hou vol meid! gun die k****zak geen enkel "machtsgevoel" om t zomaar te zeggen. als je het niet meer ziet zitten, ben je denk ik overal wel welkom hoor! hier in elk geval wel. zo erg dit he
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 18:42
Het is ongelofelijk, maar waar.... IK BEN TÓCH OVER NAAR DE 3E!!!!!!!! Werd gebeld door de directeur dat ik toch over mag!
Allemaal heel erg bedankt, de berichtjes doen me echt goed!
jeetje ik las ook je verhaal. Weet niet zo goed wat ik tege je kan zeggen maar vind het super erg voor je en je bent echt een sterke meid.Hou vol het komt allemaal goed!!
Super fijn dat je toch over bent. Had je een her? Dat je toch over ben. Hoe dan ook, het is erg fijn om te weten dat je niet van school hoeft te switchen. Nu dit, nu dat andere nog Succes!!
janouk
Blogger
Geplaatst: 06-07-10 07:05
Anoniem1994 schreef:
Het is ongelofelijk, maar waar.... IK BEN TÓCH OVER NAAR DE 3E!!!!!!!! Werd gebeld door de directeur dat ik toch over mag!
Allemaal heel erg bedankt, de berichtjes doen me echt goed!
oh supper meid geweldig dat je toch over bent. de rest komt ook wel goed. probeer het zo snelmogelijk aan je ouders te vertellen.
Sidera
Geplaatst: 06-07-10 09:10
gefeliciteerd!
Wat hoor je dat laat, ik heb al anderhalve week vakantie..
Urbiezira
Geplaatst: 06-07-10 09:17
Gefeliciteerd!
Ibalia
Geplaatst: 06-07-10 09:17
Ik zit nu op mijn werk en kan niet alles lezen maar ik wil je alvast veel sterkte wensen en ik hoop vanavond ergens in je topic te lezen dat je aangifte hebt gedaan en de test..... Ben erg aangedaan na het lezen van je openingspost en wilde daarom even kort reageren.
gefeliciteerd, wat een super nieuws! doorzetten hea meid! je kan het echt waar!
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 22:23
Dankjullie!
Ik mag trouwens van mijn ma aan de pil, dus nu zit ik dus met vraag; ga ik dat doen? Heb een mega hekel aan pillen.. heb liever wat anders en weet zeker dat het mag van mijn moeder, maar wát anders?
Ze weet nog niks, maar toen ik zei dat ik ongesteld ben (gelukkig!) en ik me dan niet happy voel in een witte broek zei ze; Waarom ga je niet aan de pil?