Mirkim schreef:@Wenk, voor mij zijn die loopjes écht een stok achter de deur. Ik ben ook niet heel goed, maar in juni had ik een loop dat ik 152e werd van de 968 ofzo.. En dat terwijl ik nog maar net begonnen was! Dus dat ruikt naar meer! Maar ik moet goed naar de signalen van mijn lichaam blijven luisteren! En het gaat opzich tijdens zo'n loop niet om als hoeveelste je eindigt, belangrijker is dát je eindigt... Van die massale lopen als de ladiesrun e.d. dan val je ook niet zo op
Ik ren ook het liefst onzichtbaar, maar helaas hier door de Groningse prairie is het niet helemaal haalbaar...
Mijn hartslagmeter is binnen! Ik ben zo onwijs benieuwd hoe dat gaat. Kom ook net bij fysio vandaan en ik mag pas over 2 dagen rennen...!
Netjes naar luisteren he.
@ WenK goed bezig met je fruitjes! Ik moet ook echt gaan afvallen maar heb het nu al zo vaak geprobeert en dan kom ik niet verder als 5 kilo eraf. En die zitten er zo weer aan.

Nah, moet wel eerlijk zijn. Had mezelf als tussendoor een koffiebroodje toegestaan, dus dan maar ff geen boterhammen maar fruitjes als lunch, je moet wel compenseren he. En vanavond eet ik ook al (tijdgebrek) een magnetronmaaltijd, dus tja....
't Ging daar best goed, dus dan zullen ze wel gelijk hebben!
? Is dat dan een soort eh op maat gemaakte knieband idee? of echt van een soort plastic ofzo??
En daarna weet ik nog niet, heb geen wedstrijdamibities. Misschien verder met 5-10 van STR. Die van Renate heb ik niet. Collega van mij wel, dus anders die even lief aankijken