Bewust Kinderloos: deel ll

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BlackEyed

Re: Bewust Kinderloos: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 23:33

Dat lijkt me nou niet echt een goed idee. :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:01

Citaat:
Ik begrijp nu niet hoe je het bedoelt qua alimentatie? Hoe bedoel je misselijk?

Nou ik bedoel dat mijn man liever co-ouderschap zou willen maar dat wil zijn ex niet. 2 voordelen heeft dat zowiezo in mijn ogen 1 je ziet je kind meer en 2 je bent van de alimentatie af. Je moet nl wel elke maand een bedrag overmaken maar je weet niet wat er met dat geld gedaan wordt.

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 08:55

_/-\o_ Wat een herkenbare verhalen hier.

Ik heb nooit een kinderwens gehad en heb ze eigenlijk nog niet. Nee, ik heb liever mijn dieren. Kinderen van anderen vind ik prachtig en kan er ook prima mee omgaan, tot ze gaan huilen, nee ik bedoel krijzen en zichzelf zo gek maken dat ze niet meer kunnen ophouden, gek wordt ik dan.

Met mijn huidige man ga ik nu 10 jaar, hij heeft 2 kinderen, meiden. Ze zijn nu 14 en 16, dus ik ben er mee ingegroeid. Pfff.. moeilijke en zware tijden meegemaakt, ik zeg eerlijk als ik dit van te voren had geweten allemaal, had ik nooit maar dan ook nooit aan onze relatie begonnen, klinkt heel hard, ben heel wat gewent in mijn leven, maar nee.. dit.. :n

Ook hij is begonnen met co-ouderschap met zijn ex. Maar na heel veel gehuil, overgegeef, gekrijs, ruzie met ex-vrouw, praten en weet ik veel wat, maar het belangrijkste, meiden wilden liever bij mamma wonen en 1x in de twee weken en helft van vakanties bij pappie zijn, is dit toch het laatste geworden, daarna kwam er langzaamaan rust bij man mijn man zijn ex, zijn kinderen en bij ons. Maar ik kan nog wel 20 pagina's volschrijven over onze situatie, dat ga ik maar niet doen...

En ja, ben nog steeds blij dat ik/wij geen kids samen hebben. Ik geef les aan kids, hartstikke leuk, echt ik geniet er enorm van, maar na een uurtje zetten ze de paardjes op stal, blijven nog even hangen en dan gaan ze weer met hun ouders mee.