietsen op zo'n rotding. Zit je daar met allerlei plakkers op en rond je tieten. Heel schattig mag je die dan zelf optillen als er een plakker onder moet, ze blijven er zelf ver van af om geen gedonder te krijgen :+

Maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Ook niet met gynaecologisch onderzoek. Die gasten doen niet anders de hele dag.

haha ja toen mn moeder besraling kreeg, kreeg ze ook strepen getekend rond dr borsten en toen een van de mannelijke verplegers... "uhm nou ga ik even iets doen wat uh... moet mevrouw" moest ie dus dr borst iets verleggen omdat die anders net buiten het bestralingsgebied kwam... :') mn moeder vond het wel best...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:31

Konstantine schreef:
Nou, daar hoefde hij niet bang voor te zijn, voelde me vanaf de eerste seconde al beter bij hem op het gemak dan bij die vrouw...

Nee, maar het wordt er wel bij ze ingeramd. Let op dat je niets maar dan ook niets doet dat uitgelegd kan worden als ongewenste intimiteiten.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:32

Bellatrix schreef:
... en je kon elkaar niet verstaan zonder te schreeuwen. Was dus ook zeker geen succes.

Dat staat mij ook zo tegen. Gek word je ervan dat die muziek zo hard moet staan dat je er een gehoorbeschadiging aan over houdt. Wat is dáár nou de lol van...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:32

snap trouwens niet waarom mannen dat beroep willen gaan doen...

wat is er nou leuk aan je werk als je de hele dag naar "dozen" zit te staren...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:33

Ibbel schreef:
Konstantine schreef:

Nee, maar het wordt er wel bij ze ingeramd. Let op dat je niets maar dan ook niets doet dat uitgelegd kan worden als ongewenste intimiteiten.

Oké, vandaar :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:34

Anoli schreef:

Misschien omdat ze thuis tekort komen? :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:35

Geen idee, maar mag toch hopen dat dat niet de drijfveer is achter die keuze...

Je man zou trouwens maar gyno zijn... :oo weet niet of ik dat zo grappig zou vinden...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:36

Anoli schreef:

Omdat 'reproduktie' natuurlijk wel een uitdaging is, en de voldoening groot is als je bv onvruchtbare stellen kunt helpen. Het is een heel breed vakgebied, waar je een hoop geluk bij je patienten kunt veroorzaken.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:37

pff, ik ben net terug van sporten, voel me al de hele dag eigenlijk best lekker. gesprekje met de psych was zowaar best fijn (ik zit dar in de regel altijd jankend op de bank), ik heb een nieuwe baan die echt supertof is ( en die is mij gewoon aangeboden :D ) en de psych heeft toch wel z'n best gedaan om mij te doen begrijpen hoe blij ik daar mee MAG zijn. dat ik ook echt wel blij mag zijn als iets goed gaat.
net nog gesport, voel me helemaal fijn en zometeen ga ik nog naar m'n studentenvereniging.
ik begin er steeds meer zin in te krijgen om iemand te ontmoeten en toch die stap te nemen. ik heb me lang genoeg verstopt ( begrijp me niet verkeerd, ik vind het doodeng!).
zonet tijdens het sporten nog even stiekem gezijmeld over alle lekkere jongens die daar rondlopen, alleen jammer dat ik daar nu juist kom te werken ( als masseuse), dan mag ik daar vast niks mee beginnen. :P

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:40

nou, als masseuse zal het vast wel gaan lukken! een massage aanbieden als je wat leuks tegen komt!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:41

Klinkt helemaal super Abeltje!! :D
En ach, kijk is toch ook al leuk (naar je toekomstige klanten)!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:43

Wat super Abeltje!
Enne, kijken mag toch wel O:) ?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:45

suuzepuus schreef:
nou, als masseuse zal het vast wel gaan lukken! een massage aanbieden als je wat leuks tegen komt!!

kijken mag altijd :D
en het is natuurlijk bonus dat ze zich ook nog eens voor me uitkleden _O-
( zie je, zin heb ik wel, nou nog een lieverd die met de rest om kan gaan)