Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Strakker dan het was overigens
En geloof me, het is moeilijk om je in te houden wanneer je zo'n oergevoel voelt & zo graag wilt.... Bijna onmogelijk.

Quellian schreef:Ik las eens: 'persweeën ophouden voelt als een tsunami tegenhouden met een tuinhekje'. Na mijn bevalling kon ik niet anders dan diegene gelijk geven
Mijn zwangerschap was trouwens ook drama, niet aan mij besteed.
Maar ik mocht niet.

Vervelend dat je nu toch een beetje last hebt van je bekken & maagzuur, kun je verder wel lekker genieten?
En die bekken? Ik loop niet meer zo hard en veel meer en dan gaat het wel. Rustig aan doen, is nog maar een paar weken!
Wel super dat de gyn je dan onder strenge controle wilt houden!
..

semenamy schreef:Ik had ook al 2 dagen krampen onderin en veel harde buiken..helaas waren die vandaag weer verdwenen.
Moet morgen naar gyn krijg dan te horen wanneer ik ingeleid word...wel spannend hoor! Hoop dat hij zelf voor de tijd nog aanstalten maakt!
Mijn vriend zij al´stop gewoon met eten, hij heeft nu een gratis kosthuis en dat bevalt hem veel te goed!´ Als hij honger krijgt komt hij er van zelf uit´!
Heeft het al gewerkt 

PardoesJessi schreef:Sem, das wel een beetje mijn logica ja.. een slechte zwangerschap, een spoedige bevalling en andersom...