ankem schreef:Ik heb even opgezocht. Toen Elianne 3 maand was, was ze 63,5 cm en 6445 gr.
Twee maanden geleden, bij 3,5 maand was 65,7cm. 62 hebben we bijna niet aangehad. Wij zijn bijna direct van 56 naar 68 gegaan.
Ah leuk, maandag moet ik weer naar het CB en dan is ze 12 weken dus kunnen we mooi vergelijken
(ookal 'mag' het niet)
SusanH schreef:Nathalie: geen zorgen maken is normaal melk kan ranzig ruiken als je het uit de koelkast of vriezer haal maar je kan het gewoon nog gebruiken. Download anders het pdfje van borstvoeding.com, staat het allemaal op.
Zo'n geval had ik gister ook, ik ben 's avonds even naar de winkel gegaan en mijn moeder zou oppassen.
Ben ik net 20 min weg belt ze op met een krijsend kind op de achtergrond
Dus ik had nog een flesje in de koelkast staan en kwam wel goed uit want die wilde ik toch al weggooien als die gister niet op zou komen (maandag gekolfd).
Maar ik kom dus thuis later, zegt mijn moeder moet je eens proeven, smaakt die melk naar zeep! Echt goor, moest er bijna van overgeven. Gelukkig maar dat ze het merkte omdat Elize zo onrustig dronk en toen even geproefd heeft maar was wel heel vaag.
Was ook niet een vage smaak maar echt heel duidelijk.
Ik heb trouwens nog even een vraag aan jullie. Ik heb sinds 2 dagen een kriebelig/jeukerig gevoel rond mijn tepel en mijn borst is gevoelig als ik eraan zit of erop duw. Ik dacht eerst dat het gewoon stuwing was maar het gaat niet over als ze drinkt, is dan ook niet meer gevoelig trouwens.
Iemand die dit herkent?