Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:27

MamboBeach schreef:
Hackie schreef:
@ Mambobeach, hier het zelfde heb om vier uur altijd een dip, en dan moet ik chips/redbull naar binnen werken.
(Ik mag 2x redbull in de week O:) )

Sakkia: Veel sterkte :)

Gister pas kwart voor zeven thuis, en aangezien de zon hier om zeven uur ondergaat, niks gedaan.

Vandaag maar eens beginnen aan start to run part 1 :)

Ik ben zondag al 3 weken gestopt met roken, maar ik ga vrijdag wel uit dus dan weet je het nooit met mij :')

En lekker op je zuiger zitten hè! :D :')

Ik had je eigenlijk wel moeten ontmoeten toen ik op Curacao was, hadden we samen kunnen hardlopen...
Alhoewel, ik was blij dat ik met dat weer de honden uit kon laten... :')

Haha, wanneer was je op Curacao geweest dan ??

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:28

Je weet nu al niet meer wie ik ben... _O-

We hebben samen heel kort in het poezen :') topic gezeten en toen was ik op Curacao, heb ik je nog een PB gestuurd, was in september... Weet je niet meer hè... _O-

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:30

MamboBeach schreef:

We hebben samen heel kort in het poezen :') topic gezeten en toen was ik op Curacao, heb ik je nog een PB gestuurd, was in september... Weet je niet meer hè... _O-

Ehm, het was meer een reltopic, dan een kattentopic :') Maar wist inderdaad even niet meer wanneer je in Curacao was.
Ik ben 3 weken geleden geweest, met koninngendag geweest, heerlijk weekend gehad, en natuurlijk naar je nickname geweest, en daarna naar wild&nat natuurlijk :')

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:35

Assepoetster schreef:
Grobegni; Wat houdt dat ruiterfitness precies in? :)

Eeeuh fitnes voor ruiters :D we beginnen met een half uurtje cardio, dus stoeien met de apparaten, daarna doen we allerlei oefeningen voor rompstabiliteit en speciaal voor de ruiterspiertjes. Mijn zus is fysio, zij geeft dat op haar praktijk in Apeldoorn. Erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:05

Ik baal.. ik heb nog steeds last van mijn heup en eigenlijk weet ik dat het niet verstandig is om vanavond de lange afstandtraining te doen met de groep.

Zouden jullie gewoon gaan lopen, of toch maar even pas op de plaats maken? Ik ben bang dat ik halverwege niet meer kan en dan terug moet...

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:02

Klinkt goed Grobegni! Het lijkt me wel fijner wanneer je begeleidt wordt, ik heb op fitness gezeten maar dat gaat toch wel vervelen..

Ai Angela, lastig.. Heb je vaker last van je heup? Zou het toch even rustig aan doen, desnoods ga je individueel een stukje lopen?

Ik ga nú hardlopen! Nog even een hartslagmeter opzoeken, kijken of die ook bij mij werkt (is maat vader :+)..
Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou met dit weer, of ik doe gewoon les 2 van start to run..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:04

Ik ben afgelopen zondag op mijn snuffert gegaan.. Dus normaal heb ik nooit last van mijn heup. Individueel een stukje lopen kan eigenlijk niet omdat we het bos in gaan, en ik weet de weg daar nog niet.

Ik heb besloten om thuis te blijven en pas zaterdag of zondag weer een rustig rondje te gaan. En dan volgende week dinsdag weer mee te trainen op de club. Better save then sorry.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:11

Slim!

De hartslagmeter doet 't niet, zal pas over twee weken weer een nieuwe batterij hebben.. Nouja, dan maar de tijd bijhouden en de afstand, moet goedkomen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:16

zo ik ben geweest hoor!
5 km gelopen had horloge mee voor de tijd! Wilde het in 35 minuten doen al was het misschien een beetje positief. Heb mezelf beloofd onderweg niet vd kijken haha
Maar ik mag trots zijn want ik heb het in 34.45 gedaan! Ben daar heel vd vreden mee

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:31

Sakkia: Goed zo :) doe het je nog niet na haha.

Ik heb van mezelf besloten dat ik maandag begin.
Dan kan ik eerst het eetpatroon wat veranderen anders kom ik gelijk me zelf tegen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:45

Chantal, gefeli!!! Wanneer ga je precies in Leo weg uit Almere, moet daar zaterdag ook zijn en dan zorg ik wel dat ik al van de weg af ben :=

Sakkia, sterkte! Veel te jong inderdaad.

Amazone, al dat Start to Bike gevonden? Meen me er iets van de herinneren dat dat bestond, maar goed, vroeger :o? geweest ....

Voor mij staat lesje 14 over een half uurtje op het programma. Hoop dat het weer net zo'n mooie training wordt als dinsdagavond, toen liep ik over de dijk en zag de zon in het water verdwijnen, echt zoooooooooo heerlijk :j

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:05

Angela_ schreef:
Ik ben afgelopen zondag op mijn snuffert gegaan.. Dus normaal heb ik nooit last van mijn heup. Individueel een stukje lopen kan eigenlijk niet omdat we het bos in gaan, en ik weet de weg daar nog niet.

Ik heb besloten om thuis te blijven en pas zaterdag of zondag weer een rustig rondje te gaan. En dan volgende week dinsdag weer mee te trainen op de club. Better save then sorry.

denk dat dat een wijs plan is.....je kan beter geduld hebben met blessure.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:16

@ Angela, goed dat je naar je lichaam luistert. Beter nu rust en na het weekend weer lekker aan de slag, dan dat je het zometeen alleen maar erger maakt.

@ Sakkia, wat een rotnieuws zeg. 25 is echt nog zo jong, bah!
Heej, goed gelopen trouwens... super!

Ik kan zaterdag pas weer lopen, want mijn vriendje is de hort op (Oslo) met vrienden.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:21

Goed zeg Saskia! Ik heb net 2,6 km gelopen in 21 minuten. Haha klinkt naast jullie tijden echt vreselijk, maar voor mijn gevoel heb ik lekker gelopen, geen last van pijntjes e.d. :)

Hoe bepalen jullie eigenlijk precies de afstand? Ik doe het via looptijden.nl dus weet niet of dat zo nauwkeurig is..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:52

hetbommeke schreef:
Chantal, gefeli!!! Wanneer ga je precies in Leo weg uit Almere, moet daar zaterdag ook zijn en dan zorg ik wel dat ik al van de weg af ben :=

Sakkia, sterkte! Veel te jong inderdaad.

Amazone, al dat Start to Bike gevonden? Meen me er iets van de herinneren dat dat bestond, maar goed, vroeger :o? geweest ....

Voor mij staat lesje 14 over een half uurtje op het programma. Hoop dat het weer net zo'n mooie training wordt als dinsdagavond, toen liep ik over de dijk en zag de zon in het water verdwijnen, echt zoooooooooo heerlijk :j

ja hoor het bestaat wel,MAAR het lukt mij niet om lessen te vinden,laat staan ze te downloaden! ik was vroeger en nu nog steeds :o? haha
dus mocht je een keer tijd en zin over hebben......... :)* haha
hoe ging het lopen vanavond? ik moet mezelf echt in houden nu om niet iedere dag te gaan hardlopen,barst van de energie,net maar een uur met de hond weeste wandelen :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:54

Ik wilde dat ik nog wat energie over had. Kom echt te kort de laatste dagen, heb ook al drie dagen niet meer gelopen. Ga morgenavond even klein rondje als ik na m'n werk nog puf heb. En anders het weekend maar inhalen

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:03

ik heb 2 weken vrij gehad.....heeft mij echt goed gedaan.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:14

Zoooo hier ben ik weer, lopen ging lekker, rode vuurbal ook weer onder zien gaan 8-) geweldig gevoel was dat. voelde me even het gelukkigste mens op aarde, kennen jullie dat gevoel? sorry hoor als ik jullie verveel met mijn gewauwel. het was gewoon even ik met mijn hoofd leeg, lekkere muziek in mijn oortjes, de ondergaande zon en het ritme van het hardlopen, bla bla bla, goed ik hou op.

amazone, helaas, net ff voor je gekeken maar ik kan 'm niet vinden voor je. evy een mailtje sturen? ;) en ik barst ook van de energie, komt ook door het zonnetje, ben absoluut geen winter mens met die korte dagen en die kou, ik leef echt op in het voorjaar en de zomer.

en nu onder de douche want het zweet prikt overal, ook in mijn oogjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:22

Vandaag is mijn ipod binnen gekomen! Ben er helemaal wijs mee!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:32

Start to run mag officieel niet meer gratis worden aangeboden via internet.. Maar ik heb eventueel nog wel een linkje naar de 1 t/m 5 km lessen.. :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 08:17

hetbommeke schreef:
Zoooo hier ben ik weer, lopen ging lekker, rode vuurbal ook weer onder zien gaan 8-) geweldig gevoel was dat. voelde me even het gelukkigste mens op aarde, kennen jullie dat gevoel? sorry hoor als ik jullie verveel met mijn gewauwel. het was gewoon even ik met mijn hoofd leeg, lekkere muziek in mijn oortjes, de ondergaande zon en het ritme van het hardlopen, bla bla bla, goed ik hou op.

amazone, helaas, net ff voor je gekeken maar ik kan 'm niet vinden voor je. evy een mailtje sturen? ;) en ik barst ook van de energie, komt ook door het zonnetje, ben absoluut geen winter mens met die korte dagen en die kou, ik leef echt op in het voorjaar en de zomer.

en nu onder de douche want het zweet prikt overal, ook in mijn oogjes.

toch bedankt hoor,ik probeer het later vandaag nog wel een keer te zoeken.
ik weet pressies wat je bedoeld bommeke,heerlijk gevoel! *\o/* en ik denk dat dat nou juist zo verslavend is haha
ik ga vanavond weer YES!!!! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:31

Dat berichtje van gisteren was met mijn telefoon :+ Mijn telefoon kent het woord 'te' blijkbaar niet :D

Ben nog steeds trots op mezelf. Had verwacht dat ik echt wel spierpijn zou hebben vandaag, want zo voelde het gisteravond, maar wonderbaarlijk genoeg heb ik alleen een beetje zware benen.
Vandaag dus even niet, maar ik ga vanavond naar de condoleance van mijn buurjongen dus daar ga ik maar eens wandelend naar toe :j

We hadden gisteren trouwens een kaart in de deur van de buurjongen, dat had ik niet verwacht eigenlijk :o
Buurjongen heeft er trouwens zelf voor gekozen, hij heeft zichzelf opgehangen................

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:34

Hackie schreef:
MamboBeach schreef:

Ehm, het was meer een reltopic, dan een kattentopic :') Maar wist inderdaad even niet meer wanneer je in Curacao was.
Ik ben 3 weken geleden geweest, met koninngendag geweest, heerlijk weekend gehad, en natuurlijk naar je nickname geweest, en daarna naar wild&nat natuurlijk :')

Wild & nat?! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:37

Ach Sakkia, dat meen je niet, hier een aantal weken geleden ook al een jongen van die leeftijd, ook hetzelfde gedaan en begin april heeft mijn man zijn collega zich door het hoofd geschoten...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:39

Ja dat wist ik natuurlijk al de hele tijd, dit is en blijft een openbaar forum maar nu we eenkaart hebben gehad kan ik het wel plaatsen ;)

ja een vriendin van mij heeft her 1,5 jaar geleden gedaan, is van een brug afgesprongen. Krijg er een beetje een dubbel gevoel van :o